تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

همه چیز درباره فیلم کمدی پنجاه کیلو آلبالو

image همه چیز درباره فیلم کمدی پنجاه کیلو آلبالو

داستان «۵۰ کیلو آلبالو» : داستان چند ازدواج متوالی. در واقع قصه از مجلس عروسی مرجان شروع می‌شود. در میانه‌های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و مهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان یک اتفاق ساده اما عجیب، یعنی ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می‌شود و اتفاقات ناخواسته‌ای برای آن‌ها می‌افتد که کل داستان از همین اتفاق آب می‌خورد.

چه بازیگرانی در «۵۰ کیلو آلبالو» بازی می‌کنند؟

همه بازیگران فیلم، حتی بازیگران نقش‌های کوتاه هم از بازیگران شناخته شده هستند. ساعد سهیلى و هستى مهدوى‌فر نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کنند و فرهاد آئیش، پژمان جمشیدى، سیامک انصارى، افسانه بایگان، آزاده صمدى، هادى کاظمى، سروش صحت، ویشکا آسایش، على صادقى، بهنوش بختیارى، داریوش اسدزاده، امید روحانى، مونا احمدى و خود مانى حقیقى از بازیگران «۵۰ کیلو آلبالو» هستند.

image همه چیز درباره فیلم کمدی پنجاه کیلو آلبالو

تکفارس آی آر

انتشار لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های ۶۰ سال اخیر سینما نشان می‌دهد که کمدی‌ها در صدر جدول هستند. اگر این کمدی را در یک حرکت غیرمنتظره مانی حقیقی ساخته باشد، پس باید چیزهایی از ویژگی‌های شخصی و علایق سینمایی او هم در آن باشد. بله، هست؛ رگه‌هایی از انرژی و فضاهای دیوانه‌واری که نمود آن را می‌توانید در موسیقی «۵۰ کیلو آلبالو» بشنوید. یک موسیقی بامزه که با موتیف «هاپو-پیشی» شما را می‌خنداند. بعضی موقعیت‌های فیلم مثل قرار گرفتن سهیلی و مهدوی‌فر در میدان مین هم از همین جنس ایده‌های بامزه و خلاقانه است. بازی بعضی کاراکترها مثل هادی کاظمی هم  به نظرتان شیرین خواهد آمد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر