تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مردها چه مدل زنی را برای زندگی مشترک و ازدواج دوست دارند

image مردها چه مدل زنی را برای زندگی مشترک و ازدواج دوست دارند

بیشتر مردان از شریک زندگی همان چیزی را می‌خواهند که خانمها می‌خواهند.

مردان در ارتباط به چالش نیاز دارند و به دنبال شریک زندگی و همسری هستند که آینه‌ی آنها باشد و به آنها کمک کند تا بهتر از آنچه که هستند، باشند.

ثبات در ارتباط با مردان

داشتن یک تیم خانگی، جایی که در آنجا احساس قدرت و آرامش کنید، بسیار مهم است. مردان به دنبال همسر خاصی هستند که هر روز بتوانند به او اعتماد کنند. اگرچه ممکن است مردان در جمع خود از داستانهای خیالی خود صحبت کنند اما در نهایت در همسرشان دنبال شریک زندگی پایدارو اعتماد می گردند.

تکفارس آی آر

خانواده

مردان دوست دارند در مسیر رشد خود خردمندتر از گذشته باشند. گونه‌ی ما نمی‌تواند بدون همبستگی زن و مرد و ایجاد یک زندگی مشترک به حیات خود ادامه دهد. خانواده نتیجه‌ی جذب و برقراری ارتباط است. مردان وقتی پا به سن می‌گذارند، دلشان می‌خواهد خانواده داشته باشد و از ادامه‌ی نسل خود مطمئن شود.

وفاداری

وفاداری جزو اولین اصول رابطه متعهد و پایه و اساس خانواده است. برای اهر مردی وفاداری همسرش گرانبها و با ارزش است.

شریک زندگی، خصوصیات شریک زندگی مناسب

www.takfars.ir

دوستی

مردان در دوران تجرد معمولا روابط دوستانه خوبی با اطرافیان خود برقرار می‌کنند که غالباً متفاوت از ارتباط خانمها با هم است. با این وجود، به مرور زمان، به دلیل ازدواج یا نقل مکان، درگیریهای روزمره و غیره از دوستان خود فاصله می‌گیرند. آنها از ارتباط با مردان دیگر معمولاً بازنده هستند و در نهایت تنها می‌مانند. به همین دلیل، سپاسگزار همسرانی هستند که این تنهایی آنها را پر کنند.

شبکه‌ی تیمی

اصولا مردان در میانسالی در پیدا کردن دوستان جدید وبرقراری ارتباط مشکل دارند. بغیر از دوستی‌هایی که در دوران مدرسه شکل گرفته است، پیدا کردن دوستان جدید برایشان مشکل است. بنابراین، دیدار با زوج‌های دیگر به مردان اجازه می‌دهد تا به روشی طبیعی‌تر با افراد دیگری ملاقات کنند. اینکار به آنها اجازه می‌دهد وقت خود را با مردان دیگری سپری کنند که نیمه‌ی یک زوج هستند. این یک روش عالی برای اجتماعی ماندن در سنین بالا است. معمولا یک فرد مجرد از جانب دوستان متاهلش طرد می‌شود و یا در تلاش برای ایجاد دوستی با افراد جوانتر ناکام می‌ماند.

امنیت

کیست که دلش بخواهد در پیری تنها بماند؟ مردان احساس امنیتی را که یک ارتباط متعهد و سالم فراهم می‌کند، دوست دارند. حتی با داشتن ارتباطی که آرامش خاطر و احساسی مطمئن تر نسبت به آینده را به همراه دارد، هیچ کس نمی‌داند که آینده چه طرحی برای او ریخته است.

هوشیاری

خانمها لازمست در ارتباط با مردان نکات فوق را مد نظر قرار دهند. گاهی اوقات، ما چنان غرق در خودمان شده‌ایم که از کنار چیزهایی که باید آنها را بهبود ببخشیم ویا به آنها ببالیم، به سادگی می‌گذریم. مردان به همسری نیاز دارند که آنها را به خود بیاورد. آنها زنی را می‌خواهند که عادتهای بدشان را گوشزد کند و نقاط قوت آنها را بستاید؛ دقیقا مفهوم این جمله که می‌گوید پشت هر مرد موفقی، یک زن موفق نهفته است. برخی از افراد درون‌اندیشی بهتری دارند، اما داشتن کسی که دوست دارد شما را نسبت به نقاط ضعف و قوتتان آگاه کند، سودمند است. مردان در زندگی مشترک به همسرانی نیاز دارند که پشتیبان و آینه‌ی تمام نمای آنها باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر