تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

لیست تصویری هنرپیشه های جدید سریال قلب یخی

در این گزارش به صورت اجمالی مروری داریم بر اتفاق ها و نقش های بازیگران اصلی این سریال. این اسامی به ترتیبی که پشت جلد دی وی دی سری اول مجموعه نوشته شده، در زیر آمده است.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی نقش زنی به نام «سایه» را بازی میکند. او همسر سابق امیر آقایی است که به خاطر اعتیاد از او جدا شده و حالا با پدرش رضا کیانیان در یک مجتمع زندگی میکند.

مهران مدیری، یکی از اهالی دیگر این مجتمع، مدتی است به او علاقه مند شده. سایه عکاسی میکند و کتابی را در آستانه انتشار دارد. داستان سایه در قسمت اول سریال از جایی شروع می شود که مدیری از هر راهی برای به دست آوردن دل او استفاده میکند.


مهران مدیری

تکفارس آی آر

مهران مدیری، ناشر کتاب های تاریخی است و در حال حاضر نشر کتابی درباره شهر سوخته به او سپرده شده. او دایی سختگیر دختری به نام ترانه (هدی زین العابدینی) است که مدام رفت و آمد او را کنترل میکند. مدیری به همراه ترانه در این مجتمع زندگی میکند و همانطور که ذکر شد علاقه بسیاری به سایه دارد. او رایزنی کرده تا یکی از عکس های سایه در یکی از مجلات معتبر عکاسی به چاپ برسد و حالا نشر کتاب او را هم به عهده گرفته.


رضا عطاران

رضا عطاران، وکیل پایه یک دادگستری است و در همین قسمت اول، پیشنهاد وکالت مالک یک ساختمان برای انداختن تقصیر هفت نفر به گردن پیمانکار را رد میکند چون به گفته خودش اهل حق کشی نیست.

او پدر پیمان (علی طباطبایی) است و از قدیم آشنایی دیرینه ای با مهران مدیری دارد. آنطورکه در دیالوگ میان او و پیمان رد وبدل می شود، عطاران مدت هاست پیشنهاد وکالت های مختلف را به دلایلی رد میکند وبه همین دلیل وضع مالی خوبی ندارد.


هانیه توسلی

www.takfars.ir

هانیه توسلی بازیگر نقش دیباست. او با عنوان وکیل حامد با بازی حسین یاری به زندان راه پیدا میکند. از صحبت هایش با حامد اینطور مشخص می شود که آنها عضو باند خلافی هستند که الان به خاطر گم شدن یک محموله، دچار مشکل شده؛ باندی که رضا کیانیان یا همان پدر سایه هم یکی از اعضای آن است. نقش توسلی انتهای قسمت دوم این فصل شروع می شود و در فصل سوم، یکی، دو دقیقه بیشتر حضور ندارد.


طناز طباطبایی

طناز طباطبایی، بازیگر نقش شیوا قائم مقامی است. او ابتدای قسمت دوم، توسط همسر شکاکش حامد (حسین یاری)، با ماشین زیر گرفته می شود و بچه داخل شکمش را از دست می دهد.

البته او هنوز چیزی از مقصر بودنه همسرش نمی داند و همچنان منتظر رسیدن اوست. پیش از ازدواجش با حامد، به مرد دیگری با بازی علی قربان زاده علاقه داشته و حالا آنطور که پیداست فهمیدن این مسئله، حامد را به مرز جنون رسانده است.


علی قربان زاده

او نقش خواستگار قبلی شیوا را دارد و حالا وکیل پایه یک دادگستری است. ابتدای قسمت دوم شیوا و چند نفر دیگر از همکلاسی هایش را برای شروع کردن کاری دعوت میکند که این مسئله باعث حسادت حامد می شود.

او آخر این قسمت به ملاقات شیوا در بیمارستان می رود و در پاسخ به پلیس که کیست و آنجا چه کار میکند، خودش را وکیل شیوا معرفی میکند. آنطور که پیداست او هنوز هم به شیوا علاقه دارد.


پژمان بازغی

image لیست تصویری هنرپیشه های جدید سریال قلب یخی

پژمان، بازرس پرونده حامد و شیواست. تمام مدت از حامد بازپرسی میکند و حرف دکتر درباره اینکه حامد حافظه اش را از دست داده باور نمیکند. او همزمان اتاق شیوا و حامد را تحت نظر دارد تا کسی به آنها نزدیک نشود.

تک فارس

بازغی پیش از این اتفاق هم حامد را می شناخته و درباره کلک های قبلی او برای رهایی از دست پلیس ها اطلاع کامل دارد. او اصرار دارد که مسئله عمدی بودن تصادف را برای شیوا بازگو کند اما از طرف دکترها این اجازه را پیدا نمیکند.


امیر آقایی

آتیلا همسر سابق هدیه تهرانی است که به خاطر درگیری با رضا کیانیان، از پنجره به بیرون پرتاب می شود، روی ماشینی سقوط میکند و می میرد. سریال با نمایش این صحنه سقوط و مرگ شروع می شود اما دلیل این سقوط را اواسط این قسمت متوجه می شویم.

نقش آقایی در سریال با فلاش بکی شروع می شود که او را مشغول لاین کردن کوکائین نشان می دهد. آنطور که از دیالوگ میان او و کیانیان برمی آید، آقایی هم با حامد، دیبا و کیانیان همدست است.


امیرحسین رستمی

آقا صفر، سرایدار مجتمع محل سکونت مهران مدیری و رضا کیانیان است. او در دو قسمت اول نقش خیلی خاصی ندارد اما آنطور که به نظر می رسد سرایداری فضول است که دوست دارد سر از کار همسایه ها دربیاورد.

image لیست تصویری هنرپیشه های جدید سریال قلب یخی

او وظایف اصلی اش را انجام نمی دهد و وقتی آسانسور خراب می شود و ماشینی در خروجی پارکینگ را سد کرده، طوری رفتار میکند که اصلا به او ربطی ندارد. در طول صحبت های مدیری با سایه، با خوشحالی تمام آنها را تماشا میکند.


حسین یاری

حامد، تنها بازمانده قسمت اول و دوم «قلب یخی» است. او ابتدای سریال از مخاطبان به خاطر اینکه قسمت سوم هیچ ربطی به به اول و دوم ندارد معذرت خواهی میکند. او همسر شکاک شیواست و همان ابتدای سریال، او را با ماشین زیر می گیرد و خودش به خاطر ضربه ای که به مغزش وارد می شود، حافظه اش را از دست می دهد. حامد، عضو باندی خلافکار است و پیش از این هم یک بار به بهانه از دست دادن حافظه از دست پلیس فرار کرده است.

T A K F A R S


رضا کیانیان

image لیست تصویری هنرپیشه های جدید سریال قلب یخی

پدر سایه و کارشناس آثار باستانی است و در مورد اشیای عتیقه، اطلاعات فراوانی دارد. درگیری او با داماد سابقش، اولین صحنه ای است که در قسمت اول از او می بینیم. آتیلا مدام او را تهدید میکند که اگر جای شیء گمشده را لو ندهد او را می کشد.

با وارد شدن سایه به منزل، کیانیان تلاش میکند جلوی درگیری میان او با آتیلا را بگیرد و نهایتا هم او را از پنجره به بیرون پرتاب میکند. او تنها کسی است که از جای محموله گمشده خبر دارد.


ترانه و پیمان

قسمت اول با تمرینی از یک کنسرت موسیقی شروع می شود که ترانه با بازی هدی زین العابدینی و پیمان با بازی علی طباطبایی عضو آن هستند. پیمان، پسر رضا عطاران است و به ترانه، خواهرزاده مهران مدیری علاقه دارد. دایی ترانه اما با وجود دوستی اش با عطاران، از این رابطه ناراحت است و مدام ترانه را سوال پیچ میکند که مبادا با پیمان رابطه داشته باشد. عطاران اما به پسرش اطمینان می دهد که برای رسیدن به ترانه، پشتش بایستد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر