تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زندگینامه جرج مایکل خواننده آهنگ معروف آخرین کریسمس

image زندگینامه جرج مایکل خواننده آهنگ معروف آخرین کریسمس

جرج مایکل که در نیمه دهه ۸۰ میلادی کار خود را با گروه وَم شروع کرد و به شهرت رسید، در سال های بعد به تنهایی به فعالیت هنری خود ادامه داد و توانست بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آثارش را به فروش برساند.

جرج مایکل یکی از موفق ترین خواننده های مرد در دنیا است که ۱۲ تک آهنگ انگلیسی و ۹ آلبوم انگلیسی و ده تک آهنگ آمریکایی و ۲ آلبوم آمریکایی داشته و همه او را با اثر مشهورش نجوای بی پروا می شناسند. جرج مایکل، خواننده برجسته بریتانیایی که هر شب کریسمس با ترانه مشهورش به یاد آورده می شد، در سن ۵۳ سالگی درگذشت.

خواننده مشهوری که یکی از مشهورترین چهره های موسیقی پاپ در دهه ۱۹۸۰ بود و به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان سولو شناحته می شد، عصر (یکشنبه) ۲۵ دسامبر در خانه اش در انگلستان درگذشت. او ۵۳ سال داشت. مدیر برنامه های جرج مایکل گفته او در کمال آرامش در منزلش فوت کرده است.

جرج مایکل خواننده بریتانیایی در ۵۳ سالگی دار فانی را وداع گفت. به گفته پلیس درگذشت مایکل ناگهانی و بدون شبهه است.

تکفارس آی آر

جرج مایکل ۲۵ ژوئن ۱۹۶۳ در شمال لندن و از خانواده ای مهاجر که از یونان به انگلستان آمده بودند، به دنیا آمده بود.

یکی از ترانه های مشهور او آخرین کریسمس نام داشت که همواره جزو مشهورترین ترانه های کریسمس بود.

مایکل هر چند در سال های اخیر کم خبر بود، اما در دهه گذشته به خاطر مسایل مربوط به اعتیاد خبرساز شده بود و یکی دو بار به مدت کوتاهی بازداشت شده بود.

image زندگینامه جرج مایکل خواننده آهنگ معروف آخرین کریسمس

جرج مایکل که پدرش، مهاجری قبرسی یونانی و مادرش هم انگلیسی است، در روز ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۳ در شمال لندن به دنیا آمد. در سال ۱۹۸۱، یعنی در سن ۱۸ سالگی به همراه دوست هم مدرسه ایش ، اندرو ریجلی و چند نفر دیگر گروهی را تشکیل داد که دوام چندانی نداشت و در همان سال بدل شد به گروه دو نفره وم که یکی از موفقیترین گروههای پاپ بریتانیایی در دهه هشتاد میلادی است .

www.takfars.ir

در بین سالهای ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶، گروه وم چندین ترانه پرفروش روانه بازار کرد و جرج مایکل هم که ملودی و شعر بسیاری از ترانه های گروه از اوست، در سال ۱۹۸۵ جایزه ای به عنوان بهترین ترانه ساز سال دریافت کرد. یکی از ترانه های به یادماندی آن دوران Last Christmas است که با وجود اینکه ۲۱ سال از عمرش می گذرد، اما هر سال، در ایام عید کریسمس از بسیاری از شبکه های رادیویی به گوش می رسد.

در اوسط دهه هشتاد میلادی گروه وم از هم پاشید و جرج مایکل فعالیت سولوش را آغاز کرد. او در سال ۱۹۸۷ اولین آلبومش را به انتشار رساند، آلبومی به اسم (باور) که بعضیها هنوز هم آن را بهترین آلبوم این خواننده بریتانیایی می دانند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر