تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نحوه دریافت گواهینامه رانندگی مشمولان غائب با جزییات

image نحوه دریافت گواهینامه رانندگی مشمولان غائب با جزییات

مشمولان غایبی که به صورت اقساطی و یا نقدی برای صدور کارت پایان خدمت اقدام نموده‌اند، میتوانند گواهینامه رانندگی أخذ نمایند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز ( سه شنبه، ۱۰۰ اسفند ماه) در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۶ با بند الف ، ب و جز الحاقی یک تبصره ۱۱ لایحه بودجه موافقت کردند.

به موجب بند الف- تبصره ۱۱؛ به‌منظور تأمین کسری اعتبارات دیه محکومان معسر با اولویت زنان معسر و مواردی که پرداخت خسارات برعهده بیت‌المال یا دولت می‌باشد، وزارت دادگستری مجاز است با تصویب هیأت نظارت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی حداکثر تا سه هزار و پانصد میلیارد (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از منابع درآمد سالانه موضوع بندهای (ث) و (ج) ماده (۲۴) قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را از محل اعتبارات ردیف ۵- ۱۱۰۰۰۰ جدول شماره (۷) این قانون دریافت و هزینه کند. مدیرعامل صندوق مزبور مکلف است با اعلام وزیر دادگستری مبلغ یادشده را به‌نسبت در مقاطع سه‌ماهه در اختیار وزارت دادگستری قرار دهد.

همچنین به موجب بند ب تبصره ۱۱؛ و و تا سقف پانزده هزار میلیارد (۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال در قالب ردیف ۱۳۰- ۵۳۰۰۰۰ جدول شماره (۹) این قانون به صورت مساوی به ردیفهای ذی‌ربط تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح مطابق موافقتنامه متبادله با سازمان بـرنامه و بودجه کشور اختصاص می یابد.

تکفارس آی آر

همچنین براساس جز الحاقی یک تبصره ۱۱ لایحه؛ مشمولان غایبی که به صورت اقساطی و یا نقدی برای صدور کارت پایان خدمت اقدام نموده‌اند میتوانند گواهینامه رانندگی أخذ نمایند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر