تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین وسائل ورزشی که در خانه مفید هستند

image معرفی بهترین وسائل ورزشی که در خانه مفید هستند

۱- تشک یوگا (مت یوگا)

تشک یوگا ممکن است چیز ساده‌ای به نظر برسد و شاید فکر کنید که به دردتان نمی‌خورد؛ اما اگر می‌خواهید تمرینات شکم و شنا انجام ‌دهید، حتماً به یک تشک یوگا نیاز پیدا خواهید کرد. باید مطمئن شوید که تشک راحت و مطمئنی را خریداری کرده‌اید تا به راحتی بتوانید تمرینات خود را بر روی آن انجام دهید.

۲- دمبل

دمبل نیز یکی از تجهیزات خوب و ضروری بدن‌سازی است؛ زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و در اندازه‌های مختلف وجود دارد. دمبل به شما کمک می‌کند تا یک طرف از بدن خود یا هر دو طرف را به طور همزمان تقویت کنید.

تکفارس آی آر

۳- میله بارفیکس

احتمالاً تبلیغات زیادی در مورد میله‌های بارفیکس دیده‌اید که به نظرتان احمقانه هستند. باید بگوییم این میله‌ها یک ایده خوب و کاملاً کاربردی هستند. میله‌های بارفیکس برای تقویت بازوها در منزل بسیار مفید هستند.

۴- کش بدن‌سازی

کش بدن‌سازی که توسط یک فرمانده نیرو دریایی و برای تمرین و ورزش در حین سفر طراحی شده است، یکی از وسایل جدی و ضروری برای بدن‌سازی است. این کش به تنهایی تمرینی سنگین‌تر از دمبل را برای ورزشکاران فراهم می‌کند و فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

۵- کیسه‌بوکس

www.takfars.ir

کیسه‌بوکس نیز یکی دیگر از وسایل خوب برای ورزش در منزل است. این وسیله بسیار ماندگار است و زیاد هم گران نیست. علاوه بر این کیسه‌بوکس برای یک تمرین سخت و استقامتی بسیار مفید است.

۶- توپ‌ درمانی

توپ‌های درمانی برای افزایش تحمل افراد بسیار مناسب هستند. اگر می‌خواهید تمرین خود را کمی جدی‌تر کنید؛ حتماً از توپ‌های درمانی استفاده کنید. این توپ‌ها گزینه خوبی برای تقویت عضلات نیم‌تنه بالای بدن و تمرینات شکم هستند.

۷- طناب

آیا می‌دانید که ۱۰ دقیقه طناب زدن معادل با ۴۰ دقیقه تمرین با تردمیل است. این به تنهایی دلیل خوبی است که یکی از آن‌ها در خانه داشته باشید. طناب زدن گزینه خوبی برای گرم کردن قبل از تمرین روزانه است.

۸- کش مقاومتی

اگر به دنبال تجهیزات ورزشی بزرگ مانند دمبل در خانه خود نیستید، کش مقاومتی گزینه خوبی است؛ زیرا هم جای کمی را می‌گیرد و هم تمرین خوبی را به شما پیشنهاد می‌دهد. هر کاری که با دمبل انجام می‌دهید، می‌توانید با این کش انجام دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر