تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ورزش هایی که صد در صد شما را لاغر خواهد کرد

۱. پیاده روی

پیاده روی بهترین ورزش برای هر شخصی در هر سن و سال است. خیلی ساده است، چیزی خرج نمیکنید در حالی که تاثیر خیلی زیادی خواهید دید. بهترین زمان برای یک پیاده روی خوب و طولانی صبح زود است. پیاده روی صبحگاه، یک راه خیلی عالی برای شروع روزتان بحساب می آید. پس کفش هایتان را پا کنید و آماده شوید تا در طول مسیر وزنتان را کاهش دهید!

۲. دوچرخه سواری

اتومبیل و موتور سیکلتتان را پارک کنید و یک دوچرخه برای خودتان محیا سازید. دوچرخه هم سبک تر است و هم ارزان تر، همچنین به شما کمک خواهد کرد تا وزنتان را کم کنید. دوچرخه راه ایده آلی برای پیمودن مسیرهای نزدیک است، زمانی که نمیخواهید پیاده روی کنید. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر به مسیرهایتان برسید. در نتیجه، شما لاغر تر و متناسب تر خواهید شد.

۳. شنا

تکفارس آی آر

آیا دوست ندارید همچون یک کودک در آب بازی کنید؟ شنا یک انتخاب خیلی خوب برای گذراندن زمان است، چیزی که به شما خواهد بخشید، از دست دادن وزنتان است. تحقیقات نشان داده اند که شنا بصورت میانگین در هر ساعت ۸۰۰ کالری می سوزاند. پس اگر تا حالا در کلاس های شنا ثبت نام نکرده اید همین حالا این کار را انجام دهید. اگر هم شنا بلدید، حالا وقتش رسیده که بیش از پیش شنا کنید.

۴. اسب سواری

یک راه دوست داشتنی برای گذراندن آخر هفته! بجای اینکه آخر هفته های خود را در سینما و فروشگاه ها سپری کنید، با خودتان قرار بگذارید تا هر هفته به اسب سواری بروید. اسب سواری به شما کمک خواهد کرد که در هر ساعت حداقل بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کالری بسوزانید. همچنین اسب سواری یک راه خیلی خوب برای این است که دوستان جدیدی پیدا کنید، خوش بگذرانید، و البته بصورت همزمان کلی کالری بسوزانید.

۵. صعود به بالا

آسانسور را فراموش کنید، در عوض از پله ها استفاده نمایید، زمانی که به بالا می رسید، کلی کالری سوزانده اید. اگر شما در طبقات خیلی بالا زندگی میکنید، آنگاه این کار امکان پذیر نیست، در غیر اینصورت، اگر استفاده از پلگان را به یک عادت برای خودتان تبدیل کنید، پس از مدتی به طور معجزه آسایی شاهد کاهش وزن خود خواهید بود. همچنین می توانید ورزش هایی همچون کوه نوردی و صخره نوردی را نیز تجربه کنید.

www.takfars.ir

۶. یوگای قدرتی

اگر بدنبال آرامش بخش ترین راه برای کاهش وزن هستید، یوگای قدرتی بهترین انتخاب است! این ورزش از بعد معنوی و روحی شما در جهت کاهش وزنتان استفاده میکند. و نه تنها تناسب اندام به شما خواهد بخشید، بلکه روح و روان شما را نیز متعادل خواهد کرد. پس یوگای قدرتی را تجربه کنید تا هم از درون و هم از برون احساس تناسب کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر