تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس های زیبا از هنرمند محبوب نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

image عکس های زیبا از هنرمند محبوب نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

نرگس محمدی در نهم فروردین ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد و همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس هایبازیگری کارنامه هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم مرگ یک پینوکیو معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره ماه حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های ۲ بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون سریال ستایش در تلویزیون است.

نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش عروس شد . هنرمند جوان کشورمان که با سریال ستایش در تلویزیون شناخته شد با علی اوجی هنرمند خوب کشورمان ازدواج کرد. تصویری از ازدواج این دو هنرمند منتشر شده است.

تکفارس آی آر

image عکس های زیبا از هنرمند محبوب نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

علی اوجی بازیگرنقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. علی اوجی را سالها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی می شناختیم. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه شوخی کردم نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال در حاشیه است. علی اوجی هنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد.

image عکس های زیبا از هنرمند محبوب نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

محصولات معتبر
محصولات معتبر