تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

رنگ مناسب برای لباس خانم ها در محل کار چیست

image رنگ مناسب برای لباس خانم ها در محل کار چیست

۱. درباره رنگهای موثر در محل کار، تحقیق کنید

رنگهای مختلف، اطلاعات متفاوتی را در محل کار درباره‌ی شما می‌گویند. اغلب مردم رنگهای شاد و روشن و بدون طرحهای شلوغ را به این دلیل ترجیح می‌دهند که پوشیدن آنها شخصیتشان را آشکار نمی‌کند.

اما جلب توجه لباستان در محیط کار، می‌تواند شما را به دردسر بیندازد، پس همیشه انتخاب رنگهای معمولی، مطمئن ترین راه است. می‌توانید بررسی کنید که کدام رنگ‌ها مناسب‌ترند و هرکدام چه چیزی را نشان می‌دهند. رنگهای قرمز، زرد، یا نارنجی یا هر رنگ روشن و جیغ دیگر، قطعا گزینه‌ی مناسبی برای محل کار نیستند.

۲. لباستان را با توجه به فصل و نوع شرکت انتخاب کنید

تکفارس آی آر

اگر محل کارتان تازه تاسیس است یا سلسله مراتب شغلی برایش اهمیت ندارد، نیازی نیست زیاد نگران رنگ لباستان باشید. این موضوع، واقعا زیاد مهم نیست و مردم شما را آنطور که هستید، بیشتر دوست دارند.

اما رنگ لباستان باید با توجه به فصل، انتخاب شود. پوشیدن لباس‌های روشن در یک روز بارانی یا برفی، کمی باعث ایجاد حساسیت میشود. درست است که شما در محیط بسته کار می‌کنید، اما برای رسیدن به محل کار نیاز به رفت و آمد دارید.

۳. لباسی بپوشید که به شما می‌آید و با آن راحتید

حتی اگر قانون خاصی برای لباس پوشیدن وجود دارد، مطمئن شوید که لباس‌هایتان کاملا مناسب شما هستند و در طی ساعات طولانی که در محل کارتان می‌گذرانید با آنها راحتید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که پوستتان را روشن می‌کنند تا دیگران از دیدن شما آزرده نشوند.

همچنین، رنگ‌ها را بر اساس نور محل کارتان انتخاب کنید. اغلب ادارات و محل‌های کار در سراسر روز نوردهی می‌شوند و از نور طبیعی محرومند، پس رنگی که در محیط بیرون طبیعی است، ممکن است در نور داخل متفاوت بنظر برسد.

www.takfars.ir

۴. سعی کنید مانند اکثریت لباس بپوشید

بهرحال، اگر هنوز تردید دارید، مثل بقیه لباس بپوشید و از نظر اکثریت پیروی کنید. این کار، کمک خواهد کرد تا در میان جمع، نور مخالف نزنید. پس چیزی بپوشید که اکثر همکارانتان می‌پوشند. لازم نیست که کار خارق العاده‌ای انجام دهید تا لباس مناسبی انتخاب کنید. پس راحت بگیرید.

دستورات زیادی در محل کار، به ما دیکته می‌شوند. اگر ناچارید که از رنگ موردعلاقه‌تان چشم پوشی کنید، به بهترین حالت ممکن اینکار را انجام دهید. با این وجود، بعنوان مثال چنانچه در فروشگاه پوشاک کار می‌کنید، رنگ یا رنگ‌هایی را انتخاب کنید که وسیله‌ی خوبی برای بازاریابی و تبلیغات محصولاتتان هم باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر