تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نحوه استفاده از رنگ های مختلف در چیدمان و دکوراسیون خانه

image نحوه استفاده از رنگ های مختلف در چیدمان و دکوراسیون خانه

خودتان را با رنگ صورتی محاصره کنید

صورتی رنگ آسودگی خاطر است. باریکه های کوچکی از صورتی را در اطراف خانه برای ایجاد یک جو آرام ، اضافه کنید. شما می توانید از صورتی در دستشویی و حمام ، اتاق خواب یا باقی فضاها استفاده کنید. یک گرمکن صورتی یا الحاقات دیگر بپوشید تا انرژی تان را متعادل کند و آرامش درونی تان را افزایش دهد.
رنگ زرد را به زندگی تان اضافه کنید اگر احساس افسردگی و ضعف می کنید

زرد ، یک رنگ عالی برای بالا بردن روحیه تان و کاهش استرس است.
رنگ آبی را برای یک محیط آرام و یک خواب خوب شبانه ، انتخاب کنید

آبی ، یک رنگ بسیار آرام کننده است. آبی ، آسودگی خاطر و بهبودی را افزایش می دهد. اگر از بی خوابی رنج می برید ، خودتان را با اضافه کردن چندین مورد آبی به دکور اتاق خواب تان ، بخوابانید. رختخوابتان را در سایه هایی از آبی قرار دهید و لباس خواب آبی بپوشید. رنگ آبی همچنین یک رنگ خوب برای پوشیدن هنگام صحبت در جمع است چون ارتباط خوب را ارتقاء می دهد.
کمی رنگ سبز به محیط و جالباسی تان اضافه کنید

تکفارس آی آر

سبز ، یک رنگ بسیار آرامش دهنده است. سبز ، هماهنگی را افزایش و نگرانی را تسکین می دهد. خانه تان را با الحاقات سبز رنگ مثل گیاهان خانگی ، آراسته کنید. اگر احساس خستگی می کنید، یک چیز سبز رنگ و حیات بخش بپوشید.
کمی بنفش در زندگی تان قرار دهید

بنفش، رنگ هوشمندی ، آرامش و قوت است. آن را برای آرامش درونی بپوشید. از آن برای ارتقاء محیط آرام درون خانه تان استفاده کنید.
رنگ سفید کلاسیک را برای یک ظاهر و احساس تمیز ، انتخاب کنید

سفید ، پاک کننده و تصفیه کننده است. هنگام استفاده در دکور خانه ، سفید یک ظاهر تازه و تمیز به دست می دهد و واقعا یک اتاق را باز می کند. عمده جالباسی تان را سفید کنید. پوشیدن سفید کمک می کند تا ذهنتان را پاک کنید و روحتان را خالص کنید. یکی از مهمترین چیزها در مورد استفاده از رنگ سفید در خانه یا جالباسی این است که به همه چیز می آید. حتما لباس ها و دکور سفیدتان را تمیز نگه دارید چون سفیدی که گرفته و چرک به نظر برسد همان تاثیر را در احساساتتان خواهد داشت.

محصولات معتبر
محصولات معتبر