تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

طالع بینی هندی زن متولد تیر ماه

عجب نشانه دوست داشتنی است ! مردان متولد این برج عکس ظاهر بدعنقی که دارند ، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند .

وقتی به متولد تیر فکر می کنید ، خرچنگ را از یاد نبرید . بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویارویی و یا خلاصی از گرفتاری ، قدم های جنبی بر می دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید .

بیشتر مردان متولد برج تیر آرام ، احساساتی ، خانگی و شیفته آشپزی هستند . نشانه خرچنگ بر شکم حکومت دارد و ضرب المثل قدیمی ، راه ورود به قلب یک مرد از شکمش می گذرد ، راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیم غذایی دارد ، حرفش را باور نکنید .

او دمدمی است . علت خلق و خوی متغیر او ماه است که سبب می شود بسیار احساساتی و یا کاملاً سرد و نا امید باشد . ( او عقل و منطق سرش نمی شود ) قلب متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست . اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم . او راحتتر از مردان متولد سایر برجها ابراز احساسات می کند ، مردان متولد برجهای مختلف هر یک احساسات خود را به نوعی بیان می کنند . متولد آبان به شکل جنسی ، مرد متولد اسفند به شکل رویایی و متولد تیر به شکل عاطفی.

مشکل اصلی شما با او ، این است که می خواهد مادرش باشید . احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد . یا عاشق اوست و یا از او متنفر است . بیزاری او از مادرش گاه سبب میشود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود ، یا این که مادر را آنقدردوست دارد که شما احساس می کنید فراموش شده اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می کنید.

تکفارس آی آر

بیش از آنکه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است . اگر او از آن مادرهای پاک باخته است که پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشکل پیدا می کنید . اگر نمی دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ ، تله ای کار بگذارید تا بفهمید او چیست ؟!

او در گذشته زندگی می کند و ناخودآگاه به دنبال شریکی است که یاد آور مادرش باشد . او به ریشه ها اهمیت زیادی می دهد و اغلب در شهرستانی که متولد شده زندگی می کند و همانجا هم می میرد. حتی گاهی خانه دوران کودکی اش را سالها بعد مجدداً می خرد و همانجا زندگی می کند .

او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادتهای بدی کسب نکند، چون عادتهای قدیمی را دیر فراموش می کند . او به دنبال شریکی است که برایش مادری کند ، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نکند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می کند به طوری که دهان همه از تعجب باز می ماند .

او پدری فداکار و تو دل برو است . با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه ، مثلاً پس از یک روز سخت کاری ، در خانه پیش بند می بندد و بدون نق و نوق برای بچه ها آشپزی می کند. او از اعضای خانواده مراقبت می کند‌، آخر هفته بچه ها را بیرون می برد و حتی از قناری هم مواظب می کند . او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است که خودش بچه نداشته باشد ، در این صورت دوستان و همکاران را بچه های خود می داند

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر