تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نکاتی که سن خانم ها را بالا نشان می دهد چیست

همه شما با بالا رفتن سن انتظار ایجاد چین و چروک در هر قسمتی از بدن دارید به جز گوش ها. اما باید یک خبر بد به شما بدهم. کاهش کلاژن و قابلیت ارتجاعی باعث می شود در پوست تمام قسمت های بدن چروک ایجاد شود. نرمه گوش نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین این بار که خواستید گوشواره انتخاب کنید این نکته را نیز در نظر بگیرید. گوشواره های سنگین این مشکل را بد و بدتر میکند. علاوه بر این گوشواره های سنگین نرمه گوش را به پایین کش می دهد و باعث می شود توجه اطرافیان به سمت گردن شما جلب شود.

ست جواهرات

زمانی ست بودن جواهرات خیلی رایج و مد بود اما نه الان. ست جواهرات استفاده نکنید. حتما نباید گردنبند با گوشواره ها ست باشد. در عوض می توانید جواهرات از جنس های مختلف استفاده کنید. اینگونه هم مدرن و هم شیک تر است.

جنس جواهرات

انتخاب جواهرات نا مناسب می تواند اشتباه بزرگی در ظاهر شماایجاد کند. انتخاب طلا یا نقره بستگی به گرم بودن یا سرد بودن رنگ پوست تان دارد. اگر جواهرات مخالف رنگ پوست تان انتخاب کنید سن تان بیشتر نشان داده می شود. گاهی اوقات نیز در پوست لک و ناهمواری ایجاد میکند. برای کسانی که رنگ پوست شان سرد است نقره و برای کسانی که رنگ پوست شان گرم است طلا مناسب است.

تکفارس آی آر

گل سینه

نگران نباشید نمی خواهم بگویم که گل سینه های زیبای تان را دور بریزید بلکه می خواهم بگویم آن ها را درست استفاده کنید. استفاده از گل سینه روی یقه لباس کمی قدیمی به نظر می رسد. در عوض می توانید از آن روی لباس های بافت جلوباز پاییزی یا زمستانی استفاده کنید. بنابراین از گل سینه می توان طوری استفاده کرد که شبیه مادر بزرگ ها نشوید.

مروارید

نیازی نیست حتما از ست مروارید کامل استفاده کنید. چون ظاهرتان را کمی قدیمی میکند. برای استفاده از مروارید باید کمی تغییرات ایجاد کنید. مثلا گردنبند نقره را با طلا یا نقره ترکیب کنید تا هم سن شما را بالا نبرد و هم شیک و مدرن باشید.

عینک

www.takfars.ir

مطمئنا نمی توانید عینک را داخل کیف تان بگذارید و به کلی فراموشش کنید. مجبورید استفاده کنید چون به آن نیاز دارید. اما می توانید در انتخاب آن ها دقت بیشتری به خرج دهید تا از چیزهایی که سنتان را بیشتر نشان میدهد فاصله بگیرید. هیچ چیزی به اندازه عینک های طبی مطالعه نمی تواند سن را زیاد نشان دهد و حس میکنید با این عینک ها هرگز نمی توانید شیک و مدرن باشید. برای رفع مشکل تان باید هنگام انتخاب عینک برندهایی انتخاب کنید که شیک و جدید هستند.

لباس پولکی

اگر به لباس های پولکی علاقه زیادی دارید به جای اینکه پیراهن کاملا پولکی بپوشید، لباس هایی انتخاب کنید که در قسمتی از آن از پارچه پولکی استفاده شده باشد.

ناخن های بیش از حد طراحی شده

ناخن های بیش از حد طراحی شده برای نوجوان ها و دخترهای ۲۰ ساله مناسب است. باید بگویم که ناخن های طراحی شده توجه اطرافیان را به دست ها جلب میکند و نشانه های پیری معمولا در دست ها قابل مشاهده هستند. بنابراین هرچه توجه دیگران را به دست ها کمتر جلب کنیم بهتر است.

گوشواره های حلقه ای طلایی

گوشواره های حلقه ای خیلی قبل ترها مد بود اما با مد امروزی تناسب زیادی ندارد چون ظاهرتان را قدیمی و از مد افتاده نشان می دهد.

علیرغم پیشنهادهایی که در این مطلب شده است لباس پوشیدن شما بستگی به خودتان و احساسی که از آن لباس ها به شما دست می دهد دارد. من خودم شخصا هنگام لباس پوشیدن به سن توجه زیادی نمی کنم و فقط لباسی می پوشم که خوب و زیبا و شیک به نظر برسم شما چطور؟ آیا شما هم از مواردی که در این مطلب اشاره کرده ام استفاده میکنید؟

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر