تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

صبح ها سرحال باشید با نوشیدن آب داغ لیمو

image صبح ها سرحال باشید با نوشیدن آب داغ لیمو

این نوشیدنی دستگاه گوارشی را بیدار می‌کند. این نوشیدنی ساده اما قدرتمند، باعث تحریک دستگاه گوارش شده و توانایی بدن برای جذب تمام مواد غذایی را در طول روز افزایش می‌دهد. همچنین این نوشیدنی کمک می‌کند مواد غذایی به راحتی از سیستم گوارش بدن عبور کند.

این نوشیدنی باعث می‌شود که بدن هر روز سم‌زدایی کند. اگرچه لیمو ماده‌ای اسیدی به نظر می‌رسد؛ اما منبع خوبی از یک غذای قلیایی است که به تعدیل pH بدن کمک می‌کند. این نوشیدنی باعث بیدار شدن کبد و دفع مواد سمی از بدن می‌شود.

این نوشیدنی از کاهش وزن پشتیبانی می‌کند. آب لیمو حاوی نوعی فیبر قابل‌حل در آب به نام پکتین است که به کاهش وزن کمک می‌کند. اگر هر روز صبح، یک فنجان چای سرشار از شکر یا عسل می‌نوشید، این نوشیدنی کالری‌های به‌دست‌آمده از رژیم غذایی روزانه شما را کاهش می‌دهد.

این نوشیدنی باعث تسکین دل‌درد می‌شود. زمانی که شب‌ها با شکم پر به رختخواب می‌روید، ممکن است صبح‌ها دچار سوزش معده یا نفخ شوید. آب داغ سیستم گوارش بدن را تمیز می‌کند و زردینه‌های آب لیمو به کاهش اسید معده کمک می‌کند. در نتیجه زودتر سرحال می‌شوید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر