تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی معجون های جادویی آرامش دهنده به اعصاب

image معرفی معجون های جادویی آرامش دهنده به اعصاب

عصاره ترنج

عصاره ترنج اضطراب و استرس را کاهش می‌دهد. شما باید این عصاره را با مقدار کمی نمک دریایی به خوبی مخلوط کنید، سپس آن را استشمام کنید. این کار باعث افزایش تمرکز افکار می‌شود.

عصاره بابونه آلمانی

عصاره بابونه آلمانی احساس آرامش زیادی را در فرد ایجاد می‌کند. این روغن به دلیل بهبود سلامت عاطفی، سطح خشم و استرس فرد را پایین می‌آورد. این روغن به آرام کردن ذهن و داشتن خوابی خوب کمک می‌کند.

تکفارس آی آر

عصاره نعناع فلفلی

آروماتراپی با عصاره نعناع برای کمک به آرامش ذهن بسیار مفید است. مقدار کمی از روغن نعناع فلفلی را با اسپری روی یک دستمال بپاشید و در طول روز در فواصل منظم آن را بو بکشید. این کار باعث تمرکز بیشتر و آرام شدن ذهن شما می‌شود.

عصاره اسطوخودوس

عصاره اسطوخودوس برای آرامش ذهن و کاهش اضطراب و عصبانیت بسیار مفید است. یک قاشق چای‌خوری از این عصاره را با یک لیوان آب ترکیب کنید و قبل از خواب بر روی رختخواب و بالش خود بریزید. استشمام این ترکیب ذهن را آرام کرده و به بهتر خوابیدن کمک می‌کند.

عصاره گریپ‌فروت و چوب سرو

www.takfars.ir

روغن گریپ‌فروت احساس خستگی و ناتوانی را کاهش می‌دهد. روغن چوب سرو نیز اضطراب و استرس را کاهش می‌دهد. استفاده از این دو روغن به طور جداگانه یا ترکیبی، برای آرامش ذهن بسیار مفید است.

عصاره گل شمعدانی

عصاره گل شمعدانی در کاهش استرس بسیار موثر است. این روغن خاطرات و افکار منفی ذهن را التیام می‌بخشد. گل شمعدانی احساس آرامش و مثبتی را در ذهن ایجاد می‌کند.

عصاره درخت صنوبر

استشمام این عصاره باعث افزایش انتقال دهنده‌های عصبی در مغز شده و خلق و خو و رفتار فرد را بهبود می‌بخشد. بنابراین برای داشتن احساس آرامش حتماً از این روغن استفاده کنید.

عصاره پرتقال

عصاره پرتقال باعث بهبود سلامت عاطفی فرد می‌شود. بوی قوی این عصاره، احساس آرامش در فرد را بیشتر می‌کند و با خاصیت ضد افسردگی خود خلق و خوی فرد را بهبود می‌بخشد. این عصاره روغنی دارای اثری محرک بر روی ذهن است که احساس آرامش، شادی و صلح‌آمیزی را در فرد به وجود می‌آورد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر