تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

سفر به کدام کشورها برای گردش و تغییر روحیه خوب است

image سفر به کدام کشورها برای گردش و تغییر روحیه خوب است

تور استانبول؛ سیاحت در رویاهای واقعی شده.

تور استانبول به دلیل تعدد پرواز‌های روزانه دست گردشگر را برای انتخاب روز سفر باز گذاشته است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر تابستانه و چند روزه است مقصد نزدیکی که نیاز به ویزا هم ندارد.

خط‌های پروازی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس همه روزه پرواز‌های خوبی به استانبول دارند تنها تفاوت مهم ساعت‌های پروازی است که تفاوت قیمتی را باعث می‌شود با توجه به سلیقه شخصی تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی تورها به همراه ترنسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان هستند.

با هزینه کم هم می‌توانید به استانبول سفر کنید در این شهر هتل‌های دنج سه ستاره خوبی وجود دارد که اقامت آسوده‌ای را تجربه می‌کنید به لیست هتل‌ها نگاهی بیاندازید البته آژانس همیشه چند هتل خوب را به صورت پیشنهاد ویژه معرفی کرده است که انتخاب را برای شما راحت‌تر کرده است.

تکفارس آی آر

در این شهر سال‌ها نمایش قدرت و فرمانروایی عثمانی‌ها در جریان بوده و بناهای زیادی هم برای نمایش قدرت خود ساخته‌اند که دیدن معماری جالبشان بسیار مفید است.

مسجد آبی و ایاصوفبه را ببینید و به کاخ توپکاپی بروید، برای خرید به فروم و گرند جواهر بروید و در خیابان استقلال فروشگاهای مختلف را ببینید و از تخفیف‌های خوب آخر فصل حسابی استفاده کنید.

غروب زیبای خورشید را بر فراز برج گالاتا ببینید و در کافه‌های اطراف گالاتا قهوه ترک بنوشید.

برای میان‌وعده و غذاهای بامزه خیابانی سیمیت را امتحان کنید این نان کنجدی حلقه‌ای که بسیار خوش طعم است در استانبول محبوبیت بسیاری دارد.

image سفر به کدام کشورها برای گردش و تغییر روحیه خوب است

www.takfars.ir

تور گرجستان؛ قدم زنی در بین کافه‌های گرجی

سفر با تور گرجستان را همه باید تجربه ‌کنند این شهر با تمام غذاهای خوش‌طعم و مردم خونگرم به قدری زیباست که امکان ندارد به شما خوش نگذرد.

این کشور در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال گردشگران واقع شده و حداقل در ده سال گذشته بهترین پیشرفت‌ها را در زمینه پذیرش توریست خارجی داشته است.

هتل‌های خوش ساخت و زنجیره‌ای در باتومی و تفلیس وجود دارند که به خوبی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. در گرجستان هتل چهار و پنج ستاره بهترین انتخاب است. تمامی‌ هتل‌های پیشنهادی برای گردشگران دارای صبحانه مفصل گرجی هستند و روزتان را با انواع غذاهای خوشمزه این کشور آغاز می‌کنید.

در تفلیس در خیابان روستا ولی قدم بزنید اینجا خیابان قدیمی و زیبایی است. چندین ساختمان قدیمی و موزه را در همین خیابان می‌بینید که با فرهنگ و معماری این کشور شما را آشنا می‌کند. در همین خیابان کافه‌هایی با موزیک و آواز زنده برایتان قهوه سرو می‌کنند.

در سواحل باتومی حمام آفتاب بگیرید و بر روی ماسه‌های سیاه و داغ آن قدم بزنید در بلوار باتومی دوچرخه‌سواری کنید و قدم بزنید و با مجسمه‌های بامزه ساحل باتومی عکس اینستاگرامی بگیرید.

تور‌های گرجستان با پرواز‌های قشم ایر و زاگرس برنامه‌ریزی می‌شوند و دارای ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی نیز هستند.

در تفلیس می‌شود بازارهای مختلف عتیقه فروشی را یافت اگر علاقه‌مند به خرید وسایل قدیمی هستید به بازار واگزالی بروید. برای خرید از برند‌های مختلف به تفلیس مال بروید و پاساژ گردی کنید حتی در رستورانهای این مرکز خرید‌ها، می توانید یک وعده غذایی هم خود را مهمان کنید.

image سفر به کدام کشورها برای گردش و تغییر روحیه خوب است

تور تایلند؛ غواصی در دریای آندمان

تک فارس

در این روز‌های گرم تابستانی بهترین کار سفر به جزیره‌های پوکت و پاتایا است. وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان را بررسی کنید یکی از تور‌های تایلند را رزرو کنید و یک هفته با همسفرانی خوب یک هفته کامل خوش بگذرانید.

این جزیره‌ها با آب‌هایی زلال و شفاف و با هتل‌هایی در بالاترین کیفیت خدمات و سرویس دهی بهترین گزینه برای سفر با خانواده و یا حتی با دوستان است.

تورهای مختلفی توسط آژانس برنامه‌ریزی شده است می توانید تور تک مقصدی به پاتایا یا پوکت انتخاب کنید و یا به صورت دو مقصدی بانکوک را هم ببینید و در خیابان‌های پر‌ هیاهویش بچرخید و شب زنده‌داری کنید.

بانکوک با داشتن مراکز خرید زیاد فرصت مناسبی برای خرید‌های سالانه شماست. درمیان سیام به مرکز خرید سام پاراگون بروید و خرید کنید اینجا گویی شهری ‌است که مخصوص خوشگذرانی‌های خیابانی ساخته شده همه جور فروشگاهی می‌بینید و غذاهای خوشمزه خیابانی می‌خورید.

در تمامی شهرها گردشگران دارای یک گشت شهری هستند که یه لیدر فارسی زبان شما را همراهی می‌کند و یک سیم کارت رایگان هم در اختیار مسافران قرار می گید.

در پوکت دریانوردی کنید و به جزیره‌های دنج و زیبای فی‌فی بروید در پاتایا غواصی و غذاهای دریایی خوش‌مزه میل کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر