تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس های خداحافظی مهدی رحمتی تیم استقلال از فوتبال

image عکس های خداحافظی مهدی رحمتی تیم استقلال از فوتبال

دروازه بان استقلال که پس از بازی ایران و کره جنوبی تاکنون مصاحبه ای انجام نداده است در گفت و گو در این باره اظهار داشت: شاید نتوانم در خدمت تیم ملی باشم و از همین رو موقتا کناره‌گیری خود را اعلام می کنم.

به دلیل پاره ای از مشکلات فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم اما فقط همین را بگویم که مدتی در خدمت تیم ملی نیستم.

سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی فوتبال در فاصله ۶ روز مانده به دربی ۷۶ از تیم ملی فوتبال ایران کناره‌گیری کرد.

مهدی رحمتی می گوید اتفاقاتی که در دو ماه اخیر و بعد از بازی با کره افتاده ، باعث شده تا او تصمیم به خداحافظی موقت از تیم ملی بگیرد.

تکفارس آی آر

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره شوکی که با خبر خداحافظی اش از تیم ملی به فوتبال ایران وارد کرده می گوید:« راستش تصمیمم یک تصمیم شخصی است. در دو ماه گذشته حرفی نزدم و سکوت کردم اما فشار زیادی را تحمل کردم. امروز هم به این نتیجه رسیدم تصمیمی را که چند وقتی بود به آن رسیده بودم را اعلام کنم. می خواهم استراحت کنم و نیاز به آرامش دارم برای همین همان طور که گفتم با عذرخواهی از همه ، می خواهم چند وقتی را دور از تیم ملی باشم .»

او خیلی مبهم حرف می زند . مثلا چیزی نمی گوید از اینکه چرا چند ساعت بعد از اعلام خبر مصدومیت علی کریمی و دوری ۳ ماهه این بازیکن از فوتبال ، یکباره تصمیم به دوری از تیم ملی گرفته. تصمیمی که مثل یک بمب ، صدا کرده است:« نمی دانم چه باید بگویم؟ اگر فکر میکنید کار اشتباهی کردم ، عذرخواهی می کنم اما به هر حال من به دلیل یکسری مشکلات تصمیمی گرفتم که فکر می کنم به آن نیاز داشتم. نمیتوانم بیشتر از این چیزی را بگویم. چند وقتی بود به این ماجرا فکر می کردم و امروز هم دیدم وقت گفتنش شده . شما بروید اتفاقاتی که در این چند ماه افتاده را بررسی کنید. من چیز بیشتری برای گفتن ندارم.»

اما مثلا پورحیدری گفته بعید است این اتفاق بیفتد؛« منصور خان لطف دارند اما همان طور که گفتم این تصمیم را گرفتم و فعلا نمی خواهم برای تیم ملی بازی کنم.»

آیا مهدی در این باره با کارلوس کروش و کادرفنی تیم ملی هم حرفی زده؟ دروازه بان استقلال می گوید:« متاسفانه در این باره و قبل از اعلام این خبر با کسی حرف نزدم ، نه با آقای کروش ، نه با مسئولان و مربیان استقلال و نه حتی با امیر قلعه نویی. من حتی با خانواده ام هم در این باره مشورتی نکرده بودم. خودم وقتی سبک و سنگین کردم ، به این نتیجه رسیدم که چنین تصمیمی بگیرم. دلایلش هم که گفتم ریشه در اتفاقات چند ماه اخیر دارد که برایم رخ داده بود.»

و این تصمیم تا چه زمانی پا برجاست؟ مهدی می گوید:« من که گفتم یک تصمیم موقت است. واقعا به استراحت نیاز دارم. از همه می خواهم درکم کنند. واقعا شرایط برایم طوری شده که دوست دارم به من حق بدهند که بعد از ۵ یا ۶ سال بازی بی استراحت برای باشگاه و تیم ملی تقریبا در همه درده های سنی ! این قدری فرصت استراحت را در اختیارم بگذارند. احتمالا در اردوی آینده تیم ملی نیستم و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که به آمادگی برسم و دوباره در خدمت تیم ملی کشورم باشم.»

www.takfars.ir

او درباره درگیری اش در تمرین استقلال با خبرنگاران هم می گوید:« من قصد توهین به هیچ یک از خبرنگاران را نداشتم و حتی اصلا به کسی بی احترامی نکردم. یکی از دوستان عزیز آمد و از من توضیح خواست که عرض کردم ببخشید ، نمی خواهم توضیحی بدهم. ایشان دنبالم آمد و دوباره سئوالش را پرسید که دوباره گفتم معذرت می خواهم ، حرفی ندارم که بزنم. فکر نمی کنم رفتار زشتی کرده باشم. باید تاکید کنم ایشان در ابتدای تمرین که در حال پیاده شدن از اتومبیل بودم سمت من آمد ، نمی دانم چرا گفته در پایان تمرین آمده است. بگذریم. این اتفاق باشد بین من و این دوست مان و خدا!»

محصولات معتبر
محصولات معتبر