تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه های زیباتر و جذاب تر شدن مردان به صورت مردانه

image راه های زیباتر و جذاب تر شدن مردان به صورت مردانه

نظافت و پاکیزگی جزیی از خوش لباسی است و البته نوع لباس پوشیدن نیز به همان اندازه در جذابیت فرد موثر است. پوشیدن رنگ هایی که با چهره و اندام هماهنگی دارند، اتو کردن مرتب لباس ها، به زیبایی هر چه بیشتر کمک میکنند. فراموش نکنید حتماً لباس هایی بپوشید که اندازه آنها مناسب باشد. قبل از بیرون رفتن از منزل حتماً جلوی آینه بایستید و لباس را به تن خود نگاه کنید.

برخلاف زنان، بیشتر مردها صابونی را که برای بدن خود استفاده میکنند، برای شست وشوی صورت خود نیز بکار می برند. اگرچه پوست مردان به ظرافت پوست زن ها نیست، ولی حتماً برای پوست صورت خود باید از صابونی خفیف تر استفاده کنند. با مشورت پزشک صابونی را انتخاب و برای شست وشوی صورت خود از آن استفاده نمایید. برای شستن صورت خود از آب داغ بپرهیزید و به منظور پیشگیری از خشکی پوست بعد از حمام صورت خود را با یک مرطوب کننده مناسب چرب کنید و قبل از بیرون رفتن از منزل صورت خود را با یک ضد آفتاب با ۱۵ SPF پوشش دهید.

هیچ چیزی برای مردان بدتر از بد بو بودن دهان نیست. رعایت بهداشت دهان و دندان از ضروریات است. هرگاه دندان های خود را مسواک می زنید، در انتها فراموش نکنید که زبان خود را نیز مسواک کنید. گاهی اوقات بدبویی دهان ناشی از وجود دندان خراب در دهان است که باید به دندانپزشک مراجعه کرد. با استفاده از مواد خانگی نیز می توان بوی بد دهان را برطرف نمود؛ مثلاً با ترکیب یک دوم قاشق سوپخوری سرکه سیب در یک لیوان آب و غرغره کردن آن.

تراشیدن ریش ها به شیوه مناسب و خوب به سه ابزار اصلی نیاز دارد، تیغ خوب، برس خوب و کرم اصلاح حاوی گلیسیرین. جدای از این ها برای یک اصلاح خوب به صبر و دقت نیاز دارید. اکثر مردان بلافاصله پس از استفاده از کرم اصلاح تیغ را برداشته و ریش خود را می تراشند؛ در حالی که برای دستیابی به نتیجه بهتر باید پس از مالیدن کرم، حداقل ۲ تا ۳ دقیقه صبر کرد و سپس موی صورت را تراشید. این کار موها را نرم و تراشیدن آن را آسان میکند. در صورت پوسته پوسته شدن صورت می توانید به جای خمیرریش از فوم و یا ژل ریش استفاده کنید.

تکفارس آی آر

چشم ها اولین چیزی هستند که توجه دیگران را به خود جلب میکنند. درست است که نمی توانید شکل صورت خود را تغییر دهید، ولی می توانید ظاهر چشم خود و بافت اطراف آن را زیباتر و جوان تر نشان دهید. سن و خواب، هر دو عواملی هستند که میتوانند پف کردگی زشتی را در اطراف چشم ها ایجاد کنند. استفاده از یک کرم چشم قبل از خواب، به کاهش این پف کرد گی ها کمک میکند. برخی از ورزش های چشمی نیز با افزایش گردش خون، چشم ها را زیباتر میکنند. مثلا می توانید چشم های خود را محکم ببندید و تا ۵ بشمارید و فوراً آنها را باز کنید. این کار را پنج بار متوالی انجام دهید.

عدم اطمینان از زیبایی دندان ها، موجب کاهش اعتماد به نفس می شود و حتی گاهی افراد از خندیدن نیز خودداری میکنند. ظاهر خود را با حفظ سلامت دندان ها بهبود ببخشید. حفظ سلامت دندان ها و لثه ها، اصلا کار سختی نیست. فقط کافی است هر شش ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه و پلاک های تشکیل شده بر روی دندان ها را جرمگیری کنید. همچنین از نوشیدن نوشابه ها و مصرف بیش از حد چای و قهوه خودداری ورزید که جرم گرفتن دندانها را تسریع می بخشند. لبخند زیبا، یکی از جنبه های مهم ارتباطات غیر کلامی و ابزار خوبی برای نشان دادن شادی و عاطفه به دیگران است.

داشتن ناخن های آراسته و زیبا فقط مخصوص خانم ها نیست. امروزه زیبایی دست ها و پاها از جمله ضروریات حفظ زیبایی و نظافت در مردان است. می توانید در خانه دست و پای خود را تمیز و ناخن را سوهان بزنید. قبل از پوشیدن کفش از پودرهای بوگیر پا استفاده کنید تا مانع از جذب رطوبت و بوی بد شود.

همچون بوی دهان، بوی بد بدن نیز از جمله ضروریاتی است که باید برای از بین بردن آن هر کاری انجام داد، حمام مکرر و استفاده بجا از ضد عرق ها و یا عطرها روشی مناسب است که البته در استفاده از آنها نباید زیادروی کرد؛ چرا که وجود بوهای مختلف نه تنها موجب جذب افراد نمی شود، بلکه آنها را دور میکند، بنابراین مقدار و نوع عطر خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

اگر موهای کم پشتی دارید، آن را کوتاه نگه دارید؛ شانه کردن موها به سمت مخالف و پر نشان دادن موها، چاره کار نیست! این واقعیت را بپذیرید و موهای خود را کوتاه کنید و یا تمامی آنها را بتراشید.

www.takfars.ir

مهم ترین موضوع در زیبایی، داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم و ورزش کردن است. برای اینکه احساس بهتر و انرژی بیشتری داشته باشید، مصرف فست فودها و غذاهای فرآوری شده را فراموش کنید و مقادیر زیادی میوه و سبزی بخورید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر