تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

همیشه فکر میکنم شوهرم به من خیانت میکند چه کنم

image همیشه فکر میکنم شوهرم به من خیانت میکند چه کنم

مسائل این چنینی نیاز به چندین جلسه مشاوره و تمرین دارند تا برطرف شوند حتی گاها صحبت با همسر.

اگر از عدم خیانت مطمین هستید کمکی که میتوان در چند خط کرد این است که اولا تا جای ممکن از ایجاد شرایط تنش زا برای فکر خودتون و همسرتون بپرهیزید و حتی برای درمیآن گذاشتن این مساله با همسرتون به هیچ وجه در هنگام بحث و دعوا مطرحش نکنید. ابتدا اجازه دهید محیط آرام شود و در یک فرصت مناسب از او دعوت کنید که برای چند دقیقه حرف‌های شما را بشنود و اگر قبول کرد انگاه دوستانه برایش احساستان را بازگو کنید که ناراحت هستید و چه چیز باعث شکتان میشود و اینکه خودتان از این افکار عذاب میبینید و فقط اورا مقصر این تفکر نمیدانید و از او میخواهید که به شما کمک کند و با رفتار (صحبت با دوستآن پسر ولی ادعای دختر) به این فکر آزاردهنده ی شما دامن نزند . و بعد از آن پیگیری مساله ی خودتون رو با مشاور انجام میدهید تا شک ها کم شوند.

اگر هنگام دعوت به صحبت کردن همسرتان ممانعت کرد از او میخواهید که به شما زمان بدهد مثلا بگوید فردا راجبش حرف بزنیم یا شب یا اصلا هفته ی بعد. فقط این تایم را از او حتما بگیرید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر