تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای کامل تمیز کردن و نظافت تلفن همراه

image راهنمای کامل تمیز کردن و نظافت تلفن همراه

*هیچ گاه از مواد شیمیایی شامل آمونیاک یا مواد پاک‌کننده حاوی الکل استفاده نکنید. اگر هم به مایعی نیاز داشتید، می‌توانید مقداری آب روی پارچه‌ای که قصد دارید با آن صفحه نمایش‌تان را تمیز کنید، بریزید.

*شما می‌توانید از محلول‌های خاص همانند iKlenz برای پاک کردن گوشی‌تان استفاده کنید؛ زیرا چنین محلول‌هایی از سوی کمپانی‌هایی بزرگ همچون اپل ساخته شده و تائید می‌شود.

*هیچ گاه از پارچه‌های زبر و دستمال کاغذی استفاده نکنید، چرا که مواد به کار رفته در آنها باعث خراش صفحه نمایش گوشی‌تان خواهد شد. هر چند چنین خراش‌هایی ممکن است در ابتدا کوچک باشد و زیاد به چشم نیاید، ولی به مرور زمان عمق بیشتری پیدا می‌کند. در عوض از پارچه‌های مایکروفیبری استفاده کنید. این پارچه‌ها مخصوص پاک کردن سطوح حساس طراحی شده است.

*از آب زیاد برای پاک کردن صفحه نمایش استفاده نکنید، اگر هم نیازی به استفاده از آب داشتید بهتر است ابتدا آب را به پارچه بزنید. هیچ گاه به طور مستقیم آب را روی صفحه نمایش‌تان نریزید.

تکفارس آی آر

*خاموش کردن گوشی پیش از پاک کردن آن با آب است.

*هیچ وقت به مقدار زیاد روی صفحه نمایش تان فشار نیاورید زیرا این مساله باعث کاهش کیفیت صفحه نمایش و خراب شدن گوشی‌تان می‌شود.

image راهنمای کامل تمیز کردن و نظافت تلفن همراه

-برای پاک کردن صفحه نمایش‌های لمسی به تنها چیزی که شما نیاز دارید پارچه‌هایی از جنس مایکروفیبر است. چنین پارچه‌هایی را می‌توانید در جعبه عینک‌تان پیدا کنید. مزیت استفاده از این پارچه‌ها، پاک کردن صفحه نمایش گوشی‌تان بدون ایجاد کوچک‌ترین خراش روی آن است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی این پارچه‌ها کم بودن فیبر استفاده شده در آنهاست. علاوه بر این، چنین پارچه‌هایی می‌تواند به آسانی روغن و گرد و خاک را جذب کند؛ به این ترتیب چنین موادی حتی در حاشیه گوشی‌تان جا خوش نخواهند کرد.

www.takfars.ir

*پس از این که پارچه‌ای مناسب برای این کار پیدا کردید، پاک کردن صفحه نمایش کار بسیار راحت و ساده‌ای است.

—اولین مرحله برای انجام این کار خاموش کردن گوشی است؛ هر چند این کار اجباری نیست و کاملا به خود شما بستگی دارد. چنانچه قصد دارید گوشی‌تان را با آب تمیز کنید، حتما پیش از انجام این کار، آن را خاموش کنید. البته با این کار آلودگی‌های موجود روی صفحه نمایش‌تان، مشخص‌تر می‌شود.

—دومین نکته تمیز کردن آن به صورت عمودی یا افقی وبه طور یکنواخت است.

به طور مثال از سمت راست گوشی شروع کرده و در امتداد خط‌های مستقیم و صاف به سمت دیگر صفحه حرکت کنید. پس از آن، پارچه مورد نظر را کمی پایین‌تر بیاورید و عینا مرحله قبل را تکرار کنید.

برخی کاربران بر این باورند که بهتر است به صورت دایره‌ای صفحه نمایش را تمیز کرد؛ زیرا با این کار هیچ اثری از لک و اثر انگشت روی صفحه باقی نمی‌ماند.

به هیچ وجه از صابون و مواد دیگر برای انجام این کار کمک نگیرید. به منظور بهتر شدن نتیجه کار ابتدا با کمک قسمت نم دار پارچه صفحه نمایش را کاملا پاک کرده، پس از آن با قسمت خشک پارچه آن را دوباره تمیز کنید. در نتیجه این کار هیچ اثری از گرد و غبار روی صفحه نمایش‌تان باقی نخواهد ماند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر