تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکار های جالب برای سلامتی پوست و موی سر

-به طور منظم و با توجه به میزان رویش موهای خود به آرایشگاه بروید؛ از تغییر حالت موهای خود به طور مداوم پرهیز کنید؛ به طور مثال سعی کنید همیشه در یک اندازه مشخص نگه دارید، نه اینکه مدتی بلند و سپس بسیار کوتاه کنید.
-شامپو و نرم کننده را متناسب با موهای خود انتخاب کنید؛ حتماً از نرم کننده استفاده کنید و آن را نادیده نگیرید زیرا نرم کننده برای موهای شما و شامپو برای جمجمه شما یا همان پوست سر شما استفاده می‌شود؛ از شامپو و نرم کننده‌های مرطوب کننده برای موهای خشک و پاک کننده برای موهای چرب استفاده کنید.
-شما باید هر چند روز یک بار موهای خود را بشویید؛ افرادی که موهای چرب دارند بهتر است هر روز موهای خود را بشویند؛ از نشستن موهای خود برای مدت طولانی بپرهیزید چون باعث می‌شود موهای شما به یک حالت خشک بدی برسند.
-اگر از ریزش موهای خود رنج می‌برید،صبح‌ها قبل از شستن موهای خود پوست سر خود را مقداری ماساژ دهید؛ این کار باعث می‌شود رگ‌های خونی در سر شما کار خود را بهبود بخشند و از ریزش مو جلوگیری می‌شود.
-اگر مو و پوست سر خشکی دارید، بهتر است از روغن زیتون یا بادام برای چرب کردن آن استفاده کنید؛ در صورتی که موهای شما چرب است از استفاده از روغن بپرهیزد زیرا که اوضاع بسیار وخیم‌تر می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر