تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

علم ستاره شناسی می گوید چه روزهایی در هفته چه غذاهایی بخوریم

غذاهای ایده‌آل و متناسب با روزهای مختلف هفته عبارتند از:
شنبه: این روز نماد سیاره کیوان است. از آنجا که ساختار این سیاره از روغن است لذا می‌توانید در این روز با خیال راحت از خوردن غذاهای چرب و لذیذ، لذت ببرید.

یکشنبه: بر اساس طالع‌ بینی روزهای هفته، یکشنبه روز خورشید است که نماد درخشش و زندگی است و در این روز می‌توان انواع مواد غذایی شامل گیاهان، سبزیجات، میوه‌ها و انواع منابع گوشتی را مصرف کرد.
دوشنبه: این روز هفته «روز ماه» خوانده می‌شود و ماه نیز نماد عنصر آب است و به همین دلیل توصیه می‌شود که از مواد خوراکی حاوی ذخیره آب بیشتر مثل هندوانه، خیار و کدو تنبل و سایر میوه‌ها و سبزی آبدارتر استفاده کنید.
سه‌ شنبه: روز سیاره مریخ است که گفته می‌شود فرمانروای روز و ساطع‌کننده حرارت است. لذا گفته می‌شود که برای هماهنگی بدن با این روز بهتر است از موادغذایی که طبع گرم‌تری دارند مثل انبه، خرما و آناناس مصرف کنید.
چهارشنبه: روز متعلق به عطارد است که به عنوان یک سیاره دوگانه شناخته می‌شود و بنابراین مصرف تمام انواع مواد غذایی در این روز هفته توصیه می‌شود.
پنجشنبه: نیز روز متعلق به سیاره مشتری است و به همین دلیل برای هماهنگی با این روز خوردن مواد غذایی زرد و نارنجی رنگ مثل پرتقال، لیمو و موز مفید است.
جمعه: این روز هم متعلق به سیاره دوگانه عطارد بوده و بنابراین مصرف همه انواع مواد غذایی در روز جمعه بلامانع است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر