تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زبان بدن چیست و چه نکاتی درباره شخصیت شما میگوید

image زبان بدن چیست و چه نکاتی درباره شخصیت شما میگوید

ارتباط چشمی

اگر می خواهید زبان بدن تان نشان دهد که به فرد دیگری گوش می دهید، ارتباط چشمی برقرار کنید. اما آن را محدود کنید با خشم نگاه کردن ممکن است تهدید محسوب شود وقتی بیش از ۸۰ درصد باشد فردی که با آن ارتباط برقرار می کنید، احساس ناراحتی می کند . مقدار کمی ( ۴۰ درصد یا کم تر ) می تواند نشانه ای از فریب باشد. عدد جادویی ؟ ۶۰ درصد، یا کمی بیشتر از نصف، با آن ها ارتباط چشمی برقرار کنید، سپس کمی دورتر شوید .” دانستن این حرکات بدنی دقیقا همان چیزی که از زندگی می خواهید به شما خواهد داد.

دست به سینه

دست به سینه می نشینید ؟برخی دیگر ممکن است این را به این معنی که شما دور، ناامن ، مضطرب، تدافعی، یا سرسخت هستید،برداشت کنید اما دست به سینه بودن نکات مثبتی نیز دارد. همچنین می تواند فرد را در تحمل کار دشواری قرار دهد، با استناد به مطالعه ای که انجام شده سوالات ریاضی سخت را ۳۰ درصد بیشتر از آن هایی که دست خود را روی میز گذاشته بودند حل کردند “.

تکفارس آی آر

دست به سینه بودن از دو طرف مغز استفاده می کند و عملکرد شناختی بالاتری را خلق می کند بنابراین دفعه بعد که با کسی با سوالات سخت برخورد کردید و آنها دست به سینه بودند فرض نکنید که دیوانه اند آن ها ممکن است فقط سعی کنند پاسخ دهند.

راز هایی که زبان بدنتان درباره شما فاش می کند

نشستن

زمانی که شما این طور می نشینید (مانند شکل ) ، قلمرو خود را نشان و تسلط تان را ابراز می کنید، افراد با قدرت بیشتر فضای بیشتری را اشغال می کنند .” در اینجا بهترین راه برای ایجاد اعتماد با زبان بدن تان آورده شده است.

روی هم انداختن پاها

www.takfars.ir

اگر پای خود روی هم بندازید، یعنی اعتماد به نفس و تسلط دارید ” ما سه ناحیه در بدن داریم که زمانی که استرس نداریم و آرام هستیم، باز می شود :گودی گردن، ناف . زنان بیشتر اینطور می نشینند.پاها را روی زانو انداختن در حالت نشسته می تواند به این معنی باشد که ، نامطمئن و ترسیده اید که بیشتر در مصاحبه ها این حالت را می بینید .خانم ها، اگر می خواهید به مردی توجه کنید، پاهایتان را روی زانو قرار دهید ،آنها این حالت نشستن خانم ها را دوست دارند.

ایستادن با دست به پهلو زدن

شما ممکن است فکر کنید ” ژست سوپرمن “هاست که اعتماد به نفس را نشان می دهد، اما مراقب باشید ، زیرا می گویند این حالت اغلب می تواند پرخاشگرانه باشد. این به این دلیل است شما فضای بیشتری را اشغال می کنید و ” تهدید ” خود را با آرنج نشان می دهید و مانع از رسیدن دیگران به شما می شود. :حتی زدن یک دست بر کمر می تواند یک احساس وحشتناک را نشان دهد . دقت کنید که در طی مصاحبه شغلی این اشتباهات را با زبان بدن انجام ندهید.

دست دادن

رسم دست دادن از رومیان باستان بوده است . در ابتدا، مردم ساعد دست یکدیگر را می گرفتند ، و حالا فقط کف دست یک دیگر را می گیرند. اما قبل از دست دادن افکار مهمی وجود دارند که باید قبل از آن در نظر گرفته شوند. دست دادن نشانه اعتماد و استقبال است، پس این اولین معنی است که شما باور دارید که توسط طرف مقابل مورد استقبال قرار می گیرید و از ملاقات با شما خوشحال هستند. دست دادن به کسی که ممکن است از ملاقات با شما خوشحال نشود می تواند منجر به احساسات منفی شود.

اغلب خندیدن

عادت لبخند زدن و خندیدن در طول مکالمه و تعامل با افراد دیگر می تواند منجر به نتایج مثبت شود. شواهد نشان می دهند که لبخند و خنده سیستم ایمنی را تقویت می کند، و از بدن در برابر بیماری دفاع می کنند .توانایی خنداندن دیگران باعث می شود جذب شما شوند.

لمس بینی

زمانی که دروغ می گویید ، بینی شما لزوما بزرگ تر نمی شود، اما یک اثر علمی ” پینوکیو ” وجود دارد که رخ می دهد. در بو و طعم در شیکاگو دانشمندان کشف کردند که وقتی دروغ می گویید، مواد شیمیایی بنام کاته کولامینها آزاد می شوند و بافتی را در بینی می سازد . همچنین افزایش فشار خون باعث می شود که بینی به خارش بیفتد و شروع به مالیدن بینی کنید . واکنش های مشابهی در صورت عصبانیت، یا اضطراب رخ می دهند. اگر افراد دروغ بگویند ، قادر به دیدن هیچ نوع ورم بینی نخواهید بود ، اما اگر متوجه شوید که به سرعت بینی را مالش می دهند، باید دقت کنید ببینید آیا ممکن است دروغ بگویند یا نه.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر