تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

لیست زیر بدون توجه به قیمت محصول، بهترین کیفیت تصویر در اندازه های مختلف صفحه نمایش تلویزیون های امروزی را شامل می شود.

image راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

البته در این راهنما به قابلیت ها و طراحی هم کمتر توجه شده، هرچند که در میان تلویزیون های روز بازار، معمولا همگی امکانات نسبتا مناسب و یکسانی داشته و تفاوت چندانی میان آنها نمی توان یافت.امروزه تلویزیون سازها چندان میلی به ارائه بهترین کیفیت ممکن در کوچکترین و ارزان ترین تلویزیون های شان ندارند. اما معمولا از اندازه ۴۶ اینچ به بالا می توانید آخرین تکنولوژی تجاری شده هر تلویزیون ساز را مشاهده کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب از نظر کیفیت تصویر در میان مارک های مختلف تا ۶۵ اینچ را بشناسیم.
۳۲ اینچی ها: ۳۲C۱۲۰U توشیبا
البته امروزه میان تلویزیون های باریک اندام ال سی دی و ال ای دی، مدل های ۳۲ اینچی چندان جذابیتی برای کاربران خانگی ندارند و مشتری غالب آنها شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی هستند. اما برای یک کاربر خانگی هم می توان در کنار مدل های گرانقیمتی چون UN۳۲ES۶۵۰۰ سامسونگ، گزینه های ارزان قیمت و بسیار با کیفیتی چون Toshiba ۳۲C۱۲۰U را یافت. این تلویزیون LCD با قیمت ۲۴۰ دلار، بسیار خوش قیمت است و در کنار آن از نظر عمق رنگ سیاه و کیفیت تصویر در نور معمول اتاق، بالاتر از دیگر محصولات بازار قرار می گیرد.

image راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

۴۰ تا ۴۳ اینچی ها: PN۴۳E۴۵۰ سامسونگ
شاید سری E۴۵۰ پلاسمای سامسونگ یک انتخاب عالی نباشد. اما با توجه به عدم تولید گزینه های برتری همچون TC-P۴۲UT۵۰ پاناسونیک، در میان مدل های باقی مانده یک سر و گردن از همه بالاتر است. مطمئنا در میان تلویزیون های ۴۰ تا ۴۳ اینچی هیچ مدلی را پیدا نخواهید کرد که چنین کیفیت تصویری داشته باشد. با پرداخت ۳۷۷ دلار، تلویزیونی را در اختیار دارید که بهترین عمق رنگ سیاه و همچنین جزئیات سایه ها را در میان هم گروهی های خود دارد. اشباع رنگ و مصرف کمتر انرژی نسبت به دیگر پلاسماهای ۴۲ اینچی، از نکات قوت سری E۴۵۰ سامسونگ هستند.

تکفارس آی آر

image راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

۴۶ و۴۷ اینچی ها: KDL-۴۶HX۸۵۰ سونی
اگر به سایت هایی همچون سی نت سر زده باشید، احتمالا نام سری HX۸۵۰ سونی را به عنوان بهترین LED TVهای سال ۲۰۱۲ مشاهده کرده اید. در میان تلویزیون های ال سی دی ۴۶ و ۴۷ اینچی، این مدل سونی کیفیت تصویری عالی و رنگ سیاه عمیقی را در کنار جزئیات فراوان سایه ها در برابر چشمان تان قرار می دهد. استفاده از گوریلا گلاس بر روی آن، علاوه بر استحکام بسیار زیاد، ظاهر زیبایی هم به این تلویزیون ۱۴۵۰ دلاری بخشیده است.

image راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

۵۰ و ۵۱ اینچی ها: TC-P۵۰ST۵۰ پاناسونیک
نمونه ۵۰ اینچی سری ST۵۰، هنگامی که قیمت را هم لحاظ کنیم، بهترین تلویزیون صفحه عریض سال می تواند باشد. و حتی هنگامی که قیمت، مساله چندان مهمی نباشد، مطمئنا باز هم این تلویزیون انتخابی برتر در عرصه ۵۰ اینچی ها است. در این تلویزیون، علاوه بر کیفیت تصویر بسیار برجسته، چیزی که بیش از همه چشم را می نوازد، عمق رنگ سیاه بسیار زیادی دارد که با جزئیات سایه عالی همراه شده اند. رنگ هایی دقیق و کارایی چشمگیر در نور عادی اتاق آن را به گزینه ای دلخواه تبدیل کرده اند.

image راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

www.takfars.ir

۵۵ تا ۶۵ اینچی ها: سری TC-PVT۵۰ پاناسونیک
شاید بتوان VT۵۰ را از نظر کارایی بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۲ و شاید یکی از بهترین تلویزیون های همیشه دانست. این سری تلویزیون یکی از بهترین تصاویر ممکن در تاریخ تلویزیون ها را به نمایش می گذارند: رنگ های کاملا دقیق، عمق رنگ سیاه خارق العاده و زاویه دید بسیار خوب. این سری از پلاسماهای پاناسونیک در نور عمومی اتاق هم بهتر از همه پلاسماهای موجود عمل میکنند. و مهمتر از همه اینکه از نظر قیمت، نسبت به LED یا OLEDهای رقیب قیمت بسیار پایین تری دارند.

image راهنمای نحوه انتخاب بهترین اندازه برای خرید تلویزیون

شما کدام یک را می پسندید؟ آیا مدلی جز آنچه در این لیست آمده، مد نظرتان است؟ نظرات تان را با ما و دیگر نارنجی خوان ها در میان بگذارید

محصولات معتبر
محصولات معتبر