تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

قیمت های به روز خانه های ۱۰۰ متری در منایق مختلف تهران مهر

در میان لیست آپارتمان‌های ۱۰۰ متری که برای فروش گذاشته شده‌اند «دنج بودن» محل قرارگیری آپارتمان در خیابان‌های فرعی به عنوان یکی از امتیازات ملک آماده فروش از سوی فروشنده عنوان شده است.به عنوان مثال فروشنده آپارتمانی ۱۰۰ متری در خیابان شریعتی دارا بودن کلیه امکانات و قرار گرفتن آن در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان شریعتی را دو امتیاز مهم برای ملک خود برشمرده و آن را مترمربعی ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.

image قیمت های به روز خانه های ۱۰۰ متری در منایق مختلف تهران مهر

اما در مناطقی از شهر قیمت این دسته از آپارتمان‌ها قدری از نرخ میانگین فراتر قیمت‌گذاری شده‌اند.
به عنوان مثال مالک آپارتمانی نوساز در قیطریه واحد ۱۰۰ متری خود را متر مربعی ۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.
همچنین آپارتمان نوساز ۱۰۰ متری دیگری در بلوار اوشان مترمربعی ۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در نواحی غرب تهران نیز میانگین قیمت‌های پیشنهادی مالکان برای واحدهای نوساز ۱۰۰ متری مترمربعی ۳ میلیون تا سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
برای مثال در منطقه جنت آباد خیابان چهار باغ واحدی ۱۰۰ متری، متر مربعی سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.همچنین مالکی دیگر در حوالی خیابان اشرفی اصفهانی ملک نوساز خود را متر مربعی سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است.

۱۰۰ متری‌های کلنگی
در میان آپارتمان‌های ۱۰۰ متری با سابقه چند سال ساخت نیز قیمت‌های پیشنهادی مالکان بسته به منطقه قرارگیری ملک بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع را اعلام کرده‌اند.
به عنوان مثال آپارتمان ۱۰۰ متری در بلوار فردوس با ۱۶ سال سابقه ساخت متر مربعی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است.
علاوه بر این آپارتمان با ۲۵ سال سابقه ساخت در سهروردی شمالی متری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر