تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مزایای استفاده از زیرپایی هنگام کار با کامپیوتر

image مزایای استفاده از زیرپایی هنگام کار با کامپیوتر

اگه کار پشت میزی دارید حتما از زیرپایی استفاده کنید . وقتی شما روی صندلی های تقریبا غیر استاندارد اداری میشینید ، قسمت زیرین زانوی شما با انتهای صندلی درگیر میشه ، شما برای اینکه پاهاتون معلق نمونه سعی میکنید نوک انگشتاتون رو به زمین بزنید غافل از اینکه رفت و آمد خون زیر مفصل زانوی شما دچار اختلال میشه ( به دلیل فشار صندلی ) .

از طرفی برای اینکه پاهاتون به زمین برسه میاید جلوی صندلی می شینید که در این حالت بیشترین فشار به کمر و ستون فقرات میاد . استفاده از زیرپایی باعث میشه به راحتی به صندلی تکیه بدید و بدن در انبساطی ترین حالت ممکن قرار بگیره .

از یه طرف دیگه شما وقتی نمی تونید به سادگی تکیه بدید ، جوری میشینید که کمر قوس پیدا میکنه و نه تنها کمرتون شکل و شمایل خودش رو از دست میده و احتمال قوز ( غوز ) در آوردن زیاد میشه ، بلکه شکم مبارک هم بزرگ میشه .

بیماری واریس رو احتمالا شنیدید ، بیماری واریس به دلیل اختلال رفت و برگشت خون در سیاهرگ های پا ایجاد میشه . همونطور که می دونید و شاید هم ندونید ، قلب انسان وظیفه گردش خون در سرخرگ ها رو داره و خون موجود در سیاهرگ ها در اثر تحرک عضلات به گردش در میاد . وقتی که از زیرپایی استفاده نکنید ، عضلات پای شما تحت فشار و بدون تحرک هستن که به جمع شدن خون در یک نقطه منجر میشه . به مرور زمان سیاهرگ های شما فرم اصلی خودشون رو از دست میدن و واریس میگیرید . البته شایع ترین علت واریس ، ایستادن به مدت طولانی است مثل آرایشگرها و ماموران راهنمایی و رانندگی .

تکفارس آی آر

در هر صورت پیشنهاد می کنم حتما موقع کار با کامپیوتر از زیرپایی استفاده کنید .زیرپایی رو می تونید از فروشگاه هایی که لوازم اداری می فروشن تهیه کنید . قیمتش حدود ۲۰ تا ۴۰ هزار تومنه و بسته به جنس و نوعش تغییر میکنه .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر