تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکارهای روانشناسی برای جذب علاقه همسر

image راهکارهای روانشناسی برای جذب علاقه همسر

همیشه خود را زرق و برق دار نشان دهید

بهداشت اولیه را حفظ کنید، موهای خود را شانه کنید، بوی خوب داشته باشید و لباس متناسب بپوشید. خوب لباس پوشیدن همیشه تأثیر مثبت خواهد داشت. لباسی را که همسرتان دوست دارد بپوشید و ظاهر خود را مرتب کنید. پوشیدن لباس هایی که چهره شما را به خوبی نشان می دهد و نه تنها باعث جذابیت شما می شود بلکه اعتماد به نفس شما را نیز تقویت می کند خیلی خوب است.

مدل موهای منظم داشته باشید، به سراغ پدیکور و مانیکور بروید، دست و پای خود را اصلاح کرده و صورت خود را آرایش کنسد. مقداری پول برای عطر خوب خرج کنید.

دانش خود را به روز کنید

تکفارس آی آر

مردان، زنانی که خوب مطالعه می کنند را دوست دارند. آنها زنانی را ترجیح می دهند که می دانند در جهان چه می گذرد. یک همسر روشنفکر که می تواند بحث و گفتگو کند و نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کند، همسر خود را درگیر مکالمه سالم می کند. اگر مبتدی هستید مقاله و رمان های جدید را بخوانید.

مستقل باشید

به او وابسته نباشید چه از نظر مالی باشد و چه غیره. یک زن مستقل قوی مطمئناً جذاب است. وقتی صحبت از پول می شود، آقایان واقعاً اهمیتی نمی دهند که چقدر درآمد کسب می کنید اما آنها نمی خواهند که شما فقط برای آنها خرج تراشی کنید (نه همه ولی اکثر آقایان اینطور هستند).

برای کارهای روزانه خود نیز از درخواست کمک خودداری کنید. کارهای خود را خودتان انجام دهید، بنابراین او وسوسه می شود تا به شما کمک کند.

مراقب سلامتی خود باشید

www.takfars.ir

رژیم تناسب اندام را دنبال کنید. ورزش سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، استقامت و قدرت شما را بهبود می بخشد. این مزیت را نیز اضافه کنید: باعث می شود به جذب شوهر کمک کند. به نظر می رسد ارزشش را دارد.

برای جذب شوهر آشپزی را فراموش نکنید

راه قلب انسان از طریق شکم اوست. پخت و پز یک هنر قابل تحسین است. شوهر شما وقتی غذای موردعلاقه اش را برایش می پزید، احساس خاصی پیدا خواهد کرد. شما لازم نیست آشپز بزرگی باشید اما این واقعیت که شما در تلاش برای پخت و پز چیزی به ویژه برای او کوشش کرده اید بسیار مهم است. همچنین، پخت و پز دو نفره یک روش عالی برای اصلاح مجدد پیوند میان شماست. این یک رابطه با غذاست.

به علاقه او توجه کنید

این علاقه می تواند ورزش، اتومبیل، دوچرخه یا فیلم باشد، در هر صورت به آنچه مرد شما دوست دارد علاقه نشان دهید. او قطعاً از تلاش شما قدردانی می کند. این باعث می شود که او احساس نزدیکی به شما داشته باشد و این یک روش عالی برای گذراندن زمان با کیفیت در کنار همدیگر است.

عشق خود را ابراز کنید

عشق خود را هر روز نشان دهید. به او بگویید که چقدر برای او ارزش قائل هستید. به او بگویید که چقدر او را دوست دارید. برای او کارهای شیرین یا متفاوت انجام دهید، برای مثال روی آینه حمام برای او بنویسید دوستت دارم یا با ناهار او یک یادداشت کوچک بفرستید، کیک مورد علاقه او را بپزید. از او در بیماری و سلامتی مراقبت کنید.

برای زیبایی خود به خوبی بخوابید

مهم نیست که چقدر آرایش می کنید ولی باید خواب کافی داشته باشید، در غیر این صورت نمی توانید جذاب به نظر برسید. چهره ای خسته یا چشمان قرمز به نظر جذاب نمی رسد. بنابراین، هر روز هشت ساعت کامل بخوابید.

لبخند: وقتی لبخند می زنید، سیگنال هایی ارسال می کنید که دوستانه و نزدیک به هم هستید و روحیه خوبی دارید. لبخند زدن شما را جذاب و زیباتر می کند.

تک فارس

مودب باشید

با او آرام صحبت کنید و به او مودبانه پاسخ دهید. این کار باعث می شود که خلق و خوی شما در خانه آرام باشد. اگر فراموش کرد چراغ را در حمام خاموش کند یا حوله خیس خود را روی تخت نگذارد، سر او داد نزنید.

صاف ایستادن

با صاف ایستادن یا صاف راه رفتن، احساس اعتماد به نفس و راحتی می کنید. این چهره شما را بهتر نشان می دهد و زن با اعتماد به نفس منجر به جذب شوهر می شود. بنابراین سر خود را به سمت بالا گرفته و بدن تان را راست نگه دارید.

ارتباط چشمی خود را حفظ کنید

وقتی در حال گفتگو با او هستید، به چشمان شوهر خود نگاه کنید. این باعث می شود تا او بفهمد که شما به او گوش می کنید و به گفتگو با او علاقه دارید.

زنانه باشید

مردان دوست دارند از زنان خود مراقبت کنند. آنها می خواهند احساس نیاز را در شما برطرف کنند. هر چند وقت یکبار طرف ظریف خود را به آنها نشان دهید یا کمی مطیع باشید. مردان می خواهند با زنانی باشند که به دنبال مشاوره و کمک از آنها می گردند.

تنها گذاشتن

به مرد خود فضا بدهید. شوهر خود را در مورد اینکه کجاست یا با چه کسی است، آزار ندهید. اگر او با تلفن مشغول است یا در حال تماشای مسابقه مورد علاقه خود در تلویزیون است، از او خسته نشوید.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر