تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شربت گیلاس جادویی واقعی برای درمان بدخوابی شبانه

اگر خواب خوب برای شما به یک رویا تبدیل شده است، شاید با کمک یک ترکیب جادویی بتوانید به رویایتان رنگ واقعیت ببخشید.!

image شربت گیلاس جادویی واقعی برای درمان بدخوابی شبانه

پژوهشی در دانشگاه لوئیزیانا نشان داد که با نوشیدن روزانه دو لیوان شربت گیلاس ترش می‌توان خوابی عمیق را تجربه کرد. در حقیقت شما با این ترفند می‌توانید ۹۰ دقیقه بیشتر بخوابید. اکثر کسانی که با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنند، در طول شب مرتب در حال غلت خوردن در رختخواب خود هستند، بنابراین این شربت می‌تواند کمکی بسیار بزرگ برای آن‌ها باشد.

رابطه شربت گیلاس و خواب

در پژوهش انجام شده مشخص شد که شربت گیلاس حاوی ملاتونین و اسید آمینه‌ی تریپتوفان بوده که هر دو عامل اغوا کننده‌ی خواب هستند.

تکفارس آی آر

فرانک ال. گرینوِی، یکی از پژوهشگران این تحقیق و مدیر کلینیک پژوهشیِ بیماران سرپایی در مرکز تحقیقاتیِ بیو پزشکیِ پنینگتون در دانشگاه لوئیزیانا می‌گوید که رنگدانه‌های قرمز موجود در شربت گیلاس حاوی آنزیمی است که التهاب را کاسته و ساختار تریپتوفان را می‌کشند. این امر موجب می‌شود که ترکیب‌های تحریک کننده‌ی خواب بیشتر در بدن باقی بمانند. او در ادامه می‌گوید که گیلاس سرشار از این ترکیب‌ها است.

بنابراین اگر شب‌ها مرتب در جای خود غلت می‌زنید و نمی‌توانید بخوابید، بهتر است که به شربت گیلاس فکر کنید. کافی است روزانه دو لیوان شربت گیلاس مصرف کرده و این کار را برای مدتی ادامه دهید. شما از نتایج فوق‌العاده آن شگفت زده خواهید شد. شربت گیلاس ترکیبی از چند ماده مقوی است:

یک عدد سیب سبز

۲۲۵ گرم گیلاس بدون هسته

چند عدد توت فرنگی

www.takfars.ir

یک عدد خیار کوچک

دو برگ کرفس

نصف یک لیمو ترش

کافی است موارد را ترکیب کرده و از خواب عمیق خود لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر