تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زن های چاق دوست داشتنی هستند یا زن های لاغر

image زن های چاق دوست داشتنی هستند یا زن های لاغر

آیا مردان زنان چاق را دوست دارند یا لاغر؟

هر مردی برای یک نوع زن وجود دارد. مردانی هستند که زنان بزرگ جثه دوست دارند و مردانی هستند که زنانی نحیف و کوچک دوست دارند. برخی مردان بین این دو سایز را می پسندند. مهم نیست چه اندازه ای هستید، مهم این است که یک جایی یک مردی برای شما وجود دارد و شما جفت او برای ازدواج هستید.

مردان در مورد زنانی که چاق می شوند چه احساسی دارند؟

مردی که عاشق شماست، بی دلیل عاشق شما نیست. همانطور که مردانه خودشان شکم می آوردند و چاق می شوند، مطمئنا چاقی شما را درک می کنند و البته متوجه می شوند که دیگر شبیه روزهای اول آشنایی نیستید. اگر این اضافه وزن در حدود ۵ یا ۱۰ کیلوگرم باشد، مشکلی نیست، می توانید همچنان متناسب و خوش اندام جلوه کنید. اگر مردتان کوته نظر باشد، با این قضیه کنار نمی آید و گذشته را فراموش نمی کند. اما اگر مردی آن را درک کند، چند کیلو افزایش وزن مسئله مهمی نیست. شما همچنان تلاش می کنید که خوب به نظر بیایید و همین خوب است.

تکفارس آی آر

مردان چه احساسی راجع به جراحی بینی دارند.

خانم ها، اگر به همسرتان گفتید که می خواهم بینی ام را عمل کنم و او مشکلی با بینی صورت شما نداشت، این کار را رها کنید. چرا خطر کاری در مورد موضوعی را می پذیرید که مرد شما به آن تقریبا راضی است و مشکلی ندارد؟ اگر همسرتان با وزن شما مشکلی ندارد، چرا این همه کاهش وزن؟ البته اگر به خاطر سلامتی تان رژیم می گیرید، اشکالی ندارد.

در طول مدت نامزدی، آیا یک زن باید برای یک آقا هدیه ای بخرد؟

اگر، در یک رابطه متعهدانه و طولانی مدت هستید، اشکالی ندارد، در غیر اینصورت او فکر می کند می خواهید او را به دام بیندازید و حتما در ازای این هدیه از او انتظاری دارید. منتظر بمانید و صبر کنید ببینید، ابتدا او چه هدیه ای برای شما می گیرد. اجازه دهید او مرد باشد و هدیه بخرد. مردان واقعی برای زنانی که دوست دارند، هدیه می خرند. توجه کنید: به خاطر هدیه ای که از او دریافت می کنید، تشکر کنید. یک هدیه، فقط هدیه است. هیچ نشانه ای به همراه خود ندارد. او با خرید هدیه نشان مید هد که احساس واقعی اش نسبت به شما چگونه است.

آیا مردان دوست دارند همسرشان کفش های پاشنه بلند به پا کنند یا کوتاه؟

www.takfars.ir

پاشنه بلند به نظرمان جذاب تر است. نمی دانم چطور یک مرد ممکن است از کفش ورزشی خوشش بیاید. چون کفش پاشنه بلند، خانمی شما را بیشتر نشان می دهد.

مردان در مورد زنانی که از آنان تقاضای پول می کنند، چه احساسی دارند؟

در ابتدا و آغاز رابطه، هرگز این کار را نکنید اما اگر در یک رابطه انحصاری یعنی شما و او به تنهایی هستید، از او بخواهید و ببینید چه واکنشی نشان می دهد. بگویید: واقعا تحت فشارم. خجالت می کشم بگویم، اما واقعا به کمک تو احتیاج دارم. می توانی چند صد هزار تومان به من قرض بدهی به محض اینکه بتوانم آن را برمی گردانم. اغلب مردان، اگر واقعا به شما اهمیت بدهند، در صورت داشتن پول آن را خواهند داد و فکر بدی نمی کنند.

آیا مردان به زنان شان در کار و شغل شان کمک می کنند؟

بدون شک. اگر با مردی طرف هستید که در زندگی خودش بلاتکلیف است و نمی داند چه کسی است، چه کاره است و چقدر درآمد دارد، درخواست کمک از او مسخره است، چون خودش در رسیدن به اهدافش مشکل دارد و زمانی برای کمک به شما نخواهد داشت اما اگر در شیوه مردانگی اش مشکل نداشته باشد، حتما می تواند به شما کمک کند.

آیا مردان به خرید کردن علاقه دارند؟

اگر شما مردان را وادار کنید، این کار را می کنند چون تنها راهی است که می توانند زمانی را با شما باشند اما کار مورد علاقه شان نیست. خیلی به ندرت مردانی را می بینید که به حراجی ها سرک بکشند، پیراهن را مقابل سینه خود بگیرند و امتحان کنند که آیا رنگ آبی بهتر است یا رنگ سبز. وقتی برای خرید می روند که می دانند دقیقا به دنبال چه هستنتدو با همان هم از مغازه بیرون می آیند به ندرت غیر از این اتفاق می افتد. حسی که مردان در مورد خرید دارند این است، وارد شوند و سریع خرید کنند.

مردان در مورد روشی که یک زن، خانه داری می کند، چه احساسی دارند؟

مردان تحمل زنان شلخته را ندارند. فکر می کنید وقتی دوستان به منزل ما می آیند، می خواهیم یک خانه به هم ریخته و نامرتب به آنان نشان دهیم؟

یا وقتی از مادرمان دعوت کنیم که به خانه ما بیاید روی یک کاناپه کثیف و نامرتب بنشینید؟ فکر نمی کنم. شکل و وضعیت خانه در واقع انعکاس ماهیت شماست. مردم وقتی وارد منزل می شوند، نمی گویند: آن آقا، خانه را کثیف نگه می دارد. می گویند: آن خانم، خانه را کثیف نگه داشته است. مهم نیست جامعه چه تغییری کرده است و مردان چه مسئولیت هایی را در خانه پذیرفته اند، اساس انتظار مردم، تمیز نگه داشتن منزل از جانب خانم آن خانه است. ما مردان خیلی با هم متفاوت نیستیم. وقتی شمع روشن می کنید، گل می چینید، ظرف نقره و چینی روی میز قرار می دهید و مرد وقتی وارد یک خانه تمیز می شویم آن محیط را خیلی دوست داریم. اگر هر دو کار می کنیم و شما فرصت کار کردن و تمیز نگه داشتن خانه را ندارید، با پرداخت کمی پول نقد به یک کارگر خانه، آن را تمیز می کنیم اما خانه نباید کثیف باشد.

تک فارس

مردان چه احساسی راجع به غیبت کردن دارند؟

ما از غیبت متنفریم اما می دانیم که نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. بیشتر به دلیل حفظ حریم خصوصی خود از آن متنفریم چون یک مرد مطمئن است که اگر شما و دوستانتان با هم در مورد دیگران صحبت می کنید، بعدا دوستان شما روزی در مورد شما و او نیز صحبت خواهند کرد. این موضوع را حتما دفعه بعد که دور هم جمع شدید، به خاطر بسپارید.

مردان چه احساسی در مورد زنانی دارند که رانندگی بلد هستند؟

الان قرن بیست و یکم است و اغلب مردان با این موضوع مشکل ندارند اما هنوز مردان قدیمی وجود دارند که فکر می کنند زنان باید رانندگی را به جنس مخالف بسپارند. نمی دانم آنان در چه غاری زندگی می کنند.

آیا علاقه یک خانم به ورزش، مهم است؟

نه، برخی، ورزش های آرام را ترجیح می دهند و عده ای به ورزش های هیجان انگیز علاقه دارند. اگر ورزش مورد علاقه تان با همسرتان یکسان نیست، به دنبال ورزش دیگری بروید.

علامت بین المللی مردان در این مورد که دیگر بیشتر از این به حرفت گوش نمی دهم چیست؟

اگر بلافاصله پس از سوال، جواب شنیدید، بدانید اصلا گوش نکرده است. وقتی توجه می کند، مشکل را حل می کند و یا راه حلی برای موضوعی که مطرح می کنید، پیشنهاد می دهد و اگر شما همچنان پس از پاسخ او به حرف زدن ادامه بدهید، دیگر بیشتر از آن به حرفتان گوش نمی کند.

آیا مردان زنانی را که در آشپزی مهارت دارند بیشتر از زنانی که اینگونه نیستند، دوست دارند؟

امروزه، من اصلا چیزی نمی پزم مشکل بزرگی شده است. اگر خیلی زیبا باشید و آشپزی بلد نباشید، کمی از آن چشمپوشی می کنیم اما اگر ازدواج کردیم و مثل روزهای اول زیبا و مرتب نباشید و بعد آشپزی هم نکنید، چه می شود؟ خیلی زیاده خواه هستید و حمایت هم می خواهید. مردان به زنانی که می توانند آشپزی کنند، احترام می گذارند.

T A K F A R S

آیا برای یک مرد مهم است که زنش کار نکند؟

نه، اصلا. البته این روزها ضرورت است که شوهر و زن هر دو با هم کار کنند تا مایحتاج زندگی را تامین کنند. اما اگر مردی در مقام تامین خواسته های خانواده اش باشد، مشکلی با کار نکردن خانم ندارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر