تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

مطمئنا یکی از معروف ترین آنها اپل واچ است. این ساعت هوشمند که استقبال چندان خوبی از آن صورت نگرفت فقط با گوشی های آیفون سازگار است. اما با داشتن رابط کاربری مناسب، طراحی خوب و سیستم دقیق چک کردن فعالیت های ورزشی و ضربان قلب یکی از بهترین اسمارت واچ های موجود است. خوشبختانه به جز اپل واچ خریداران گزینه های مناسب دیگری نیز دارند. سری Gear سامسونگ یکی از این گزینه هاست.

اما با پایان یافتن سال ۲۰۱۶ به نظر می رسد که ساعت های هوشمند همان محبوبیت اندک اولیه را نیز ندارند و بازار آنها هر روز کوچکتر می شود. به همین دلیل گوگل اعلام کرده که رابط کاربری جدیدی را به زودی برای ساعت های هوشمند عرضه خواهد کرد و احتمالا از سال ۲۰۱۷ گوشی های هوشمند اندرویدی با شمایل جدید معرفی خواهند شد. اما در صورتی که برای خرید عجله دارید در حال حاضر ساعت های خوبی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب خود را انجام دهید.در ادامه لیستی از ساعت های هوشمند و ساعت های سنتی با قابلیت های هوشمند را برای شما گردآوری کرده ایم که تا پایان سال ۲۰۱۶ بهترین گزینه های موجود در بازار هستند. با دیجی رو همراه باشید.

اپل واچ سری ۲، سری ۱

شروع قیمت سری ۱ از ۲۷۰دلار، سری ۲ از ۳۷۰ دلار

تکفارس آی آر

سریع، کارآمد و دارای بهترین اپلیکیشن ها

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

اپل واچ در حال حاضر پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت هوشمند بازار است. سری ۲ نسبت به سری ۱ صفحه نمایش روشن تری دارد، ضدآب است و دارای GPS می باشد. همچنین به خاطر وجود پردازنده ی جدیدتر اپل، اپلیکیشن ها را با سرعت بالاتری اجرا میکند.

البته اپل در این مدت روی برنامه های مخصوص اپل واچ کار کرده و این اپلیکیشن ها به طور کلی سرعت اجرای بالاتری پیدا کرده اند، به همین دلیل ساعت های سری ۱ نیز نسبت به زمان عرضه ی اولیه سرعت بالاتری دارند.تغییرات زیادی که در این مدت یک سال و نیم در ساعت های اپل به وجود آمده نشان می دهد

که این محصول مثل ساعت های سنتی به گونه ای نیست که بتوانید سال های زیادی از آن استفاده کنید. تغییرات تکنولوژی با سرعت بالایی اتفاق می افتند و به نظر می رسد اپل به طور مداوم در حال کار برای بهبود رابط کاری و ساعت های هوشمند خود است. در حال حاضر تمرکز این شرکت برای ساخت ساعت های

www.takfars.ir

جدید بر روی افزایش سرعت اجرای برنامه ها و فعالیت های ورزشی و سلامتی باشد. خرید اپل واچ شاید هنوز ضرورتی نداشته باشد، اما در صورتی که به ساعت های هوشمند علاقه دارید گزینه ی مناسبی است.

سامسونگ Gear S3 کلاسیک و Frontier ، Gear S2 و Gear S2 Classic

S3 به قیمت ۳۵۰ دلار، S2 به قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار

زیبا و بادوام

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند بازار سری Gear سامسونگ است. ساعت های جدیدترِ S3 قویتر، بزرگتر (۴۶ میلیمتر) و مردانه تر هستند. همچنین S2 و S2 کلاسیک نیز که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بودند با قیمت کمتر و صفحه نمایشی کوچک تر (۴۰ میلیمتر) توسط سامسونگ عرضه می شوند.

البته لازم است بدانید که برخلاف گوشی های سامسونگ، ساعت های هوشمند این شرکت اندرویدی نیستند و از سیستم عامل مخصوص این شرکت به نام Tizen استفاده میکنند. این سیستم عامل به خوبی کار میکند اما اپلیکیشن های زیاد و با کیفیتی ندارد.

در مجموع ساعت های سامسونگ به خاطر طراحی زیبا و شکیل، کیفیت بالای ساخت و عمر باتری زیاد که بیش از دو روز دوام می آورد یکی از بهترین اسمارت واچ های موجود در بازار هستند.

ساعت هواوی Huawei Watch

شروع قیمت از ۳۵۰ دلار

تک فارس

ارزش بالا در برابر قیمت پرداختی

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

هواوی با عرضه ی اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود یعنی Huawei Watch دقیقا به هدف زده است. با طراحی چشم نواز، عملکرد دقیق و سریع و صفحه نمایش فوق العاده تقریبا هیچ نکته ی منفی ای در این ساعت پیدا نمی شود.

البته شاید تنها نکته ی منفی قیمت این ساعت باشد. مدل پایه ساخته شده از استیل ضدزنگ با بند چرمی ۳۵۰ دلار قیمت دارد که حدود ۵۰ دلار گرانتر از نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ است، و در صورتی که این مدل پایه شما را راضی نمیکند می توانید به انتخاب خود صفحه و بند این ساعت را از مدل های

گرانتر انتخاب کنید. مثلا صفحه ی تمام مشکی از فولاد ضدزنگ با بند مشابه از همین جنس و رنگ ۴۴۹ دلار و قیمت دارد و مدل Rose Gold با قیمت ۸۰۰ دلار فروخته می شود.

موتورولا Moto 360

شروع قیمت از ۳۰۰ دلار

زیبا و خوش استیل، اما به خاطر داشته باشید که بیش از یک سال از معرفی این ساعت می گذرد

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

از عرضه ی سری دوم ساعت های موتو ۳۶۰ بیش از یک سال گذشته، اما این اسمارت واچ ها هنوز هم به نسبت سایر دستگاه های موجود در بازار عملکرد خوبی دارند و از لحاظ زیبایی یکی از بهترین های دنیا هستند. این ساعت در دو سایز عرضه می شود: سایز بزرگتر با صفحه ی ۴۶ میلیمتری مردانه

T A K F A R S

و سایز کوچکتر ۴۲ میلیمتری که در دو مدل مردانه و زنانه (با بند کوچکتر) به فروش می رسد. موتو ۳۶۰ شاید زیباترین و خوش استیل ترین ساعت هوشمند بازار باشد که با استفاده از موتو میکر می توانید حتی کوچکترین جزئیات مثل گوشه های صفحه را نیز به دلخواه خود تغییر دهید.

برای بند این ساعت می توانید از بین دو مدل فلزی و چرمی انتخاب کنید. بدنه ی خود گوشی نیز از فلز باکیفیت ساخته شده. موتو ۳۶۰ دارای سیستم عامل اندروید است و با خرید این ساعت می توانید به بزرگترین مارکت اپلیکیشن های موبایل دست پیدا کنید.

Pebble 2 و Pebble 2 SE

شروع قیمت Pebble 2 از ۱۳۰ دلار، Pebble 2 SE از ۱۰۰ دلار

کارایی بالا با قیمت مناسب

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

محصولات پبل هیچ وقت مثل سایر برندها معروف نبوده اند و معمولا با استقبال زیادی مواجه نمی شوند. اما همیشه محصولات این شرکت قیمت مناسب، کارایی بالا و از همه مهمتر عمر باتری طولانی تری داشته اند. با یک بار شارژ کامل ساعت های اپل و سامسونگ نهایتا ۳ روز می توان از آنها استفاده کرد، اما در صورتی که ساعت های پبل را به طور کامل شارژ کنید می توانید تا یک هفته از آنها استفاده کنید.

ساعت های پبل ۲ و پبل ۲ اس ای ( هر دو مشخصات یکسانی دارند، تنها تفاوت در سنسور ضربان قلب است که در مدل SE موجود نیست) ارزان ترین ساعت هایی هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید. پبل ۲ به قیمت ۱۳۰ دلار و مدل اس ای فقط به قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می رسد.

این ساعت ها از جنس پلاستیک هستید و شاید زیبا نباشند، اما با داشتن رابط کاربری کارآمد و وجود کلیدهای میانبر در هر سه گوشه ی بدنه ساعت، یکی از بهترین ابزار برای کنترل فعالیت های ورزشی هستند. نکته ی مثبت دیگر این ساعت سازگار بودن آن با سیستم های اندروید و iOS است. کاربران این ساعت میتوانند آن را به گوشی های اندروید و یا آیفون خود وصل کنند و از مارکت هردو پلتفرم استفاده کنند.

Fitbit Blaze

تک فارس www.takfars.ir

۲۰۰ دلار

ساعتی برای فعالیت های ورزشی

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

فیت بیت که یکی از شرکت های موفق در زمینه ی ساخت ابزار کنترلی و اندازه گیری فعالیت های ورزشی (Fitness Trackers) است با عرضه ی ساعت های هوشمند گام بزرگی برای گسترش فعالیت های شرکت برداشته است.

این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی رنگی، حسگر ضربان قلب به طور پیوسته، نشانگر فعالیت ورزشی و GPS است. اما این ساعت فقط یک fitness tracker محض نیست؛ این دستگاه به گوشی های هوشمند متصل می شود و با استفاده از آن می توانید پیام ها، تماس ها و قرارهایی که در تقویم گوشی وارد کرده اید را ببینید.

شاید این ویژگی ها برای اینکه فیت بیت بلیز را یک ساعت هوشمند تمام عیار به شمار بیاوریم کافی نباشد اما کارایی بالای آن و همچنین وجود باتری قدرتمندی که با یک بار شارژ کامل تا ۵ روز قابل استفاده است این ساعت را به یکی از محصولات محبوب در بازار تبدیل کرده است.

Skagen Hagen

۲۰۰ دلار

ساعت هوشمندی که به این زودی ها از مد نمی افتد

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

تکفارس

کمپانی دانمارکی اسکگن که به ساخت ساعت هایی با قیمت مناسب اما با طراحی شیک و زیبا مشهور است، مدل Hagen را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرده است. این ساعت کلاسیک با یک بار شارژ کامل می تواند تا چندین هفته قدم های شما را بشمارد. هگن که فقط ۲۰۰ دلار قیمت دارد

خرید مقرون به صرفه ای به نظر می رسد، قطر صفحه این ساعت ۴۲ میلیمتر است و با ضخامت ۱۰ میلیمتر، فقط کمی از ساعت های کلاسیک معمولی ضخیم تر است. صفحه نمایش این ساعت در دو رنگ روشن و تیره عرضه می شود و چندین مدل بند چرمی در رنگ و طرح مختلف برای آن وجود دارد.

ساعت Withings – Activité و Activité Pop

۴۵۰ دلار/ ۱۵۰ دلار

ساعتی کلاسیک با قابلیت های هوشمند و البته کمی گران

image معرفی عکس و توضیحات ساعت های هوشمند برتر

ساعت های هوشمند Withings Activité با صفحه ی گرد و عقربه های مکانیکی دقیقا مانند یک ساعت معمولی و کلاسیک به نظر می رسند. قسمت هوشمند این ساعت ها به زیبایی در خود ساعت قرار داده شده. عقربه ی کوچکتری که در گوشه ی صفحه قرار داده شده در واقع یک گام شمار است که تعداد قدم هایی که در روز برداشته اید را نشان می دهد و آن را با هدفی که از پیش تعیین کرده اید مقایسه میکند.

این ساعت ها در دو مدل به فروش می رسند. مدل کامل و به اصطلاح پرمیوم Activité Watch که ساخت سوئیس بوده و با بدنه ی فلزی زیبا و بند چرمی به قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می رسد، و مدل Activité Pop با طراحی جوان پسند تر و از جنس پلاستیک که با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر