تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نحوه چیدمان مبل های اداری در محل کار و دفتر

صرف نظر از بزرگی یا کوچکی، فضای اداری می‌بایست با وجود مجهز بودن، برای هر تازه وارد و ارباب رجوعی ایجاد انرژی مثبت نماید.

طراحی داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا میکند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنسیت و رنگ پوشش کف، سقف و دیوارها نور پردازی و نوع قرار گیری مبلمان اداری تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر طراحی داخلی بر آرامش ومجموعه هنجارهای عصبی در فضاهای اداری اثر بخشی بسیار بدیهی دارد. انتخاب مبلمان اداری مناسب، یکی دیگر از مهمترین عوامل زیبایی محیط اداری می‌باشد. هنگام خرید میز اداری , میز مدیریتی و میز کنفرانس به نکاتی نظیر رنگبندی فضای اداری خود و هماهنگی آن با مبلمان اداری جدید، استفاده بهینه از فضای تخصیص داده شده برای مبلمان اداری در دفتر کار و میزان راحتی آن با وجود رسمی و اداری بودن آن، توجه داشته باشید.

اتاقک های اداری

یک اتاقک یک محل کار نیمه خصوصی را برای کارمند فراهم خواهد کرد. دیواره ها، گرچه از کف تا سقف نیستند اما تا حدی ایجاد حریم خصوصی میکنند. پوشش رویه آنها صدا و انعکاس را جذب میکند هدف از طراحی اتاقک های اداری این بود که به هر کارمند اجازه داده شود که محل کاری شخصی داشته باشد تا از کارآیی بهتری برخوردار شود. با این وجود، از آنجایی که شرکت ها برای کاهش هزینه ها به استفاده از این اتاقک ها روی آوردند، این اتاقک ها به مربع های استانداردی تبدیل شده اند و سرانجام نماد همکاری و تعاون بدون برخورد چهره به چهره شداند

مزیت این اتاقک ها این است که از دیوارهای معمولی بسیار ارزانتر بوده و راحتتر نصب و جابه جا می شوند. این اتاقک ها را می توان طی چند ساعت ساخت و دیواره ها برای ایجاد فضای جدیدتر به راحتی جابه جا می شوند. به علاوه این اتاقک ها به هر کارمند این امکان را می دهد که به جای یک میز در یک اتاق عمومی دارای محل کاری مجزا باشد. اگرچه اتاقک هایی با دیوارهای کوتاه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، امّا دلیلی ندارد که این دیوارها تا سقف امتداد پیدا نکنند تا محیط بیشتر شبیه یک دفتر کار شود که دراین صورت انعطاف پذیری اتاقک هنوز پابرجاست.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر