تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شیک ترین رنگ در دکوراسیون خانه های مدرن چیست

image شیک ترین رنگ در دکوراسیون خانه های مدرن چیست

رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی خود به خوبی می تواند در فضای دکوراسیون داخلی شما با سایر رنگ ها ترکیب شود و جایگزین مناسبی برای رنگ سفید باشد، اگر کل دیوارهای خود را طوسی میکنید رنگ طوسی روشن برای فضای شما مناسب است.

در انتخاب رنگ طوسی برای دیوارها باید درنظر داشته باشید که اگر قصد دارید کل دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید رنگ طوسی روشن مایل به سفید برای فضای شما مناسب است اما اگر انتخاب رنگ طوسی برای یک دیوار تک به طور مثال دیوار پشت تلویزیون است پس به راحتی می توانید طیف های تیره تر آن را برای فضای داخلی خود استفاده کنید و لذت ببرید.

ترکیب رنگ آبی با طوسی ترکیب خاصی است که به خوبی می تواند برای مبلمان، فضایی مانند نشیمن استفاده شود، در کنار این ترکیب رنگی استفاده از رنگ های گرم همانند قهوه ای و قرمز انتخاب هوشمندانه ای است چرا که رنگ هایی مانند طوسی و آبی تم سردی دارند و برای ایجاد تعادل فضایی باید در ترکیب با رنگ های گرم مانند طیف رنگی قرمز و قهوه ای و…. قرار گیرد.

ترکیب رنگ آبی با طوسی ترکیب خاصی است که می تواند برای مبلمان، فضایی نشیمن استفاده شود

تکفارس آی آر

رنگ طوسی می تواند در قالب کف پوش و یا دیوارپوش هم در فضای داخلی شما بدرخشد، همان طور که در تصویر می بینید ترکیب چند طوسی منحصر به فرد با طیف های گوناگون به خوبی توانسته است تعادل فضایی را بدون اضافه کردن رنگ های دیگر در فضا ایجاد کند، و رنگ قرمز تنها به سبب ایجاد پویایی در فضا اضافه شده است.

رنگ طوسی می تواند در قالب کف پوش و یا دیوارپوش هم در فضای داخلی شما بدرخشد

بنفش یکی از بهترین رنگ هایی است که به خوبی در کنار رنگ طوسی می نشیند، طیف های متنوع بنفش می تواند در کنار طیف رنگ های طوسی به خوبی بنشیند و فضایی رمزآلود و جذاب ایجاد نماید، به طور مثال در این فضا انتخاب رنگ بنفش برای مبلمان و ترکیب آن با کوسن های طوسی روشن در کنار دیوارهایی با طوسی نسبتا تیره توانسته فضایی جذاب را به وجود آورد اگر کمی دقت کنید طیف بنفش روشن را در غالب فرش می توانید به خوبی ببینید که در مجموع توانسته ترکیب رنگ ایده آلی را به وجود آورد.

بنفش یکی از بهترین رنگ هایی است که به خوبی در کنار رنگ طوسی می نشیند

انتخاب رنگ طوسی برای فضای آشپزخانه و لوازم آن همیشه معمول بوده است گاهی می توان این ترکیب طوسی لوازم آشپزخانه را که بعضا با نام سیلور می شناسند در کنار یک دیوار به رنگ طوسی تیره داشت. این مجموعه با کابینت های قهوه ای و کف پوش روشن ترکیب بی نظیری برای فضایی مانند آشپزخانه ایجاد کرده است.

www.takfars.ir

image شیک ترین رنگ در دکوراسیون خانه های مدرن چیست

رنگ طوسی با کابینت های قهوه ای و کف پوش روشن ترکیب بی نظیری برای آشپزخانه ایجاد کرده است

رنگ طوسی تنها در دکوراسیون فضاهای مسکونی کاربرد ندارد طیف های این رنگ به خوبی میتوانند در فضاهای اداری هم بدرخشند، ایجاد فضایی خنثی با کم و زیاد کردن طیف این رنگ می تواند در ایجاد دکوراسیونی منحصر به فرد تاثیر گذار باشد، حضور یک رنگ متمایز مانند سبز می تواند نقطه ی عطف چنین فضایی محسوب شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر