تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نکات کلیدی برای انتخاب رنگ موی مناسب با صورت برای خانم ها

۱- ابتدا رنگ پوست خود را تعیین کنید. کسانی که رنگ پوست گرمی دارند، ته‌رنگ زرد یا قرمز در پوست خود دارند. کسانی که رنگ پوست سردی دارند، معمولا پوستشان ته‌رنگ آبی یا صورتی دارند. سپس مشخص کنید که رنگ پوست شما روشن است، معمولی و متوسط است یا تیره.

۲- اگر رنگ پوست روشن و گرمی دارید، رنگ موی روشن و گرمی نیز انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل بلوند طلایی یا بلوند متمایل به قرمز بیشتر از هررنگی به صورت شما می‌آید.

۳- اگر رنگ پوست شما متوسط و سرد است، رنگ موی روشن و سردی را انتخاب کنید. شما با انتخاب رنگ‌های متمایل به خاکستری مانند بلوند خاکستری یا بور پلاتینی بسیار خوب به نظر می‌رسید.

۴- اگر رنگ پوست متوسط یا تیره رنگ گرمی دارید، رنگ موی تیره و تند انتخاب کنید. رنگ‌های خرمایی، قهوه‌ای مایل به قرمز و مسی برای رنگ پوست شما عالی است.

۵- اگر ته مایه پوست شما رنگی سرد متوسط یا تیره است، رنگ‌های تند با رنگ قرمز را انتخاب کنید. رنگهایی مثل قهوه ای تیره، گوجه‌ای، شرابی یا مشکی برای شما بسیار مناسب است.

تکفارس آی آر

۶- اگر مطمئن نیستید که رنگ پوستتان در کدام یکی از این گروه‌ها قرار می‌گیرد، از افراد حرفه‌ای برای انتخاب رنگ موی خود کمک بگیرید. یک آرایشگر وارد و فرد کارشناس می‌تواند رنگ چهره شما را تشخیص بدهد و بهترین رنگ مو را به شما پیشنهاد بدهد.

۷- نکاتی را که در بالا گفتیم کلی هستند و باز هم بستگی به سلیقه شما دارد و اینکه دوست دارید چقدر تغییر کنید. یک راه ساده هم برای انتخاب رنگ موی مناسب این است که با گذاشتن کلاه گیس‌های مختلف بر روی سر خود بفهمید که چه رنگی بیشتر به چهره شما می‌آید.

۸- استفاده از مش و های لایت هم روش بسیار خوبی است. با استفاده از های لایت می‌توانید دورنگ مو متفاوت را که به چهره شما می‌آید، همزمان استفاده کنید.

۹- توجه داشته باشید که رنگ کردن مو کمی به آن آسیب می‌زند، بنابراین باید بعد از رنگ کردن از موی خود مراقبت بیشتری بکنید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر