تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فحش دادن ایرانی ها به ناسا پس از تمام نشدن دنیا

image فحش دادن ایرانی ها به ناسا پس از تمام نشدن دنیا

پس از گذشت ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ و تمام نشدن دنیا عکس العمل ایرانی ها فوق العاده جالب بود. چند هزار ایرانی به صفحه فیس بوک ناسا حمله کرده و آنجا کامنت‌هایی با محتوای غیر اخلاقی گذاشته اند . در این زمینه چند حدس را می تواند برای ما ایجاد کند.

دکتر محسنیان راد می گوید: یک حدس این است که اینها کسانی هستند که عمیق تر واقعه پایان جهان را باور کردند و عمیق تر از خودشان در محافل عکس العمل نشان دادند یعنی آنها به دیگران راجع به این واقعه با شور و حرارت حرف زده‌اند و حالا که اتفاقی نیفتاده مورد مضحکه دوستانشان قرار گرفته اند و حالا دارند به ناسا انتقاد میکنند.

این یک حدس است. حدس دیگر اینکه اینها انتظاری داشتند و عدم اتفاق این رویداد آنها را از این انتظار دور کرده است. این با اولی فرق میکند. طیف دوم منتظر یک اتفاق هستند و منتظرند زندگی آنها تغییر کند و در این روزهای گذشته آنها دلخوش بودند این اتفاق می تواند حیات آنها را تغییر دهد!

او می گوید: باز هم حدس می زنم. حدس سوم می تواند این باشد که در روزهای گذشته چون در محافل مذهبی – دینی حرف‌هایی درباره آخر الزمان زده شده که پایان جهان نمی تواند در پیش بینی بشر باشد بلکه همه چیز دست خداست؛ این افراد به عنوان انتقام از کافر به صفحه فیسبوک ناسا حمله کرده‌اند. ثبات هر یک از این حدس‌ها نیاز به تحقیق دارد.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر