تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

هر پارچه با هر جنس را چطور باید اتو کشید

image هر پارچه با هر جنس را چطور باید اتو کشید

راهنمایی سریع برای اتو کردن همه لباس های شما

پنبه: اتو را در دمای بسیار بالا قرار داده و هنگامی که پارچه مقداری نمناک است آن را اتو کنید. در مواقع لزوم از بخار اتو یا اسپری آب استفاده کنید.

کتان: لباس کتان را هنگامی که نمناک است از داخل و با دمای بسیار بالا اتو کنید. در مواقع لزوم از بخار اتو یا اسپری آب استفاده کنید.

پشم: پارچه پشمی را هنگامی که نمناک است، از داخل و با حرارت کم اتو کنید و از بخار برای مرطوب کردن آن استفاده کنید. روی لباس پارچه ای تمیز بکشید تا از صدمه به آن محافظت کند.

تکفارس آی آر

پلی استر: لباس پلی استر را هنگامی که نمناک است، با حرارت کم اتو کنید. در صورت لزوم از اسپری آب استفاده کنید، اما از بخار استفاده نکنید. بخار یا حرارت بالا می تواند لایه ای پلاستیکی روی آن به جای بگذارد که باعث براق شدن آن شود.

مخمل: هرگز پارچه مخمل را اتو نکنید. این نوع پارچه فقط به بخار نیاز دارد، یعنی شما قادر به انجام آن نبوده و باید آن را به خشکشویی بسپارید.

کشمیر: پارچه های پشمی لطیف کشمیر را هم نباید اتو نکنید و باید به خشکشویی بسپارید.

تور: پارچه توری را هنگامی که خشک است با حرارت پایین و با استفاده از پارچه محافظ اتو کنید. از اسپری آب یا بخار اتو استفاده نکنید.

نایلون: لباس های نایلونی را در حرارت پایین اتو کنید. هرگز از بخار استفاده نکنید و در صورت لزوم فقط از اسپری آب استفاده کنید.

www.takfars.ir

اکریلیک: پارچه اکریلیک را در حالت کاملاً خشک، از داخل و با حرارت ملایم اتو کنید. هرگز از بخار استفاده نکنید و در صورت لزوم فقط از اسپری آب استفاده کنید.

ابریشم: لباس ابریشمی را بعد از شستشو و هنگامی که نمناک است، از داخل، با حرارت کم اتو کنید و از اسپری بخار یا آب روی آن پرهیز کنید. حتماً از پارچه ای برای حفاظت از آن استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر