تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

وقتی برای ورزش روزانه وقت کافی نداریم چه کنیم

image وقتی برای ورزش روزانه وقت کافی نداریم چه کنیم

شما می توانید بعضی از فرم های تناسب اندام را در برنامه روزانه تان جای دهید (حتی اگر یک تمرین کامل انجام ندهید. )

هنگام صبح

کار آسانی نسیت که پرانرژی و با نشاط از تخت بلند شوید اما سعی کنید قبل از خارج شدن از رختخواب، چند کشش آسان انجام دهید. هنگامی که زنگ ساعتتان به صدا در می آید، برای تمرین یک ساعته از جا بلند نمی شوید، سعی کنید فقط ۱۵ دقیقه زودتر بیدار شوید و تعدادی حرکت پروانه و لانژ انجام دهید. شما همچنین می توانید اپلیکیشن هایی مانند: ۷minutes workout را امتحان کنید، بنابراین می توانید هر زمانی که ۷ دقیقه وقت اضافی پیدا کردید، تمرین کنید.

هنگامی که دندان هایتان را مسواک می زنید، دوش می گیرید و…، سعی کنید تعدادی اسکات، لانژ، لیفت پا یا هر حرکت دیگری که می تواند به شما کمک کند تا بدون هدر دادن آب، بدنتان را قوی کنید، انجام دهید.

تکفارس آی آر

در محل کار

می دانید که نشستن در پشت میزتان، در نهایت شما را خواهد کشت. بنابراین سعی کنید تحرک بیشتری داشته باشید. اتومبیل تان را دورتر از محل کارتان پارک کنید و از پله ها استفاده کنید. سعی کنید به جای فرستادن ایمیل به همکارانتان، نزد آنها بروید و با آنها صحبت کنید. برای خوردن قهوه و رفتن به دستشویی، زمان های جداگانه در نظر بگیرید تا بیشتر از سرجایتان بلند شوید. به منظور به حداکثر رساندن سوخت و ساز بدن تان، کارایی را به حداکثر برسانید.

اگر در پیدا کردن راه هایی برای تحرک داشتن، مشکل دارید، در هر ساعت از جایتان بلند شوید و یک دور ۱۰ ثانیه ای در محل کارتان بزنید یا ۱۰ شنای سوئدی یا دیپ بازو، پشت میزتان انجام دهید. هر زمانی که احساس میکنید با تکان دادن پایتان، مزاحم دیگران نمی شوید، دست ها و پاهایتان را تکان دهید.

نکات دیگر

هر زمانی که در صف ایستاده اید، حرکات کوچکی مانند تو دادن شکمتان یا بلند کردن پاشنه هایتان را امتحان کنید. تقریبا هر زمانی که می توانید، برای کمک به متناسب ماندن بدنتان حرکت کنید حتی اگر زمان زیادی ندارید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر