تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

رنگ های بهاری معرفی شده برای نوروز

موسسه پنتون بعد از هفته مد نیویورک و بررسی دقیق اون، ده رنگ رو به عنوان رنگ های بهار امسال معرفی کرد.

براساس گفته ایتریک آیزمن مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون : سال ۲۰۱۶ سالی بوده که مردم در انتخاب هاشون بیشتر از رنگ های تخیلی استفاده می کردند و تمایلی به استفاده از رنگ های مرسوم و سنتی و سنتی نداشتند. بنابراین رنگ های معرفی شده برای بهار سال ۲۰۱۷ بیشتر برگرفته از احساسات و هیجانات انسانی هستند و درون مایه ای از شادی دارند و همچنین یادآور رنگ هایی هستند که در طبیعت ما رو احاطه کردن.

در ادامه ده رنگ بهاربی رو بهتون معرفی میکنم.

آبی نیاگاراریی

رنگ آبی نیاگارایی نمادی از راحتی و آسودگی خاطر برای بهار سال آینده است. همچنین این رنگ سردسته رنگ های محبوب در بهار ۲۰۱۷ است. این رنگ شباهت زیادی به رنگ شلوارهای جین داره که حسی ناشی آرامش خاطر و راحتی رو به ما القا می کنه.

تکفارس آی آر

رنگ زرد پامچالی

در مقابل آبی نیاگارایی، رنگ زرد پامچالی که نمادی از شادی، حرارت و نشاط هست، قرار داره. این رنگ برای ما یادآور روزهای آفتابی و مطبوع بهاری ست.

آبی لاجوردی

آبی لاجوردی در میان طیف‌های آبی، انرژی بیشتری رو منتقل می‌کنه. همچین رنگ آبی لاجوردی حس استقامت و آرامش خاطر رو در درون انسان ایجاد می کنه.

نارنجی آتشین

www.takfars.ir

نارنجی متمایل به قرمز, رنگی بسیار دوست داشتنی همانند شعله های آتش سرشار از گرما، انرژی و هیجان است.

آبی دریای

رنگ بهشت جزیره یا همان رنگ آبی دریاهای استوایی, رنگی خنک و بسیار دلنشین است و همچنین نمادی از معنویات و آرامشی است که انسان می‌تونه از مشاهده طبیعت دریافت کنه. این رنگ الهام گرفته از مناطق استوایی است.

صورتی کمرنگ شکوفه ای

آرامش و راحتی، طیفی از سادگی و پاکی در این رنگ وجود داره. این رنگ نشانی از سلامتی و رضایت خاطر نیزهست. رنگی که مسلماً خانم ها طرفدارش خواهند شد.

رنگ مد سبز چمنی

سبز چمنی، سبزی متمایل به زرد است که احساس تازگی و طراوت بهاری رو در ما ایجاد می کنه. ترکیب این رنگ با رنگ های آبی لاجوردی و سبز بروکلی و آبی دریای بسیار زیباست.

بومادران صورتی

این رنگ مد دربردارنده طیفی از رنگ های صورتی و قرمز هست. رنگی شبیه به رنگ چغندر قرمز… از اون می‌توان به‌عنوان رنگی فریبنده و جذاب نام برد.

سبز کلم بروکلی

تک فارس

سبز کلم بروکلی، نمادی از شادی و طراوت کوهستان و احساسی همچون تنفس‌هوای تازه کوهستان است. و به رنگ لباس های سبز ارتشی شباهت دارد.

فندقی

کامل کننده پالت رنگی مد بهار امسال، رنگ فندقی ست. این رنگ در ناخودآگاه انسان نمادی از خاک و زمینی بودن است. البته رنگ فندقی واقعی بسیار تیره تر هست به هر حال این رنگ ملایم و خنثی رو می تونید تقریباً با تمام رنگ ها ست کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر