تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای خرید و انتخاب مناسب گردنبند برای خانم ها

انتخاب گردنبند با توجه به اندازه گردن و مدل لباسمان باید صورت گیرد در غیر این صورت به جای اینکه گردنبندمان زیبا به نظر برسد، کل لباس و انداممان نامتناسب به چشم می‌آید.

مهمترین نکات را درباره انتخاب گردنبند مناسب:

اندازه گردن

اگر گردن بلند ومناسبی دارید می‌توانید از گردنبندهایی که به دور گردن مثل دستنبند بسته می‌شوند استفاده کنید. این مدل گردنبندها گردن شما را مناسب‌تر نشان می‌دهد.

اگر گردن‌ خیلی باریک و بلند دارید هرگز از گردنبندهای طوقی شکل با پهنای کم انتخاب نکنید.

تکفارس آی آر

اگر گردن کوتاهی دارید می‌توانید از ترکیب دوتایی گردنبندهای ظریف استفاده کنید، البته توجه داشته باشید با یقه هفت یا مدل یقه های باز ست کنید. همچنین بلندی گردنبندتان تا بالای سینه هایتان باید باشد.

یقه لباس:

قبل از انتخاب گردنبند به یقه لباستان توجه کنید، با یقه‌های صاف به جای گردنبند بهتر است به جای گردنبند، گوشواره ای مناسب بپوشید.

اگر یقه بسته مانند یقه پولو پوشیده اید می‌توانید گردنبندهای بلند و چند تایی پر زرق و برق را با هم بپوشید اما زنجیرها و آویزهای کوچک بر روی این یقه کم ارزش و بد به نظر می‌رسند.

اندازه گردنبندتان طوری باید باشد که بالای یقه لباستان قرار گیرد، هرگز گردبندتان را روی مرز یقه قرر ندهید زیبایی زیبایی یقه و گردنبنتان گرفته می‌شود.

www.takfars.ir

فرم بالاتنه:

اگر شانه‌های مایل یا چاقی دارید، از گردنبندهای ظریف رشته‌ای مهره دار یا مدل‌های مکعبی و گردبندهایی که با تکه‌های هندسی درست شده است، استفاده کنید.

و هرگز

تعداد زیادی زنجیرهای طلا را با هم به گردنتان نیاویزید.

گردنبندهای بزرگ و شلوغ را با گوشواره‌های غول‌پیکر نپوشید حتی اگر از یک ست باشند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر