تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس اولین تمرین فرهادمجیدی با تیم استقلال دی ماه

image عکس اولین تمرین فرهادمجیدی با تیم استقلال دی ماه

مجیدی درحالیکه تعداد زیادی عکاس وخبرنگار در تمرین امروز استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور داشتند، پیش از تمرین با امیرقلعه نویی سرمربی این تیم روبوسی کرد.فرهادمجیدی بازیکن سالهای پیش تیم فوتبال استقلال تهران که دیروز( شنبه) قراردادش را با این تیم ثبت کرد، امروز در تمرینات استقلال شرکت کرد.

تمرین با مراسم معارفه فرهاد مجیدی آغاز شد که در آن امیر قلعه نویی به مدت ۲۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

بازیکنان استقلال در تمرین امروز ابتدا زیر نظر امیر حاج قاسم گرم کردند و نفراتی که در بازی روز گذشته مقابل گهر به میدان رفته بودند، پس از ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.

در ادامه بازیکنان ذخیره به فوتبال پرداخته و بازی کردند.

تکفارس آی آر

فرهاد مجیدی پس از گرم کردن زیر نظر حاج قاسم به دویدن دور زمین پرداخت و پس از حدود یک ساعت دویدن و تمرین کارهای سرعتی، در میان تشویق حدود صد هوادار حاضر در محل تمرین، کمپ ناصر حجازی را ترک کرد.

در این تمرین سیاوش اکبرپور و میثم بائو به دویدن نرم و کارهای بدنسازی پرداختند که از میثم بائو در اواخر زمان تمرین به جمع بازیکنان ذخیره پیوست در فوتبال دستگرمی شرکت کرد.

هاشم بیک زاده هم با نظر امین نوروزی پزشک تیم استقلال در آغاز تمرین به اتاق ماساژ رفت و پس از آن با حضور در زمین چمن کارهای کششی کرد.جواد نکونام و مجتبی جباری در تمرین امروز غایب بودند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر