تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Lenovo Tab M7 TB-7305X (2GB/32GB)

تبلت لنوو تب ام ۷ مدل تی بی ۷۳۰۵ ایکس

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با گارانتی پیکسل

این تبلت را نیز می توان نسخه بروز شده ای از مدل های معرفی شده لنوو در سالیان قبل دانست. استفاده از سخت افزاری که در بخش حافظه کمی بهتر از مدل I از همین سری است به کاربر کمک می کند بتوان وبگردی باکیفیت تری را تجربه کند. در عین حال بروز شدن مودم دستگاه از ۳G به ۴G نیز ارتباط سریعتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و همین امور موجب خواهد شد تا کاربر بتواند در کاربردهای بیشتری به تبلت خود تکیه کند.

تکفارس آی آر

بهره مندی از سیستم عامل اندروید ۹.۰ و قابلیت های صوتی همراه با شارژدهی خوب از ویژگی های مثبت این تبلت است و به کاربر کمک می کند تا در کاربری مالتی مدیا حداقل بتواند قابلیت های بیشتری را از دستگاه خود مطالبه کند. دقت داشته باشید که برای کاربری سطح بالا نمی توان به این تبلت چندان امید داشت و برای فعالیت های سنگین تر بهتر است ادامه لیست بهترین تبلت های پیشنهادی بعدی را دنبال کنید.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Huawei MatePad T8 (2GB/16GB)

تبلت هواوی میت پد تی ۸

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

www.takfars.ir

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

هواوی در سال ۲۰۲۰ تلاش کرد با عرضه مدل های جدید تبلت های خود را دوباره در مقیاس وسیع تر وارد بازار کند. سری میت پد حاصل این استراتژی جدید هستند و یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت های هواوی برای این بازار میت پد T8 است. این تبلت را باید یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات رده قیمتی خود در بازار دانست که از نرم افزار روز و سخت افزاری مناسب بهره مند است و به کاربران کمک می کند حد بالایی از بهینگی را تجربه کنند.

دقت داشته باشید که سیستم عامل این تبلت از سرویس های گوگل پشتیبانی نکرده و از خانواده HMS است و به همین تبلت شاید باید برای پیدا کردن نرم افزارهای مورد نیاز خود جهت استفاده در این تبلت کمی زحمت جستجو در اینترنت را به خود بدهید.

بدنه سبک و نمایشگر با نور زمینه مناسب از دیگر ویژگی های این تبلت هستند و شاید بتوان گفت برای افرادی که توان و یا علاقه زیادی به صرف هزینه بالا برای خرید تبلت ندارند بهترین گزینه MatePad T8 هواوی باشد.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2019) SM-T295 (2GB/32GB)

تبلت سامسونگ گلکسی تب آ ۸.۰ مدل ۲۰۱۹

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی اندیشه

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ نیز سری تبلت های میان رده خود را با بروزرسانی های خوبی همراه کرده است. ارزان ترین و نسخه پایه این سری مدل ۸ اینچی Galay Tab A است که نسبت به نسل قبلی دوربین قوی تر، سیستم عامل بروزتر، پردازنده سریعتر و باتری بهتری دارد. به صورت کلی این محصول را به افرادی پیشنهاد می کنیم که یک تبلت برند با کیفیت بالا می خواهند و در عین حال تنها می خواهند برای نیازهای روزمره خود قصد استفاده از آن را دارند.

تک فارس

البته نباید از این نکته غافل بمانیم که بدنه با کیفیت این دستگاه یکی از وجوه برتری آن نسبت به بسیاری از رقبا در این رده قیمت در بازار است اگر واقع بین باشیم شاید بهتر باشد برای اموری بیشتر از کارهای روزانه، جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی کمتر استفاده شود. البته نکته مهم دیگر این است که اگر شما به قلم S Pen سامسونگ نیز علاقمندید می توانید با پرداخت مبلغ ۱ میلیون تومان بیشتر این تبلت را همراه با قلم خریداری کنید.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Lenovo Tab M8 8505X (2GB/32GB)

لنوو تب ام ۸ ۸۵۰۵ ایکس

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با گارانتی پیکسل

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

یکی از شرکت هایی که همچنان می توان محصولات نسبتاً ارزان قیمت تر آن را در بازار یافت لنوو است. تبلت لنوو تب ام ۸ از این دسته محصولات است که در این بازار عجیب و غریب ارزش خرید مناسبی دارد. این تبلت با داشتن نمایشگر ۸.۰ اینچی خود که رزولوشن HD دارد می تواند گزینه ای ایده آل برای تماشای ویدئو و محتوای چندرسانه ای باشد.

همچنین استفاده از سخت افزار خوب در آن می توان دستگاه را به گزینه ای مطلوب برای انجام امور اداری، وب و شبکه های اجتماعی و حتی بازی تبدیل کند. این تبلت همچنین با ارائه باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی، یکی از بهترین های بازار در این زمینه محسوب می شود.

Samsung Galaxy Tab A7 10.4 (2020) (3GB/32GB) SM-T505

تبلت سامسونگ گلکسی تب آ۷ ۱۰.۴ مدل ۲۰۱۹

T A K F A R S

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با گارانتی کاوش تیم

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

نیاز به تولید تبلت های جدید و بروزرسانی محصولات سامسونگ را بر آن داشت تا پس از گذشت بیش از یک سال مجدداً تبلت خوش ساخت و خوش قیمتی از سری Galaxy Tab A را راهی بازار کند. تبلت گلکسی تب آ۷ نسخه ۱۰.۴ اینچی سال ۲۰۲۰ محصولی با کیفیت ساخت بسیار بالا و بدنه آلومینیومی است که در جلوی دستگاه از نمایشگری باکیفیت بالا و حاشیه های اندک استفاده می کند که بهترین گزینه برای تماشای فیلم و قابلیت های ارگونومیک است.

یکی دیگر از بهترین قابلیت های این تبلت تراشه پردازشی قدرتمند SD662 آن است که البته در نسخه پیشنهادی ما با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و برای جبران کمبود حافظه باید از درگاه میکرو اس دی دستگاه استفاده کنید. باتری با ظرفیت بالا و شارژدهی عالی همراه با قابلیت های نرم افزاری فراوان و نسخه سیستم عامل و رابط کاربری بروز را نیز باید در زمره ویژگی های این تبلت مقرون به صرفه قرار دهید که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در گروه میان رده بازار باشد.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Huawei MediaPad T5 AGS2-L09 (3GB/32GB)

تبلت هواوی مدیاپد تی ۵

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی کاوش تیم

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

این تبلت که دو سال از ورودش به بازار می گذرد، با توجه به نیاز امروزی دانشجویان و دانش آموزان به تبلت های اقتصادی، می تواند گزینه خوبی باشد. این تبلت از طراحی نازک و زیبایی برخوردار بوده و حس خوبی برای کاربر ایجاد می کند. صفحه نمایش با رزولوشن بالا را باید از مهم ترین نقاط قوت این تبلت اقتصادی دانست، زیرا قادر است در نمایشگر ۱۰.۱ اینچی خود، تصاویر را با کیفیت ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ به نمایش بگذارد.

تک فارس www.takfars.ir

از دوربین این دستگاه اما نمی توان انتظار خاصی داشت. هواوی برای دوربین سلفی این دستگاه از رزولوشن ۲ مگاپیکسل و برای دوربین عقب از رزولوشن ۵ مگاپیکسل استفاده کرده است. این تبلت از پردازنده Kirin 659 استفاده می کند و با داشتن رم ۳ گیگابایتی، برای تماشای فیلم و وب کردی کاملاً مناسب به نظر می رسد.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 & S Pen 2019 SM-P205 (3GB/32GB)

تبلت سامسونگ گلکسی تب آ ۸.۰ نسخه ۲۰۱۹ با قلم S Pen

قیمت: حدود ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با گارانتی پیکسل

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

بسیاری از افراد هستند که تبلت را برای قلمش خریداری می کنند و مسلماً بهترین قلم برای تبلت های اندرویدی، قلم S Pen سامسونگ است. متاسفانه در این روزها به دلیل عدم وجود نظمی پایدار در بازار، قیمت محصولات بیشتر از ارزش آنهاست ولی باید توجه داشت که هنوز هم می توان تبلت هایی یافت که قیمت فضایی نداشته باشند و بتوان از قلم اورجینال آنها استفاده کرد. سامسونگ با معرفی نسخه همراه با قلم تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 توانسته ارزان ترین گزینه را برای علاقه مندان فراهم کند.

این تبلت نسبت به نسخه پایه نمایشگر بهتر، پردازنده قدرتمندتر، حافظه بیشتر RAM و البته قابلیت های گسترده نرم افزاری دارد که آن را می تواند به گزینه ای ایده آل برای دانشجویان، اساتید و افرادی که دائما باید نکته برداری کرده و با محصول خود طراحی کنند خواهد بود. خبر خوب دیگر این است که این تبلت با داشتن مودم قدرتمندتر توانایی استفاده از شبکه ۴G+ را نیز دارد. به هر حال با محصولی روبرو هستیم که ارزش خرید بالایی دارد و اگر به دنبال تبلت با قلم ارزان قیمت تر هستید بهترین گزینه خواهد بود.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Samsung Galaxy Tab S6 Lite SM-P615 LTE (4GB/64GB)

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت

تکفارس

قیمت: حدود ۸ میلیون تومان با گارانتی اندیشه

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

به جز آیپدهای نسبتاً قدیمی، در بازار این روزها تبلت های با بدنه مستحکم و آلومینیومی زیادی را نمی توان در رنج قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان به راحتی پیدا کرد. سامسونگ بعد از معرفی گلکسی تب اس ۶ که یک تبلت پرچمدار به حساب می آید حالا نسخه تعدیل شده آن با پسوند Lite را با همان ظاهر و بدنه رونمایی کرده است.

تفاوت این تبلت و نسخه اصلی نمایشگر TFT به جای AMOLED، سخت افزار ضعیف تر و البته قیمت بسیار ارزان تر و حدود نیمی از آن است. در نهایت باید گفت برای افرادی که تبلت خوش ساخت و باکیفیت برای جابجایی روزانه بخواهند، Galaxy Tab S6 Lite یک محصول بسیار مناسب خواهد بود.

البته اگر از لحاظ بودجه محدودیت خاصی نداشته باشید با صرف مبلغ در حدود ۳۰ درصد بیشتر می توانید نسخه بهره مند از قلم این تبلت را نیز خریداری کنید که ارزش خرید بالایی داشته و قابلیت هایی مناسبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Apple iPad 10.2″ 2019 (iPad 7) LTE/32GB

تبلت اپل آیپد ۱۰.۲ اینچی ۲۰۱۹

قیمت: حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با گارانتی امرتات

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

takfars.ir

اپل در سال ۲۰۱۹ با بروزرسانی سیستم عامل تبلت های خود به iPadOS تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کرد. آیپد ۱۰.۲ اینچ ۲۰۱۹ که برخی آن را آیپد ۷ هم می نامند یک نسخه با ارزش خرید بالا در محصولات اپل است. در واقع با توجه به بهینگی عالی سخت افزار و نرم افزار، علی رغم صرفه جویی اپل در استفاده از سخت افزار بروز، این شرکت قیمت تمام شده محصول را برای طرفداران خود تا حد ممکن پایین آورده است.

این تبلت همچنین قابلیت استفاده از قلم اپل و کیبوردهای اورجینال و ثالث را هم دارد و بدنه با کیفیت و خوش ساختش آن را به گزینه ای مناسب برای افرادی که می خواهند در هر جایی از تبلت خود استفاده کنند تبدیل کرده است. در نهایت باید گفت، برای افرادی که محصولی از برند اپل با قیمت نه چندان بالا و البته ویژگی های بروز می خواهند، آیپد نسل ۷ بهترین گزینه است.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Samsung Galaxy Tab Active pro SM-T547 (4GB/64GB)

تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

قیمت: حدود ۱۵ میلیون تومان با گارانتی اندیشه

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

این تبلت به عنوان یک تبلت جان سخت شناخته می شود و می تواند با اتکا به بدنه قدرتمند خود در هر شرایطی به کار گرفته شود. درون این دستگاه با بدنه قدرتمند، سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده کرده که می تواند عملکرد پردازشی بسیار خوبی در اختیار کاربران خود بگذارد.

این تبلت همچنین با دارا بودن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و بهره بردن از قلم، گزینه بسیار خوبی برای تولید محتوا و تماشای فیلم به شمار رود. مهم ترین نقطه قوت این تبلت را می توان پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت ۴K دانست که در کمتر تبلتی وجود دارد.باتری این دستگاه نیز ۷۶۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و شارژدهی خوبی به کاربر هدیه می کند.

(Microsoft Surface Pro 7 Core i3 (4/128GB

تک فارس آی آر

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۷

قیمت: حدود ۱۶ میلیون تومان بدون گارانتی

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

سرفیس پرو ۷ با ظاهری تکراری ارائه شده اما توانسته با داشتن پورت های چندمنظوره ی USB-C را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. البته باید گفت که سرفیس پرو هنوز هم از بسیاری جنبه ها، دستگاهی مدرن به حساب می آید و طراحی منحصربه فرد آن را در کمتر محصولی می توان یافت. این تبلت از بدنه با جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده و به عنوان یک لپ تاپ نیز قابل استفاده است که با توجه به قیمت نسبتاً مناسب، انتخاب خوبی محسوب می شود.

سرفیس پرو ۷ با رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل و تراکم ۲۶۷ پیکسل در اینچ تصاویر شارپی ارائه می دهد. پنل IPS LCD این تبلت را اما می توان از نقاط ضعف آن دانست زیرا هنوز هم از استانداردهای HDR پشتیبانی نمی کند. تمامی نسخه های سرفیس پرو از سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم استفاده می کنند که این تبلت را برای کارهای حرفه ای به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند.

Samsung Galaxy Tab S7 SM-T875 (6GB/128GB)

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷

قیمت: حدود ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با گارانتی اندیشه

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

سامسونگ برای هفتمین نسل از تبلت های پرچمدار خود رویه متفاوتی را انتخاب کرد و نسخه پایه Galaxy Tab S7 را با مشخصاتی تعدیل کننده قیمت روانه بازار کرد. گلکسی تب اس ۷ به جای نمایشگر OLED از یک نمایشگر IPS LCD استفاده کرده و باتری با ظرفیت کمتری دارد ولی همچنان می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

TakFars

این تبلت با استفاده از قلم جذاب و سریع S Pen به کاربران این امکان را خواهد داد که به یک طراحی حرفه ای تبدیل شوند چرا که تراشه پردازشی Snapdragon 865+ این تبلت آنقدر قدرتمند است که هر نرم افزار گرافیکی را به راحتی اجرا کرده و فرامین شما را با سریعترین حالت ممکن اجرا کند.

به جز موارد شاخص بالا سامسونگ برای طراحی بدنه این تبلت نیز به صورت کامل ترکیب فلزی را انتخاب کرده و در کنار آن قابلیت های نرم افزاری بسیار زیادی را به دستگاه افزوده که مالتی تسکینگ رده بالا با قابلیت تنظیم اندازه پنجره ها یکی از آنهاست. در نهایت باید گفت اگر به دنبال تبلتی همه چیز تمام هستید که هر کجا بتواند به کار شما آمده و به هر نحوی از پس کارهایتان برآید گلکسی تب اس ۷ بهترین گزینه است.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Apple iPad 10.2 2020 LTE/128GB

تبلت اپل آیپد ۱۰.۲ ۲۰۲۰

قیمت: حدود ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بدون گارانتی

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

اپل در سال ۲۰۱۹ با بروزرسانی سیستم عامل تبلت های خود به iPadOS تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کرد. آیپد ۱۰.۲ اینچ ۲۰۲۰ که برخی آن را آیپد ۸ هم می نامند یک نسخه با ارزش خرید بالا در محصولات اپل است. در واقع با توجه به بهینگی عالی سخت افزار و نرم افزار، علی رغم صرفه جویی اپل در استفاده از سخت افزار بروز، این شرکت قیمت تمام شده محصول را برای طرفداران خود تا حد ممکن پایین آورده است.

این تبلت همچنین قابلیت استفاده از قلم اپل و کیبوردهای اورجینال و ثالث را هم دارد و بدنه با کیفیت و خوش ساختش آن را به گزینه ای مناسب برای افرادی که می خواهند در هر جایی از تبلت خود استفاده کنند تبدیل کرده است. در نهایت باید گفت، برای افرادی که محصولی از برند اپل با قیمت نه چندان بالا و البته ویژگی های بروز می خواهند، آیپد نسل ۸ بهترین گزینه است.

Apple iPad Air 2020 LTE/64GB

تک فارس

تبلت اپل آیپد ایر ۲۰۲۰

قیمت: حدود ۲۱ میلیون تومان بدون گارانتی

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

گل سر سبد محصولات آیپد در سال ۲۰۲۰ بروزرسانی بود که بر سری آیپد ایر اعمال و موجب تولد نسل چهارم این محصولات شد. آیپد ایر ۲۰۲۰ به صورت ظاهری از ادبیات طراحی با لبه های ۹۰ درجه ای استفاده که می کند که در آیفون ۱۲ نیز شاهد آن بودیم و به معنای اصل کلمه ترکیبی از هنر و خلاقیت در فناوری است.

این یک سو با داشتن بدنه مستحکم و ظریف خود بسیار چشم نواز و زیبا به نظر می رسد و از سوی دیگر با حذف دکمه فیزیکی Home که مأمن سنسور اثر انگشت بوده، تمرکز بیشتری بر روش های جدید احراز هویت مانند تشخیص چهره پیشرفته دارد.

در بخش سخت افزار اما نهایت فناوری اپل در سال ۲۰۲۰ یعنی تراشه پردازشی A14 Bionic را شاهد هستیم که نسبت به نسل قبلی ارتقایی بنیادین به خود دیده و برای اولین بار پای یک تراشه ۵ نانومتری را به دنیای تبلت ها باز می کند. در بحث قدرت پردازشی نمی توان صحبت خاصی در مورد این تبلت کرد چرا که هیچ نرم افزار و یا بازی وجود ندارد که بتواند آن را به زانو درآورد. در واقع A14 Bionic سریعترین عملکرد دنیای تبلت های اپل را برای آیپد ایر ۲۰۲۰ به ارمغان خواهد آورد.

برخلاف سالیان گذشته اپل در بحث فیلمبرداری و دوربین نیز توجه بسیار خاصی به این تبلت داشته و این امکان را فراهم کرده که بتوان فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم در رزولوشن ۴K را با دوربین پشت و رزولوشن ۱۰۸۰p با دوربین جلو این تبلت را با ویرایشگر حرفه ای ویدئو همراه با لرزشگیر الکترونیکی (تنها با دوربین پشت) ترتیب داد که تا پیش از این فقدان آن در تبلت های پرچمدار اپل به شدت احساس می شد.

باتری با عملکرد عالی، نمایشگر بی نظیر Liquid Retina با پشتیبانی از True-tone و طیف گسترده رنگ نیز از دیگر ویژگی های این تبلت هستند که برای بیان همه آنها به یک مطلب بررسی پر و پیمان نیاز است. در نهایت باید گفت با انتخاب آیپد ایر ۲۰۲۰ هر آنچه یک تبلت زیبا، پرقدرت و کاربردی نیاز داشته باشد یکجا جمع و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Samsung Galaxy Tab S7 Plus SM-T975 (6GB/128GB)

www.takfars.ir

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس

قیمت: حدود ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بدون گارانتی

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

این تبلت جدیدترین و بهترین تبلت اندرویدی موجود در بازار است و احتمالاً می توان آن را تنها تبلتی دانست که می تواند برای آیپدها دردسرساز شود. صفحه نمایش رزولوشن بالای Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از کیفیت HDR10+ از جمله مزایای این دستگاه به شمار می روند. به علاوه، این تبلت از قلم اِس هم پشتیبانی می کند و از یکی از سریع ترین تراشه های اسنپدراگون ساخت کووالکوم بهره می برد و با توجه به باتری باظرفیت و قابلیت اتصال ۵G، می تواند خودش را به عنوان یکی از تبلت های پرچمدار بازار معرفی نماید.

در این محصول از باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده شده که قطعاً برای سخت افزار قدرتمند این تبلت بسیار لازم به نظر می رسد. لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی که ISOCELL S5K3M5 نام دارد، دارای دریچه دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار است. دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی هم دارای فوکوس ثابت بوده و دریچه دیافراگم آن به f/2.2 می رسد. دوربین سلفی نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد

Microsoft Surface Pro 7 with Smart Keyboard (i5-8GB-128GB)

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۷ با کیبورد هوشمند

قیمت: حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدون گارانتی

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

تبلت‎ های سری سرفیس پرو مایکروسافت را می توان گل سر سبد تمامی تبلت های ویندوزی دانست. پس از بروزرسانی اخیر حالا می توانیم سرفیس پرو ۷ را نیز در لیست بهترین های این ماه جای دهیم ولی همانطور که می دانید این تبلت ها محصولاتی گران قیمت و ویژه افراد خاص هستند.

T A K F A R S

سرفیس پرو ۷ با استفاده از پردازنده نسل ۱۰ اینتل به آخرین توان پردازشی در میان تبلت های ویندوزی دسترسی خواهد داشت که ویژگی اصلی مایکروسافت در مراسم رونمایی از این تبلت استفاده از درگاه USB-C برای یک تبلت ویندوزی بود. در واقع مایکروسافت تلاش کرده تا بروزرسانی این تبلت را تنها در پورت ها و داخل دستگاه انجام دهد و در ظاهر این تبلت در مقایسه با نسل ششم به سختی می توان تفاوتی را مشاهده کرد.

در نهایت باید گفت اگر شما به دنبال یک تجربه کامل از ویندوز نسخه لمسی با سخت افزاری رده بالا هستید بهترین انتخاب می تواند سرفیس پرو ۷ در حوزه تبلت ها باشد ولی در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده این محصول برای شما ممکن است از رنج معمولی تبلت های دیگر بازار بیشتر باشد که بهای اصالت محصول و طراحی رده بالایی است که مهندسان مایکروسافت برای شما در نظر گرفته اند.

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

Apple iPad Pro 11″ 2020 LTE (512GB)

تبلت اپل آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۰

قیمت: حدود ۳۷ میلیون تومان بدون گارانتی

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

سری لپ تاپ های آیپد پرو خاصه کاربرانی است که همه امکانات را در بالاترین سطح و امکانات می‎خواهند. آیپد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۰ که نسخه بروز شده آیپد پرو سال گذشته است شاید بهترین تبلت موجود در بازار باشد. این تبلت با داشتن برترین ها در همه بخش ها می تواند در هر زمینه ای بالاترین کیفیت را ارائه دهد.

بدنه آلومینیومی قدرتمند و کیفیت ساخت بسیار بالا، دوربین های باکیفیت و مهمتر از همه سخت افزاری که بسیار سریع و قدرتمند بوده و توان پردازشی در حد یک لپ تاپ رده بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد می تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که در بازار پیدا کرد.

البته تنها نقطه تاریک در مورد این تبلت قیمت آن است که دامنه مشتریان آن را بسیار محدود خواهد کرد ولی اگر شما از دسته کاربرانی باشید که مشکلی با قیمت این تبلت ندارند مسلماً بهترین گزینه برای انجام امور گرافیکی، بازی های رده بالا، مالتی تسکینگ در مقیاس وسیع، نرم افزارهای آفیس و به صورت همه امور تخصصی و عمومی، پیش روی تان خواهد بود.

تک فارس www.takfars.ir

image راهنمای خرید تبلت ارزان قیمت

محصولات معتبر
محصولات معتبر