تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی گوشی های دو سیم کارت خور با کیفیت عالی

وان پلاس ۳T، برترین گوشی رنج متوسط دو سیم کارته

image معرفی گوشی های دو سیم کارت خور با کیفیت عالی

وان پلاس توانسته است با عرضه گوشی وان پلاس ۳T به عنوان برترین محصولش، در دنیای گوشی های رنج متوسط جا و مکان ارزشمندی را برای خود فراهم کند. از نظر ویژگی های خارجی تفاوت زیادی بین این گوشی هوشمند و مدل وان پلاس ۳ وجود ندارد اما زمانی که بحث ویژگی های داخلی مطرح می شود همه چیز فرق میکند. وان پلاس ۳T به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۴۰۰mAh و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارای پیکسل های ۱ میکرونی مجهز شده است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و قابلیت های اتصالی وای فای ac ، بلوتوث ۴.۲، USB نوع C اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر این قرار است قبل از سال ۲۰۱۷ بروز رسانی اندروید نوقا را نیز دریافت کند. مدل استاندارد این گوشی هوشمند دو سیم کارت را به طور همزمان پشتیبانی میکند از این رو دیگر لازم نیست که برای استفاده از دو سیم کارت به دنبال مدل های دیگر این گوشی هوشمند باشید. وان پلاس ۳T حالت dual-standby را نیز پشتیبانی میکند به همین دلیل در هنگام تماس تنها یک سیم کارت آن فعال می باشد.

نقطه ضعف این محصول در این است که مدل آمریکایی آن در مقایسه با مدل آسیایی و اروپایی باندهای LTE متفاوتی را پشتیبانی میکند به این نحو که مدلی که در اختیار کاربران آمریکایی قرار دارد باندهای ۱/۲/۴/۵/۷/۸/۱۲/۱۷/۳۰ و مدل دیگر باندهای ۱/۳/۵/۷/۸/۲۰/۳۸/۴۰ را پشتیبانی میکند. محدودیت دیگر وان پلاس ۳T در این است که سیم کارت یک آن شبکه ۴G و سیم کارت دو آن شبکه ۳G را پشتیبانی میکند.

تکفارس آی آر

وان پلاس مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول را در آمریکا با قیمت ۴۳۹ دلار و در اروپا با قیمت ۵۰۳ دلار عرضه میکند. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول نیز در آمریکا ۴۷۹ دلار و در اروپا ۵۵۳ دلار قیمت دارد.

یک نکته دیگر: اگر که میخواهید فایل های صوتی و تصویری زیادی را بر روی گوشی خود ذخیره کنید توصیه می شود که مدل ۱۲۸ گیگابایتی را انتخاب نمایید.

حرف آخر: وان پلاس ۳T می تواند همه ویژگی های یک گوشی پیشرفته را در مقایسه با یک گوشی پرچم دار در ازای پرداخت چند صد دلار کمتر در اختیار کاربران بگذارد.

موتو G4 پلاس، بهترین گوشی اقتصادی دو سیم کارته

image معرفی گوشی های دو سیم کارت خور با کیفیت عالی

www.takfars.ir

موتو G4 پلاس سریع ترین گوشی دو سیم کارته موجود نیست اما در ازای قیمت پرداختی خود ویژگی های زیادی را در اختیار کاربر میگذارد. این گوشی هوشمند از یک بدنه پلاستیکی بهره می برد اما حس خوبی را در دستان کاربر ایجاد میکند. G4 پلاس مشخصات فنی پیشرفته ای نیز ندارد اما به خوبی از عهده انجام کارهای روزمره بر می آید.

این محصول از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی، پردازشگر ۶۱۷ کوالکام اسنپدراگون، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰mAh، رم ۲/۳/۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD بهره می برد.

یک نکته دیگر: در کل توصیه می شود که مدل مجهز به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی این محصول را خریداری کنید.

حرف آخر: موتو G4 پلاس هنوز هم بنچ مارک گوشی های اقتصادی به شمار می آید. اگر که به دنبال یک گوشی دو سیم کارته با قیمت کمتر ۲۵۰ دلار می گردید این محصول بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

لنوو Z2 پلاس، بهترین گوشی دو سیم کارته در بازار هند

image معرفی گوشی های دو سیم کارت خور با کیفیت عالی

لنوو Z2 پلاس محصولی می باشد که توانسته همه ویژگی های خوب یک گوشی اقتصادی را در خود جمع کند. این گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار در بازار عرضه شده است با وجود این از یک نمایشگر ۵ اینچی فول HD، پردازشگر ۸۲۰ کوالکام اسنپدراگون، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، وای فای ac، اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو و باتری ۳۵۰۰mAh بهره می برد.

این دستگاه تنها در بازار کشورهای آسیایی عرضه می شود و به همین دلیل تنها باندهای ۱ (۲۱۰۰MHz), 2 (1900MHz), 3 (1800MHz), 4 (1700MHz/2100MHz), 5 (850MHz), 7 (2600MHz), 8 (900MHz), 38 (2600MHz), 39 (1900MHz), 40 (2300MHz), 41 (2500MHz). را از شبکه های LTE پشتیبانی میکند. لنوو Z2 پلاس حالت dual-standby را نیز پشتیبانی میکند به همین دلیل در هنگام تماس تنها یک سیم کارت آن فعال می باشد.

یک نکته دیگر: این دستگاه قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را ندارد به همین دلیل توصیه می شود که مدل ۶۴ گیگابایتی آن را خریداری کنید.

حرف آخر: لنوو Z2 پلاس در ازای بهای خود ارزش بسیار زیادی دارد. اگر که به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت کمتر از ۲۹۶ دلار هستید توصیه می شود که از خرید این محصول صرف نظر نکنید.

تک فارس

گلکسی S7 اج، بهترین از هر لحاظ

image معرفی گوشی های دو سیم کارت خور با کیفیت عالی

گلکسی S7 اج یکی از غنی ترین گوشی های موجود در بازار می باشد. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی منحنی شکل سوپر AMOLED، پردازشگر اگزینوس ۸۸۹۰، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۶۰۰mAh و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD مجهز است. گلکسی S7 اج رده بندی IP68 را نیز بر روی خود دارد به همین دلیل تا حدی در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم می باشد.

مدل هایی از این محصول که توسط شرکت های تبلیغاتی عرضه می شود تنها یک سیم کارت را پشتیبانی میکنند به همین دلیل در صورتی که به مدل دو سیم کارته آن نیاز دارید باید مدل بین المللی آن را با شماره سریال SM-G935FD خریداری کنید. مدل های باز شده (unlock) گلکسی S7 اج در مقایسه با انواعی که توسط شرکت های تبلیغاتی عرضه می شوند قیمت بالاتری دارند با وجود این فاقد نرم افزارهای حجیم می باشند.

یک نکته دیگر: بهترین مدل باز شده گلکسی S7 اج با قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت، مدل SM-G935FD می باشد. این محصول باندهای LTE را در کشورهای آمریکا، کانادا، هند و انگلیس پشتیبانی میکند.

حرف آخر: اگر که به دنبال یک گوشی پیشرفته با قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت هستید، با اطمینان خاطر گلکسی S7 اج را انتخاب کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر