تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شوهرم چه حرفهایی را هیچ وقت به من نمی گوید

image شوهرم چه حرفهایی را هیچ وقت به من نمی گوید

او فرزند بیشتری می خواهد

آقایان عاشق فرزند هستند، به خصوص آنهایی که در خانواده های پرجمعیت تری بزرگ شده اند. شاید برای شما دو فرزند کافی باشد اما ایده آل او ۴ یا حتی ۵ بچه است. با تمام این اوصاف، او هیچ گاه این موضوع را به روی شما نمی آید و منتظر میماند تا خود شما به او پیشنهاد دهید. پس اگر شما هم خانواده ای پر جمعیت را می پسندید، درنگ نکنید.

غر زدن را تمام کنید

آقایان از غر زدن های خانم ها بیزارند. اگر چه شما مجبورید یک کار را هزار بار به گوشش بخوانید تا انجام دهد اما این را هم بدانید که با غر زدن تنها او را بیشتر از خودتان می رانید.

تکفارس آی آر

باور کنید که زیبایید

شما از نظر همسرتان زیبایید، پس چرا خودتان این حقیقت را نمی پذیرید. شاید معیار شما از زیبایی با معیار طرف مقابل تان فرق کند اما آنچه همسرتان از شما می خواهد این است که باور کنید از نظر او واقعا زیبا و جذاب هستید.

اجازه دیدن کانال های ورزشی را به او بدهید

ورزش یا حتی بازی های کامپیوتری تمام استرسی که مردها در طول روز یا حتی هفته به دوش کشیدند را از بین می برد. اینکه او آخر هفته ها یا حتی در زمان های بیکاری دوست دارد که زمان خود را صرف دیدن فیلم یا بازی مورد علاقه اش صرف کند اصلا بدین معنی نیست که تمایلی به شما ندارد.

او تنها می خواهد زمانی را در تنهایی و تنها برای خودش سپری کند. بنابراین به او لبخند بزنید و اجازه دهید که فعالیت مورد علاقه اش را انجام دهد تا پس از آن انرژی بیشتری برای شما داشته باشد.

www.takfars.ir

از او برای تغییر دکوراسیون نظر نخواهید

همسر شما خیلی برایش مهم نیست که رنگ پرده خانه تان قرمز باشد یا فرش اتاق تان، یا حتی اهمیتی نمی دهد که قاب عکس ها را روی کدام دیوار آویزان کنید. پس وقت خودتان را با مشورت با او هدر ندهید و آنچه دل خودتان می خواهد را در دکوراسیون خانه پیاده کنید.

زمان بیشتری را در تنهایی با او سپری کنید

همان قدر که دخترها عاشق صمیمیت و تنهایی با عشق زندگی شان هستند، پسرها هم دوست دارند که زمان زیادی را با فرد مورد علاقه شان در تنهایی بگذرانند اما در گفتن چنین خواسته ای، جرات زیادی ندارند. فرقی نمیکند که در تنهایی تان فیلم ببینید یا که قهوه بنوشید، آنچه تحت هر شرایط برای او مهم است، تنهایی اش با شماست. پس زمان بیشتری را به او و تنها به او اختصاص دهید.

از تلاش برای تغییر دادن او دست بردارید

یادتان باشد زمانی که رابطه تان را با همسرتان آغاز کردید، او همان فردی بوده که اکنون می بیند پس دلیلی ندارد که او را تغییر دهید زیرا شما او را همانگونه که بوده پذیرفته اید. با اصرار برای تغییر دادن شخصیت او، شما تنها او را عصبانی تر میکنید. پس به جای اصرار بیهوده، تنها برای برآوردن نیازهای خودتان، سعی کنید او را بیشتر بشناسید و او را همان گونه که هست بپذیرید.

غیبت نکنید

آقایان، بر عکس خانم ها، خیلی اهل غیبت نیستند. به همین دلیل، از زمان هایی که شما با دوستان تان پشت دیگران حرف می زنید، بیزارند. پس این اخلاق بد را کنار بگذارید. اگر کلامی خوشایند ندارید که بر زبان آورید، بهتر است سکوت کنید.

رابطه زناشویی تان را بیشتر کنید

آقایان از رابطه زناشویی سیر نمی شوند. اگر برای این کار اصرار نمیکنند، دلیل اش این است که دوست ندارند را شما را وادار به کاری که تمایل زیادی به آن ندارید، کنند. به همین دلیل، اگر میخواهید دل او را بیشتر به دست آورید، گاهی شما برای شروع این کار پیش قدم شوید.

تک فارس

زمان بیشتری را با دوستان تان بگذرانید

درست برعکس خانم که فکر میکنند آقایان زمانی که با دوستان شان هستند، آنها را از یاد می برند، آقایان دوست دارند که همسرشان زمان بیشتری را با دوستان شان بگذرانند زیرا آنها به این مسئله خوب واقف اند که برخی از نیازهای خانم ها تنها در کنار جنس موافق شان رفع خواهد شد. بنابراین فکر نکنید که همسرتان از این موضوع که شما با دوستان تان قرار شام را بگذارید، دلخور می شود.

کاری را که خوشحال تان را میکند، انجام دهید

اگر چه آقایان اکثر اوقات دوست دارند که طبق نظر همسرشان عمل کنند اما آنچه برای خود خانم ها می پسندند این است که هر کاری را که خودشان دوست دارند و واقعا شادشان میکند، انجام دهند. به عنوان مثال اگر از کار خود راضی نیستید، تغییرش دهید. او این کار را بیشتر از غر زدن می پسندد.

کمتر آرایش کنید

اگر چه آرایش به عنوان معیاری برای زیبایی خانم ها در جامعه رسم شده است، اما آقایان چهره بدون آرایش خانم ها را بیشتر ترجیح می دهند. ممکن است آنها خیلی این موضوع را به روی تان نیاورند اما سعی کنید زمانی که پیش او هستید، کمتر آرایش کنید زیرا که او زیبایی طبیعی شما را بیشتر می پسندند.

برای خود دسر سفارش دهید

همسرتان دوست دارد که شما برای خودتان کیک شکلاتی سفارش دهید. زیرا می داند که اگر او به تنهایی سفارش دسر دهد، شما حتما مقداری از دسر او را خواهید خورد، و از آنجا که دوست دارد تمام دسر خود را به تنهایی بخورد، بهتر است که برای خود یک دسر جداگانه سفارش دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر