تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی گوشی های تضمینی ضدآب در بازار با عکس

سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge

image معرفی گوشی های تضمینی ضدآب در بازار با عکس

سامسونگ با تولید S6 و S6 Edge در سال ۲۰۱۵ کار بسیار بزرگی انجام داد. خیلی از افراد اعتقاد دارند که به لحاظ طراحی این دو مدل تقریبا بهترین گوشی های موجود هستند. سامسونگ در این دو گوشی به جای بدنه ی پلاستیکی از پنل های شیشه ای با قاب های آلومینیومی در جلو و پشت دستگاه استفاده کرد. البته این دو مدل بدون اشکال هم نبودند. برخلاف گوشی هایی که سامسونگ در سالهای قبلی تولید کرده بود، باطری های S6 و S6 Edge قابل تعویض نبودند و حافظه ی آنها را نمی شد افزایش داد.

image معرفی گوشی های تضمینی ضدآب در بازار با عکس

حالا سامسونگ گوشی های گلکسی S7 و S7 Edge را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرده که خیلی از کاستی ها و مشکلات سری S6 در آنها وجود ندارد. با اینکه باطری های این دو گوشی نیز قابل تعویض نیست اما در صورتی که حافظه ی داخلی ۳۲گیگابایتی این دو گوشی برای شما کافی نباشد می توانید از کارت های حافطه میکرو اس دی در آنها استفاده کنید. سامسونگ طراحی سری S7 را به نسبت S6 زیاد تغییر نداده. البته برجستگی دوربین عقب در این مدل ها کمتر شده و بخاطر استفاده از باطری بزرگتر ضخامت گوشی افزایش پیدا کرده.

تکفارس آی آر

این دو گوشی گواهی IP68 را برای آب و خاک دریافت کرده اند، که به این معنی است که میتوانند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب قرار بگیرند و کماکان از کار نیفتند. همچنین این گوشی ها بدون اینکه به قاب های مخصوص احتیاج داشته باشند در برابر خاک، شن و کثیفی مقاوم هستند. ممکن است که این دو مدل گران به نظر برسند، اما با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارند واقعا ارزش پول شما را دارند.

سامسونگ گلکسی S7 Active

image معرفی گوشی های تضمینی ضدآب در بازار با عکس

از آن دسته افرادی هستید که همیشه گوشی خود را در آب می اندازید؟ همیشه به قاب های ضد ضربه احتیاج دارید؟ گوشی شما در تابستان بیشتر از خودتان در آب بوده؟ اگر جواب هایتان به این سوالات مثبت است Galaxy S7 Active بخرید.

اس ۷ اکتیو تقریبا مشخصات مشابهی با گلکسی اس ۷ معمولی دارد و فقط برای آن دسته کاربرانی که به گوشی های سخت جان تری احتیاج دارند تقویت شده. این گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و خاک است و همچنین گواهی MIL-STD-810G را برای مقاومت در برابر نمک، رطوبت، گرد و خاک، باران، لرزش، تابش شدید نور خورشید، حمل و نقل و شوک دریافت کرده است. و به علاوه ی همه ی موارد بالا گوشی دارای یک باطری بزرگ ۴۰۰۰mAh است که به سختی می توان شارژ آن را در یک روز تمام کرد.

www.takfars.ir

البته در ابتدای عرضه ی این گوشی اطلاعاتی منتشر شد که نشان می داد به طور کامل ضد آب نیست ولی سامسونگ اعلام کرد مشکل را حل کرده است.

سونی اکسپریا XZ

image معرفی گوشی های تضمینی ضدآب در بازار با عکس

Sony Xperia XZ با سخت افزاری قدرتمند، دوربینی عالی و طراحی زیبا به بازار عرضه شد.

این گوشی با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p، پردازنده ی قدرتمند اسنپ دراگون ۸۲۰، ۳گیگابابت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت استفاده از کارت های حافظه عرضه می شود و مانند بسیاری دیگر از محصولات سونی اکسپریا این گوشی نیز دارای گواهی IP68 است. یعنی علاوه بر اینکه در برابر گرد و خاک،شن و کثیفی مقاوم است می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب قرار بگیرد و اختلالی در کارکرد آن به وجود نیاید.

مشکلی که برای خریداران آمریکایی این گوشی وجود دارد این است که سنسور اثر انگشت مدل های XZ عرضه شده در آمریکا غیرفعال هستند. البته راه های زیادی برای به کار اندازی آن ها وجود دارد.

کاترپیلار CAT S60

image معرفی گوشی های تضمینی ضدآب در بازار با عکس

گوشی کت اس ۶۰ گوشی مقاومی است. این دستگاه نه تنها دارای دوربین حرارتی FLIR است، بلکه گواهی MIL-STD-810G را نیز دریافت کرده. یعنی گوشی در برابر نمک، رطوبت، گرد و خاک، باران، لرزش، تابش شدید نور خورشید، حمل و نقل و شوک مقاوم است. به علاوه این گوشی گواهی IP68 را نیز دریافت کرده و به گفته CAT “ضدآب ترین گوشی بازار” است، به طوری که می تواند به مدت ۶۰ دقیقه در عمق ۵ متری آب قرار بگیرد و هیچ مشکلی نداشته باشد. مقاومت این گوشی در برابر آب از سایر گوشی ها بسیار بهتر است.

S60 از بسیاری جوانب فراتر از رقبا عمل میکند اما در زمینه مشخصات سخت افزاری دستگاهی معمولی است. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی شاید برای بعضی کاربران کوچک باشد و پردازنده گوشی اسنپ دراگون ۶۱۷ است که به هیچ وجه پردازنده ی قدرتمندی به شمار نمی آید. در صورتی که این مشخصات برای شما مهم نباشد CAT S60 می تواند همان گوشی جان سختی باشد که در زندگی خود به آن احتیاج دارید.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر