تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فیلم خودکشی آماندا تاد ۱۵ ساله امریکایی در اینترنت

image فیلم خودکشی آماندا تاد ۱۵ ساله امریکایی در اینترنت

آماندا حدود سه سال پیش زمانی که تنها ۱۲ سال سن داشت، با هدف پیدا کردن دوستان جدید و ارتباط با مردم از طریق فضای اینترنت اقدام به گفتگوی ویدئویی (Video Chat) با فردی ناشناس می‌کند.

فرد ناشناس آماندا را تهدید می‌کند که اگر بدن خود را به او نشان ندهد تصاویر او را در اینترنت پخش خواهد کرد.

در میان تعطیلات کریسمس سال بعد آماندا متوجه می‌شود که تصاویر نامناسب او در اینترنت به صورت گسترده پخش شده‌است و این باعث افسردگی شدید دخترک نوجوان می‌شود.

پدر و مادر آماندا به مکان دیگری نقل مکان می‌کنند و به دنبال آن آماندا را به مدرسه دیگری می‌فرستند. در آنجا آماندا با پسری آشنا می‌شود و این قضیه او را بسیار خوشحال می‌کند، اما پسر جوان قصد داشتن ارتباط نامناسبی با آماندای نوجوان را داشته‌است.

تکفارس آی آر

دختر جوان پس از بازگشت از تعطیلات از این رابطه اطلاع پیدا می‌کند و به همراه گروهی از دانش آموزان مدرسه به آماندا حمله می‌کنند و او را با الفاظ و کلماتی رکیک تحقیر می‌کنند و به‌شدت دختر نوجوان را کتک می‌زنند. پس از این حادثه افسردگی آماندا شدیدتر می‌شود و آماندا مجبور به استفاده از مواد مخدر و الکل می‌شود و نیز اقدام به خودزنی می‌کند.

آماندا میشل تاد (به انگلیسی: Amanda Michelle Todd)

دختر نوجوان ۱۵ ساله کانادایی بود که قربانی قلدری اینترنتی شد و به همین دلیل در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ در خانه‌اش خودکشی کرد.

یوتیوب

در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۲ آماندا ویدئویی ۹ دقیقه‌ای از خودش در یوتیوب قرار می‌دهد و در آن کارت‌هایی را در دستانش دارد که در آن شرح حوادثی که بر او رفته را نوشته‌است.

www.takfars.ir

خودکشی

سرانجام جسد بی جان آماندا تاد نوجوان در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ در خانه اش پیدا می‌شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر