تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نحوه ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

image نحوه ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

مهم ترین نشانه های عاشق شدن یک پسر عبارت است از

آسیب نرساندن به شما

یکی از واضخ ترین نشانه های عاشق شدن یک پسر صدمه نزن به شما می باشد زیرا یک پسر عاشق هرگز حتی فکر اسیب رساندن به جسم و روح شما را نمی کند. چون که صدمه زدن به شما همانند صدمه زدن به خودش می باشد و هیچ فردی هم دوست ندارد به خودش اسیب برساند.

هدف او این است که شما را خوشحال کند

تکفارس آی آر

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن یک پسر خوشحال کردن شما می باشد زیرا او همواره سعی می کند ناراحتی ها و نگرانی های شما را از بین ببرد و خنده بر روی لب هایتان بیاورد. در حقیقت یک رابطه زمانی موفق خواهد بود که تکیه گاه شما همواره به فکر بهتر شدن رابطه تان باشد.

ارزشمند بودن نظر شما برای او

معنای عشق یعنی یک فرد را حتی بیشتر از جان خود دوست داشته باشیم و عقاید و ارزش های او برای ما نیز با ارزش باشد. از طرفی دیگر پایه اصلی عشق اعتماد می باشد و اگر یک مرد به شما علاقه مند باشد به حرف های پشت سر شما توجه نمی کند و از شما همانند یک شی با ارزش نگهداری می کند.

در مورد شما قضاوت نمی کند

قضاوت نکردن یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن یک پسر می باشد. زیرا او در ذهن خود معتقد است که روح و درون واقعی شما را می شناسد و به هیچ وجه شما را قضاوت نمی کند. حتی وقتی در مورد یک موضوعی با یکدیگر گفت و گو می کنید او هیچوقت با شما بحث نمی کند.

www.takfars.ir

از شما محافظت می کند

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن یک پر محافظت کردن از شما می باشد. مردان به طور کلی اگر یک چیز را دوست داشته باشند و برایشان با ارزش باشد از ان محافظت می کنند. پس اگر از شما هم همانند یک شی و جان خود محافظت می کند بی شک عاشق و دلباخته شماست.

به اشتباه خود اعتراف می کند

قبول اشتباهات و درست کردن آن نه تنها در رابطه بلکه در زندگی عادی هر کس باید به ان اهمیت داده شود. یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر پذیرش اشتباهات می باشد. در اصل مرد عاشق وقتی پی به اشتباه خود ببرد سریعا از شما عذر خواهی می کند.

همچنین برای راحت تر شدن تشخیص عاشق بودن یک پسر، برای شما عزیزان تستی آنلاین و کاملا رایگان قرار داده ایم که با استفاده از آن بصورت دقیق عشق طرف مقابلتان را بسنجید. با استفاده از تست مثلث عشق استرنبرگ حتی میتوانید از نوع عشقتان ( فقدان عشق، عشق عاطفی، عشق ساده لوحانه، عشق رمانتیک، عشق دوستانه، عشق آرمانی و کامل ) نیز با خبر شوید.

پیشنهاد میکنیم که حتما در این تست شرکت کنید و از تفسیر دقیق آن شگفت زده شوید

شناخت نشانه های عاشق شدن یک پسر از روی رفتار و صحبت کردن

اگر می خواهید نشانه های عاشق شدن یک پسر را بدانید و بتوانید تشخیص دهید کافیست در ادامه باز هم با ما همراه باشید تا با تمامی حرکات و رفتار های او در برخورد با خودتان اشنا شوید. درصد زیادی از مردان وقتی عاشق و دلباخته یک دختر می شوند رفتار هایی از خود بروز می دهند که می توانید از روی آن ها به راحتی عشق و علاقه شان را تشخیص دهید. برای مثال اگر می خواهید بدانید که همکلاسی یا همکار شما عاشق و دلباخته تان است کافیست نشانه های عاشق شدن یک پسر را در رفتارش دنبال کنید.

یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر بزرگ تر از حد نشان دادن شخصیت خود می باشد زیرا با انجام دادن این امر شما را اماده جواب مثبت به درخواست ازدواج خود می کند. از طرفی دیگر او برای تحت تاثیر قرار دادن احساسات شما از شخصیت خود دائم تعریف می کند. ما در این شرایط به شما پیشنهاد می کنیم همه چیز را به حس های زنانه تان بسپارید زیرا حس های زنانه جاهایی که طرف مقابلتان به شما دروغ می گوید خود را نشان می دهد.

تا به اینجا با نشانه های عاشق شدن یک پسر تا حدودی اشنایی پیدا کردید اما ایا اطلاعات کافی در مورد زبان بدن او نیز دارید؟ حتی اگر یک مرد بخواهد احساسات خود را پنهان کند زبان بدن او همه چیز را لو می دهد پس برای اگاهی از زبان بدن مردان در ادامه با ما همراه باشید. برخی از مهم ترین نشانه های پسر عاشق و زبان بدن یک مرد عاشق عبارت است از

تک فارس

کج کردن سر

یکی از انواع زبان بدن کج کردن سر می باشد زیرا وقتی یک مرد عاشق یک خانم باشد و با او احساس نزدیکی کند سر خود را به سمت او کج می کند. در اصل این حرکت و ژست را مردها زمانی که عاشق زنی شده اند از خود بروز می دهند اما خودشان شجاعت این را که جلو بروند و ابراز علاقه و خواستگاری کنند را ندارند. به همین دلیل با کج کردن سر خود را آسیب پذیر و در دسترس نشان می دهد.

گذاشتن پنجه پاها به سمت داخل

اگر همکار یا همکلاسی شما هنگام صحبت کردن پنجه پاهایش را به سمت داخل می برد نسبت به شما احساس تمایل دارد اما از طرفی ممکن است شما او را عصبی و دستپاچه کرده باشید. اگر او هنگام صحبت دستپاچه می شود با او دوستانه رفتار کنید و اشتباهاتش را به صورت غیرمستقیم به او بفهمانید، در این صورت او راحت تر می شود و درخواست دوستی خود را مطرح می کند.

دادن شانه ها به بالا و سمت جلو

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد و به شما علاقمند است زمانی که شما به او نگاه می کنید سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهد زیرا توجه او سمت شما با کاری که انجام داده اید جلب شده است.

پسر عاشق تلاش دارد بیشترین وقتش را با شما باشد

یکی از نشانه های عاشق شدن پسر که در نگاه اول نمایان است گذاشتن وقت برای شما می باشد زیرا این فرد به علت دوست داشتن شما دائم دوست دارد وقت بیشتری را با شما بگذراند. این فرد همواره در تلاش است که برنامه های کاری و درسی اش را جوری بچیند که از دیدار قبلی تان زیاد نگذرد و در زمانی کوتاه باز هم شما را ببیند. اما دقت کنید که خیلی فرق وجود دارد بین دو فرد زیر و هر دو را به پای عاشق بودن نگذارید

فردی که وقت آزاد دارد و به دیدار شما می آید

فردی که وقتش را آزاد می کند و به دیدار شما می آید

T A K F A R S

اگر همیشه به شما نگاه می کند

این مورد یکی از متداول ترین نشانه های عاشق شدن یک پسر می باشد که سعی دارد به صورت غیر مستقیم حس خود را به شما منتقل کند. اگر او بدون دلیل به شما نگاه می کند و یا حتی به شما زل می زند پس احساساتی نسبت به شما دارد. حتی این فرد ممکن است هنگام نگاه کردن به چهره شما لبخند کوچکی هم همراه آن داشته باشد.

اگر منتظر واکنش شما باشد

در جمع های دوستانه باید دقت کنید وقتی او یک جوک یا یک ماجرای جالب تعریف می کند. اولین کاری که ممکن است انجام دهد نگاه کردن به شماست تا مطمئن شود شما از آن جوک یا داستان خوشتان آمده است یا خیر.

نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی

تا به اینجا متوجه شدید که مردی که شما را دوست دارد شاید نتواند به شما علاقه اش را ابراز کند اما با بررسی نشانه های عاشق شدن یک پسر در او خواهید فهمید که او به شما علاقه دارد یا خیر حتی اطرافیان هم گاهی اوقات متوجه این رفتارها می شوند. او معمولا بین شما و دیگران تفاوت قائل می شود.

حالت چهره و رفتار او زمانی که با شما برخورد می کند با افراد دیگر متفاوت است. معمولا این دسته از افراد زمانی که با فرد مورد علاقه شان برخورد می کنند دست و پایشان به لرزه افتاده و رنگ و رویشان تغییر می کند در حقیقت این افراد خجالتی هستند و بروز این علائم به علت خجالتی بودنشان است.

ارتباط چشمی یک پسر خجالتی چگونه است؟

یک پسر خجالتی معمولا از برقراری ارتباط چشمی با شما خجالت می کشد. برای همین زمانی که شما حواستان نیست به چشم های شما زل می زنند زیرا او خجالتی است و نمی تواند با شما چشم تو چشم شده و شما را تحسین کند. پس بهترین فرصت برای او زمانی است که شما به او نگاه نمی کنید.

در حقیقت زمانی که شما او را نگاه می کنید مردی را می بینید که با دقت و با تمام حواسش در حال کار کردن است اما وقتی از او غافل شوید، به شما خیره نگاه می کند. این رفتار یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی می باشد. حتی وقتی شما سنگینی نگاه او را حس کرده و به او نگاه کنید سریعا جهت نگاهش را تغییر می دهد.

تک فارس www.takfars.ir

وقتی به دنبال علائم و نشانه هایی هستید که می خواهید بدانید آیا کسی به طور پنهانی شما را دوست دارد یا خیر بهتر است که چند چیز را در نظر داشته باشید. باید به حرکات بدنی، علائم ناخود آگاه و یا عمدی و یک سری نکات دیگر که در مطالب فوق به آن ها اشاره شده است توجه داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر