تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکارهای مهم برای حفظ سلامتی پوست موقع نظافت خانه

image راهکارهای مهم برای حفظ سلامتی پوست موقع نظافت خانه

بسیاری از گردگیری‌ها و تمیز کردن‌ها با یک دستمال مرطوب شدنی است، به افراد توصیه کرد میزان تماس دست‌های خود با شوینده‌ها و شست و شوهای خود را محدود کنند.

تماس پوست با شوینده‌ها می‌تواند باعث بروز حساسیت‌های پوستی شود، بنابراین بهتر است افراد هنگام استفاده از شوینده‌ها کمترین تماس پوستی را با این مواد داشته باشند.

بهتر است افرادی که قصد خانه تکانی دارند نظافت و تمیزی را محدود به موارد مصرفی و پرکاربرد کنند و از شست و شو و تمیز کردن دوباره همه چیز صرف نظر کنند. افرادی که کار شست و شوی زیادی دارند، باید خیلی رعایت کنند و حین استفاده از شوینده‌ها حتما دستکش بپوشند و از شوینده‌های استاندارد آن هم به میزان کم استفاده کنند.

هرگز از مخلوط شوینده‌ها مثل ترکیب سفیدکننده و جرم گیر استفاده نکنند، زیرا ترکیب شوینده‌ها علاوه بر اینکه ممکن است آسیب‌هایی را در سطح پوست به وجود آورد، می‌تواند بر مخاط‌های بدن نیز اثر سوء داشته باشد.

تکفارس آی آر

اگزماهای پوستی یکی از مهم‌ترین عوارض پوستی ناشی از خانه‌تکانی‌ها

خانه تکانی ناصحیح و شست‌و‌شوی غیر‌استاندارد و قرار دادن پوست در معرض مواد شوینده و حساسیت‌زا، باعث بروز اگزمای پوستی در افراد می‌شود. برای پیشگیری از این مشکلات توصیه می‌شود افراد در زمان شست‌وشو حتما از دستکش استفاده کنند و صورت و سر خود را تا حد امکان بپوشانند تا از نشستن آنتی ژن‌ها و قارچ‌ها روی پوست این قسمت از بدن جلوگیری شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر