تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکارهای واقعی و عملی برای حجیم کردن لب ها بدون عمل

هر شب از محصولات مخصوص جوان‌سازی لب‌ها استفاده کنید

از محصولات بهداشتی حاوی اسید آمینه و هیالورونیک استفاده نمایید، آنها حاوی عناصری هستند که لب‌ها را حجیم کرده و ترک‌های آن را محو می‌کنند.

از لیف برای از بین بردن سلول‌های مرده استفاده کنید

پیش از استفاده از رژ لب، از یک لیف مرطوب برای پاکسازی لب‌ها استفاده کنید. این عمل گردش خون در لب‌ها را افزایش داده، لب‌ها را حجیم‌تر می‌کند و لب‌هایی نرم و مخملی پدید می‌آورد که رژ لب به زیبایی بر روی آن می‌نشیند.

خط لب بکشید

تکفارس آی آر

پیش ازاستفاده از رژ لب، حتما خط لب بکشید و سپس داخل آن را کاملا پر کنید.آرایشگر معروف، لورا گلر می‌گوید: ̎ خط لب، حجم لب‌ها را پرتر نشان می‌دهد و احتمال پخش شدن رژ لب را کم می‌کند.̎ از یک خط لب حجم دهنده مناسب که حاوی موادی است که موجب آزادسازی کلاژن می‌شود،استفاده نمایید تا حجم لب‌هایتان چند برابرشود. برای اینکه لب‌ها حالت طبیعی داشته باشند، مدادی با رنگ ملایم یا رنگ نزدیک به پوستتان را انتخاب کنید و یا رنگی که به رنگ لب‌های شما شبیه باشد.

زیبایی لب‌ها با رژلب صورتی

رنگ مسحور کننده و جذاب جهان، یعنی صورتی را انتخاب کنید که البته اگر حاوی مرطوب‌کننده هم باشد جلوه‌‌اش دو چندان شده و لب‌ها را گوشتی‌تر نشان می‌دهد. برای حصول نتیجه‌ای بهتر، نوع حجم‌دهنده آن را انتخاب کنید که حاوی منتول باشد، زیرا لب‌ها را برای چند ساعت کمی برجسته‌تر نشان می‌دهد. برای این منظور می‌توانید مارک اورئال پاریس که نمونه‌ای بی‌نقص است را امتحان کنید.

درخشندگی لب‌ها با ضد آفتاب

پیش از استفاده از برق لب یا خط لب، کرمی که حاوی ضدآفتاب با اس پی اف ۳۰باشد را روی لب‌ها بمالید؛ حتی بعد از رژ لب هم آن را تجدید کنید. تشعشعات خورشید، از میزان کلاژن‌سازی کاسته و لب‌ها را باریک‌تر از آنچه هستند، نشان می‌دهد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر