تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

رنگ هایی که باعث می شوند انگیزه و انرژی شما زیاد شود

image رنگ هایی که باعث می شوند انگیزه و انرژی شما زیاد شود

استفاده از زیور آلات طلایی برای اشتیاق و هدف

طلایی رنگ استقلال و اندیشه است. اگر در کار خود سست شده اید یا فکر میکنید برای پیگیری مسیر و ایده های خود به وضوح بیشتری نیاز دارید، طلایی عالی است.

چگونه از آن استفاده کنیم: از زیور آلات طلایی استفاده کنید تا به خود استقلال را یاد آوری کنید. استفاده از طلا تاثیر گذار ترین بخش وجودتان را مطیع میکند و آن بهم ریختگی که اجازه نمی دهد تمرکز کنید را رها میکند تا برود. هر زمان که به تقویت احتیاج داشتید، برای چند لحظه طلا را لمس کنید و چشمان خود را ببندید، خود را تصور کنید که با انرژی اش روشن می شوید.

image رنگ هایی که باعث می شوند انگیزه و انرژی شما زیاد شود

تکفارس آی آر

برای ایجاد ارتباط خود را با قرمز یاقوتی احاطه کنید

قرمز یاقوتی رنگ احساسات سالم است. مردم معمولا قرمز را شریک اشتیاق یا خشم میکنند، اما قرمز یه سادگی تمام احساساتمان را همانطور که به زندگی مان مربوط هستند برجسته میکند. اگر به دنبال ارتباط و صمیمیت هستید در حالی که در رابطه تان دچار مشکل شده اید و حس میکنید عشقتان رو به رکود است، قرمز یاقوتی راهی برای رهایی از این مشکل است.

چگونه از آن استفاده کنیم: قرار دادن رز های قرمز در آشپزخانه یا اتاق خواب را امتحان کنید تا این رنگ قدرتمند بیشتر جلوی چشم باشد. همچنین می توانید هر زمان که نیاز به انرژی احساسی سالم داشتید چشمان خود را ببندید و قرمز را تصور کنید. قرمز به فعال کردن و بیان چگونگی احساساتمان به صورت یکپارچه و جذاب کمک میکند.

استفاده از سبز نعنایی برای تقویت انرژی جوان کنندگی

سبز نعنایی رنگ تغییر، شروعی مجدد و سلامت فیزیکی است. اگر از نظر فیزیکی احساس سستی میکنید، برای تقویت اضافی انرژی به دنبال رنگ سبز نعنایی باشید.

www.takfars.ir

چگونه از آن استفاده کنیم: سبز نعنایی برای استفاده در طراحی داخلی خانه رنگی بسیار عالی است. یک پتو با رنگ سبز نعنایی یا یک بالش شات قوی از انرژی این رنگ با طراوت را وارد فضا میکند. رنگ سبز نعنایی را در آشپزخانه خود امتحان کنید تا به ناخود آگاه خود یاد آوری کنید که در حال کار کردن روی آینده ای سالم و دوست داشتنی هستید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر