تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

قرار گرفتن غیر مجاز دانلود فیلم فروشنده روی برخی سایت ها

image قرار گرفتن غیر مجاز دانلود فیلم فروشنده روی برخی سایت ها

از آن جا که فیلم فروشنده علاوه بر بازار سینمای ایران در دیگر کشورها هم اکران می شود، انتشار غیرمجاز آن در فضای مجازی به زیان فروش جهانی این فیلم است اما نسخه قاچاق و غیرمجاز فیلم سینمایی فروشنده از طریق سایت های غیر مجاز که نسخه دانلود غیر قانونی فیلم های سینمایی را روی سایت خود قرار می دهند؛ منتشرشده است.

در نسخه ای که برخی از این سایت ها عرضه کرده اند فیلم از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نیست و روی آن عبارت بازبینی وزارت ارشاد ۹۵/۹/۳ درج شده است.

فروشنده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی ، که ساخت آن در آبان ماه سال ۱۳۹۴ کلید خورد. فروشنده هفتمین فیلم بلند اصغر فرهادی است.

در جریان جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، جایزه بهترین فیلم نامه به فیلم فروشنده به نویسندگی اصغر فرهادی رسید و شهاب حسینی هم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره شد.

تکفارس آی آر

فروشنده پس از اکران موفق و کسب عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران همچنان به صورت محدود در برخی سینماها در حال اکران بود و خبری از عرضه زودهنگام این فیلم در شبکه نمایش خانگی به گوش نمی رسید. به هر روی پس از انتشار اخباری درباره انتشار غیر مجاز فیلم در اینترنت، کانال تلگرامی روزنامه سینما از توزیع زودهنگام فروشنده در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر