تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

واریز سهمیه جدید بنزین امشب ۳۰ دی ماهذبه کارت سوخت ها

image واریز سهمیه جدید بنزین امشب ۳۰ دی ماهذبه کارت سوخت ها

برای سومین سال متوالی سهمیه و قیمت بنزین خودروهای شخصی، خدماتی و عمومی خودروها در بهمن ماه سالجاری هم تثبیت شده است و این سهمیه با قیمت ۴۰۰ تومانی تا ساعت ۲۴ شنبه ۳۰ دی ماه سالجاری به کارت هوشمند سوخت خودروها واریز خواهد شد.

از این رو بهمن ماه سالجاری هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای با قیمت ۴۰۰ تومان و بنزین آزاد با نرخ ۷۰۰ تومان عرضه می شود، آمارهای شرکت ملی پخش نفتی نشان می دهد که در دی ماه امسال به طور متوسط روزانه۱۰ تا ۱۲ میلیون لیتر بنزین را با قیمت آزاد ۷۰۰ تومانی در جایگاه‌ها به فروش رسیده است.

همچنین برای دومین ماه فصل زمستان ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌‌ها با نرخ نیمه یارانه‌ای اختصاص یافته است، ضمن آنکه برای بهمن هیچگونه تغییری در سهمیه خودروهای عمومی و خدماتی هم حاصل نشده است.

از سوی دیگر برای بهمن ماه سالجاری سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی بدون محدودیت، در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای ۴۰۰ تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است.

تکفارس آی آر

هم اکنون بنزین به صورت ۲ نرخی شامل بنزین معمولی یارانه ای ۴۰۰ تومان، بنزین معمولی آزاد ۷۰۰ تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای ۵۰۰ تومان و بنزین سوپر آزاد ۸۰۰ تومان در سطح جایگاه‌های کشور عرضه می شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر