تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

سیگارهای الکترونیکی واقعا بی خطر هستند یا شایعه است

image سیگارهای الکترونیکی واقعا بی خطر هستند یا شایعه است

سیگار های الکترونیکی بی خطر نیستند و بسیاری از افراد جامعه در حال استفاده از آنها هستند.

نگرانی های این پزشک از این سیگارهای الکترونیکی این است که این سیگارها پتاسیل این را دارند تا نسلی جدید بسازند از افرادی که به نیکوتین معتاد هستند .اگر این سیگارها موجب شوند تا به انواع دیگر محصولات تنباکو دار نزدیک شویم بنابراین ما به عقب حرکت کردیم و دچار پسرفت شده ایم.

این سیگارهای الکترونیکی به گونه ای کار میکنند که نیکوتین مایع را به بخار آب قابل استنشاق تبدیل میکند تنها با این تفاوت که آنقیری را که سیگارهای معمولی تولید میکنند این سیگار ها تولید نیمکنند.این سیگار ها در ابتدا به عنوان سیگارهای سالم برای افراد سیگاری پیشنهاد شد .اما هیچ دلیل علمی ای وجود ندارد از اینکه آنها بی ضرر هستند و حتی ممکن است موجب شود تا افراد به سراغ تنباکوی اصلی بروند تا اینکه این عادت را ترک کنند.این دکتر اشاره کرده است که جوانان موردهای آزمایشی نیستند .

گفتنی است که فروش سیگار های الکترونیکی به افراد کم سن و سال غیر قانونی است این قانون به تازگی امسال وضع شد.همچنین قرار است تا ترکیبات مضر آنها هم برای خریداران روی بسته ها زده شود.این پزشک از کارکنان سلامت خواست تا در اسرع وقت این سیگارها را از دسترس دور کنند و عملکرد خودشان را تغییر دهند.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر